PDA

Bekijk de volledige versie : Let's Play Darts [DVD]



Eric van Ballegoie
07-01-2004, 13:48
Let's Play Darts [DVD]

Het Lakeside Championship (Embassy) is in volle gang. Een goed moment om een DVD over darts uit te brengen.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1406)

adelante
07-01-2004, 14:15
tips en trucs van co stompé
bloopers van professionele darters

:shock:

hebben ze dit niet verkeerd op de hoes gezet? 8)

patrick1975
07-01-2004, 16:25
tips en trucs van co stompé
bloopers van professionele darters

:shock:

hebben ze dit niet verkeerd op de hoes gezet? 8)

Inderdaad, dat moet zijn:

Tips en Trucs van Professionele Darters &
Bloopers van Co Stompé?

:D

Elessar
07-01-2004, 19:08
Een dvd van t darten???

Ze zetten ook alles op dvd zeg!

Maar voor de fans is t natuurlijk wel leuk! :D

JFC_
07-01-2004, 22:18
Ik denk dat deze tussen nu en vier maanden gratis bij twee pakjes boter van de buurtsuper te verkrijgen is...

AnnaEvers
08-01-2004, 09:13
deze komt zeker weten bij mijn verzameling.. :?

Acinony
08-01-2004, 11:13
deze komt zeker weten bij mijn verzameling.. :?
dito ! of moet ik zeggen: "check" ?! :lol:

Headhunter
09-01-2004, 08:21
Hmm, misschien toch ook maar's aanschaffen. :)

Marc Raps
09-01-2004, 09:18
Euh... Tja, wat moet je hiervan zeggen? :?

- Marc

Mariner Blues
09-01-2004, 21:03
Toch is het best een leuke dvd..... voor een darts liefhebber wel verplichte kost, beetje van de hak op de tak regie, maar de meeste hoogtepunten van Raymond staan er op.

DVD Watcher
02-08-2004, 19:06
Toch is het best een leuke dvd..... voor een darts liefhebber wel verplichte kost, beetje van de hak op de tak regie, maar de meeste hoogtepunten van Raymond staan er op.

Barneveld heeft tenminste nog aansprekende resultaten behaald in het Darten, en onze Co nog geen een. Dus als het gevuld zou worden met hoogtepunten van Co Stompe, dan zou het de allerkortste DVD ter wereld zijn volgens mij. Stompe zal thuis met zn vrouw waarschijnlijk wel wat meer hoogtepunten en succes hebben dan hierin :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Anonymous
19-07-2005, 20:21
Ik heb hem zelf vorig jaar ook al een keer gekocht. Ben zelf eerder op hoog niveau bezig geweest in het darten en moet zeggen dat het een leuke dvd is geworden. Natuurlijk hoef je op beeld en geluid niveau niets te verwachten, maar er staan wel een paar partijen op die echt schitterend waren. Mason-King Mason-Barneveld King-Adams etc.

Jammer dat Phil Taylor maar heel eventjes in beeld komt aangezien hij toch de beste darter allertijden is. Maar hopelijk komt daar nog een dvd van uit. Alleen mag die wel 3 uur duren aangezien Phil alles heeft gewonnen :roll: :shock:

:D