PDA

Bekijk de volledige versie : Welke Receiver???



Mike M
29-11-2001, 15:29
Ben vandaag naar Correct geweest om naar een
nieuwe receiver te kijken (DD 5.1 en DTS)

ik had er een paar in mijn hoofd..
Nl. de Sony-475, de JVC-7012 en de pioneer-510 om naar te kijken. (ik wil ongeveer tussen de 800,- en 1000,- kwijt)

De man van Correct zei gelijk dat ik moest gaan voor de
Yamaha RX-V420 voor 899,-

Ik moet toegeven dat dit een mooie receiver is

maar heeft er nog iemand ervaringen met een van deze receivers?

(heb op het internet gekeken maar kon bijna geen testen vinden, degene die ik vond waren bijna allemaal oud)

Martin van Tuijl
29-11-2001, 16:37
Ik heb geen ervaring met deze receiver maar heb ik nog wat meningen van anderen voor je gevonden. Hoop dat je hier iets aan hebt. :)
Klik! (http://www.audioreview.com/reviews/AVReceiver/product_83223.shtml)

Mike M
29-11-2001, 16:43
Bedankt, dat is in ieder geval al iets om mee te beginnen...

heb trouwens gezien dat de Yamaha bij Mediamarkt 799,- is
scheelt weer 100 piek..

Is er nog iemand anders met ervaringen/reviews?

jh jansen
29-11-2001, 18:35
De Pioneer VSX-D510 is in juli 2001 nog getest in het HiFi magazine AUDIO http://www.netedition.de/audio

De Pioneer (met de Yamaha YSS912 DD/DTS chip aan boord)kwam als "kauftip" uit de test. Een van de weinige receivers van DM. 700,- met het predikaat "Oberklasse" 3 sterren.

De andere receivers uit de test waren de KENWOOD KRF-V 5050D (sehr gut) / SHERWOOD RD-6106 R (gut) / TECHNICS SA-DX 950 (gut).

Succes,

jh jansen
29-11-2001, 18:45
Hier de link naar de testlijst SURROUND RECEIVER van AUDIO
http://www.netedition.de/audio_best/27.php3

En hier de link naar de selectiepagina van de BESTENLISTE
http://www.netedition.de/audio_best/

Rikkert
03-12-2001, 19:34
Als je een reciever wilt die EN lang meegaat EN kwalitatief hoogwaardig is, moet ik je afraden om een Kenwood te kopen.