PDA

Bekijk de volledige versie : Graduate, The [DVD]



Arnold van Oostrum
07-01-2004, 13:48
Graduate, The [DVD]

Dustin Hoffman in één van zijn beroemdste filmrollen.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1392)

Ultimate Movie Database
07-01-2004, 16:34
Schitterende film.

Een van de vernieuwende films uit de jaren zestig, toen het roer compleet omgegooid werd qua filmmaken in Amerika, toen ze erachter kwamen dat in Europa al weer een heel nieuw soort van filmmaken was opgestaan.

Maar The Graduate is een geweldige film, erg grappig en zeker goed geacteerd door Hoffman en Bancroft.
Taboe doorbrekend in de states, toendertijd waarom vraag ik me eigenlijk ook af, want de meeste films uit die tijd hadden wel een heilig huisje omver te douwen.

Jammer dat er niet zoveel ectra's op staan, op de regio 1 staat een interview of making of-je meer op.
Ook voor de mensen die niet zoveel om de film geven maar meer om het geluid , de regio 1 heeft een vernieuwde Dolby Digital track.


Kijk naar deze film, een filmfan moet deze zeker 1 keer hebben gezien.

Greetz

Pat
07-01-2004, 17:48
Hoe beroemd deze film ook mag zijn, ik heb er nooit veel aan gevonden. Aan mij zullen de DVD-winkels hem dan ook niet slijten. :)

Richard B.
07-01-2004, 18:40
Geweldig leuke film ja, en deze nieuwe dvd is trouwens al enige maanden te krijgen bij de Blokker voor een HEEL laag prijsje (ben vergeten wat ik ervoor betaald heb maar ik weet nog wel dat het heel weinig was). De nieuwe restauratie ziet er prima uit en de extra's zijn ook mooi meegenomen.

Ernest Hamstra
07-01-2004, 19:25
Nu voordelig (http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=53554) bij mij te koop...

Reginald
07-01-2004, 22:14
nu hij zo goedkoop is wil ik hem mss wil aanschaffen want vond dit toch een zeer goede film hoewel ik hem van buiten ken na het vaak zien met de ouders :? maar niet tegenstaande een zeer aangename film met een paar goede muzieknummers.

Geert Jan Alsem
08-01-2004, 02:01
Geweldige film. Ik vind vier bolletjes nog wat aan de lage kant eigenlijk.
De DVD is prima en sowieso miljoen keer beter dan de oude uitgave van Bridge.

Marco Dubbeldam
22-04-2005, 11:04
Erg leuke film! (y) Zeker een aanrader, en voor het geld hoef je het ook niet te laten. :wink: