PDA

Bekijk de volledige versie : Paramount: DVD releases tot eind april



Eric van Ballegoie
07-01-2004, 15:45
Paramount: DVD releases tot eind april



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1163)

Edwin V
07-01-2004, 15:54
Italian Job en de mooie serie Shogun voor mij. :)
en misschien nog wel wat.

(hopelijk komt de serie Centennial ook eens)

bous
07-01-2004, 15:57
Ja, Centennial zou fantastisch zijn.

Deze serie heb ik jaren geleden in Canada op video aangeschaft (via internet) omdat er in Europa niet aan te komen was. Als deze ooit op DVD komt is dat voor mij een zekere aanschaf!

Elessar
07-01-2004, 16:59
Wat zit er in de Star Trek Picard Box en in de TNG Movie box?

Overigens wel gers dat er van elke film nu een SE komt. Ik zal ze kopen vanaf 7. Maar wel weer lame dat ze dat niet meteen als eerste dvd release hebben gedaan.

Marino Vermeulen
07-01-2004, 19:04
Centennial(Robert Conrad)
High Noon(SE) Praise The Lord Alleluia !!!!
laat ze maar komen dit jaar !!!
nu nog oa:
Wild Wild West(Robert Conrad)
Tarzan Collection
Laurel & Hardy Collection
Planet Of The Apes SE (1968)
dat gaat weer wat kosten !!!

Alexander de Mol
07-01-2004, 19:11
The Italian Job is een titel waar ik erg benieuwd naar ben. Heb 'm nog niet gezien. :oops:

Alex van den Berg
07-01-2004, 19:18
Wat zit er in de Star Trek Picard Box en in de TNG Movie box?The Picard Box bevat waarschijnlijk een selectie uit The Next Generation serie waarin Picard een centrale rol speelt... net als "vroeger" met de VHS boxen.... gok ik.

TNG Movie Box bevat de Star Trek bios films waarin de Next Generation crew de hoofdrol speelt... gok ik wederom... :D


Mijn collectie wordt gegarandeerd uitgebreid met High Noon S.E. 8)

The Scratcher
07-01-2004, 20:42
Verdomme, heb ik nog niet zo lang geleden m`n vriendin "Breakfast at Tiffany`s" cadeau gedaan! :evil: Helaas pindakaas dan...

Ronald Dassen
07-01-2004, 21:28
Ja, Centennial zou fantastisch zijn.

Deze serie heb ik jaren geleden in Canada op video aangeschaft (via internet) omdat er in Europa niet aan te komen was. Als deze ooit op DVD komt is dat voor mij een zekere aanschaf!

Centennial?????

lees ik nu ergens overheen?????? zie hem niet in de lijst staan. maar als deze komt, neem ik hem zeker. Wat een prachtige serie was dat. Deze serie is toendertijd door m'n leraar op de lagere school op video opgenomen, en behandelden elke aflevering in de klas. Geweldige serie waar ik al héél lang op wacht.

Surya
07-01-2004, 21:36
Ben eens benieuwd naar dat "luxe verpakking" en "goedkoop" bij dat nieuwe lable wel zullen zijn (jaja, deze zin klopt niet, maar kom)

The Itallian Job was uitstekend entertainment, als de release goed ik overweeg ik aankoop.

Elessar
07-01-2004, 22:13
Wat zit er in de Star Trek Picard Box en in de TNG Movie box?The Picard Box bevat waarschijnlijk een selectie uit The Next Generation serie waarin Picard een centrale rol speelt... net als "vroeger" met de VHS boxen.... gok ik.

TNG Movie Box bevat de Star Trek bios films waarin de Next Generation crew de hoofdrol speelt... gok ik wederom... :D


Hmmm kben benieuwd welke afleveringen en of die ook Best Of Both Worlds zullen bevatten. Ik heb de Borg VHS box nog liggen hier :)

Maar met die film box worden we denk ik weer lekker uitgemolken. Eerst de oude film releases. Nu zijn ze bezig met special editions en directors cuts, nu komt er een box van waarschijnlijk de oude versies en als ze klaar zijn met alle special editions komt er een box met alle special editions en weer een hele nieuwe box als film 11 er is! Zo dat is eruit! Lang leve de commercie :?

Marcel A. de Vrije
07-01-2004, 22:24
Die TNG moviebox bevat volgens mij alle "dubbele" afleveringen van de TV serie...

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00008IXLQ/qid=1073514022/sr=1-28/ref=sr_1_2_28/028-8648641-9730117

Kijk hier maar eens!!

Elessar
07-01-2004, 22:30
Inderdaad! Ik ook met mijn grote mond :P :oops:

Maar de movie box is dan tog wel weer een goeie release voor mensen die de complete seizoenen niet willen.

Marcel A. de Vrije
07-01-2004, 22:33
Helemaal mee eens!

henthoven
07-01-2004, 22:49
The Italian job komt denk ik wel in mijn collectie. Ben benieuwd naar de extras. Vond het in ieder geval een goede film, alleen de muziek had wat mij betreft wel wat beter gemogen.

Richard B.
07-01-2004, 23:55
Zijn die 'Golden classics' compleet nieuwe uitgaven of gewoon de oude versies in een wat mooier hoesje? Volgens mij bestaan er van genoemde titels nog geen versies in regio 1 met bijv. meer extra's dus ik vraag me af wat daarmee bedoeld wordt.

electro
08-01-2004, 09:25
Wanneer komt die Twin Peaks seizoen 2 eens een keer uit!

Hamilcar54
08-01-2004, 10:38
High Noon SE ! woohoo !
Parallax View koop ik ook, misschien nog Shogun als mijn bankrekening het aankan :lol:

Indiana
08-01-2004, 16:55
No Doubt -----> The Italian Job !!

Zooooo'n lekkere film.

Je zou er bijna een Mini door aanschaffen :mrgreen:

Kaplan
09-01-2004, 10:07
Vorige week nog af zitten vragen of er nog eens een High Noon S.E. aan zou komen, wellicht van Paramount. En voila we worden op onze wenken bedient.

Het zou wel leuk als je verder vooruit zou kunnen kijken zodat je met de aanschaf van je dvd's daar rekening mee kunt houden.

Shogun ga ik zeker kopen als het de serie is met dezelfde kwaliteit als de regio 1. Er is namelijk ook nog een kale 2 uur durende versie.

hitchberg
09-01-2004, 11:39
Parallax View een echte wishlist DVD, absolute top film
nu hoop ik ook op help! en Let it be (beatles) (heb ik natuurlijk op VCD)
en double indemnity (die heb ik inmiddels op DIVX)

geen idee overigens welke maatschapijen deze films moeten uitbrengen, als ze 't maar doen
uit de parallax view,Joseph Frady: [to Deputy Sheriff] Don't touch me unless you love me.

robvanknegsel
09-01-2004, 12:43
The Italian Job (original) (en heel misschien Planet of the Apes SE) komen er bij mij wel in.
Ik heb namelijk de 6 delige boxset van Planet of the Apes en daar moet ik nog van af!

Meiden van de Wit had het eerste seizoen al behoorlijk tegenvallende kijkcijfers, het 2e seizoen was het niet veel meer geworden. Wat in godsnaam bezielt die mensen om deze serie nog maar eens op DVD te koop aan te bieden??? Door massaal niet te kijken laten we volgens mij toch behoorlijk duidelijk weten dat we er niet in geintreseerd zijn! Is dat nou zo moeilijk te snappen???

redroxz
13-01-2004, 21:09
The italian job lijkt mij ook wel wat,heb hem nog niet gezien maar wel van mensen gehoord dat die goed moet zijn.Ben dus benieuwd!! :wink: