PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis DVD maar weet niet hoe?



Wurzel
29-11-2001, 23:08
Kijk het zit zo.
Ik bestel m'n DVD'd in Australie en bij enkele DVD's heb ik een stickertje gekregen van Columbia Tristar Gold Collection.
Rond goud kleurig stickertje.
Met vier van deze stickers kan ik een keuze maken uit een acht-tal DVD's voor noppes.

Maar het probleem is dat in de regels staat dat je een "australian resident" moet zijn, (inwoner van Australie), maar u raad het al, dat ben ik niet.
Maar toch wil ik dat gratis DVD'tje.
Wie heeft er een goede oplossing voor mij?

Alvast bedankt voor de reacties.

Mike Philippens
30-11-2001, 00:11
Maar toch wil ik dat gratis DVD'tje.
Wie heeft er een goede oplossing voor mij?
U komt zeker uit Nederland ? ;)
Ehhhh...je zou iemand uit Australiƫ bereid moeten vinden om de DVD voor je te claimen. In een van de threads over cheap DVD's uit Australiƫ (effe zoeken dus) was een posting van een Australische Nederlander. Als je die opsnort en een deal probeert te maken.
Of je emigreert gewoon. Kun je altijd goedkope DVD'tjes kijken...

Alex van den Berg
30-11-2001, 00:30
...was een posting van een Australische Nederlander.Ik vermoed dat je de heer ToolKiT (http://www.dvd.nl/forum/member.php?s=&action=getinfo&userid=24) bedoelt? :)

PM
30-11-2001, 09:01
inderdaad... dit dvdtje zou ik ook wel willen hebben....


Ik heb inmiddels genoeg stikkertjes geloof ik..

Henk Heideveld
30-11-2001, 09:28
Door het rondstrooien van stickers over de hele werled probeert men het vliegverkeer naar Australie weer wat vlot te trekken.:D :D

Olaf M.
30-11-2001, 10:44
Ja ik heb ook genoeg stickertjes, als we dan met zn allen ff een deal met toolkit maken :D
Krijgen we allemaal een dvd for free:cool:

System 3rror
30-11-2001, 12:30
Goed plan...

Maar als iedereen dat doet, heb er inmiddels 7, dan kan er een vliegtuig vol gratis DVD's hierheen komen :D

Is weer eens wat anders dan een pakjes boot vol met cado's :D

Maja, jij moet die zegels naar Ausi opsturen, en Toolkit het pakketje hierheen sturen, als hij dat al wilt!
Dan ben je zo weer 10 gulden aan verzendkosten en andere troep kwijt!
Het blijft in ieder geval nog wel de moeite waard eigenlijk! :)

Wurzel
30-11-2001, 18:58
Maar het maximum aantal DVD'tjes per adres zijn er maar 3.
(hopelijk heeft ToolKit genoeg vrienden daar).