PDA

Bekijk de volledige versie : loony tunes back in action



Fred Brinkhof
09-01-2004, 12:19
:lol: Net de trailer van deze tekenfilm bekeken maar komt deze niet al te bekend voor (roger rabbit)
Volgens mij wel de moeite waard om te gaan kijken :?:
Zeker ook de CAST is niet slecht, maar of het net zo'n hit word als RR is maar afwachten.
[/url]

Christiaan Sauer
09-01-2004, 12:32
ik weet het niet. Ik wil hem eigenlijk best graag zien die film, maar ben er nog niet aan toegekomen. En ik zie net dat ik moet wachten tot die op dvd uitkomt. Hier in Vlissingen is die film onderhand alweer de bioscoop uit :?.
Jammer.

BratMokstrof
09-01-2004, 13:48
Hij heeft heel slechte recensies gehad...

Christiaan Sauer
09-01-2004, 13:53
wil niet altijd wat zeggen ;).
Van die echte "wijvenfilms" als ik het zo mag omschrijven worden soms de hemel ingeprezen. Maar ik ga er toch echt niet heen. Been there done that. (met mijn ex)
En omgekeerd hetzelfde verhaal. Maar, ik zal toch even moeten wachten op de dvd.

AnnaEvers
09-01-2004, 14:32
Deze film heb ik 2e kerstdag gezien samen met de familie!! wat een vreselijke film, iedereen stelde al voor om met de pauze al weg te gaan! echt niet gaan kijken want deze film is echt te erg voor woorden!..

ik heb ergens gelezen dat deze film beter is dan Space Jam..nou die film vond ik ook al erg, maar stukken beter dan looney tunes back in action