PDA

Bekijk de volledige versie : Star Wars: Phantom Menace & Attack of the Clones DVD's



FrankGuthrie
09-01-2004, 21:50
Ik zag de laatste van de 2 vandaag liggen voor €15,99 bij Mediamarkt Amsterdam, nou wou ik um in eerste instantie meenemen (deel I is nog steeds overal €27,99 :shock: ). maar nu las ik hier over het gerucht dat er een Box uitkomt in Septembet 2004 met de oude 3 delen. Hierin worden er nieuwe scenes toegevoegd met seamless branching. Nou vroeg ik af of dat ook zou gebeuren met deze 2 films.

Want ik wordt een beetje gek van geld besteden terwijl er over een paar maanden een versie komt met extra scenes.

Zou het gebeuren dat ook met deel 1, 2 en de nog te maken deel 3 ook een box komt waarin er scenes worden toegevoed die niet te vinden zijn op de versies die nu in de winkle liggen. Je zou zeggen dat deze goed genoeg zijn.

(Tit is niet helelmaal te vergelijken met LOTR, maar wel gedeeltelijk)

Wil dus weten of het slim is om die DVD morgen te gaan halen?

Mike...
09-01-2004, 21:56
maar nu las ik hier over het gerucht dat er een Box uitkomt in Septembet 2004 met de oude 3 delen. Hierin worden er nieuwe scenes toegevoegd met seamless branching.
Grappig toch, die geruchten. :D


Nou vroeg ik af of dat ook zou gebeuren met deze 2 films.
Nee, zeker niet in de eerst volgende jaren.

Ga gewoon die DVD kopen, al de dingen die je hoort is grote onzin. :)

Richard B.
09-01-2004, 22:00
Het lijkt me sterk dat ze met nog weer nieuwe versies van die films komen maar zeker weten doet niemand dat. Pas eind 2005 kunnen we de dvd van EP 3 verwachten en dus ook een eventuele box en dan is het op zijn vroegst duidelijk of er nieuwe versies van deze films komen. De huidige dvd's zijn al supergevuld dus ik denk dat eventuele nieuwe uitgaven qua extra's al niet zoveel zullen verschillen

Btw: eigenlijk is de versie van EP 1 die op de dvd staat al een soort 'directors cut' want er zijn allerlei shots aan toegevoegd, vooral gedurende de pod race. Van EP 2 weet ik dat niet zeker.

Albert Kostwinder
09-01-2004, 22:04
Ach al die geruchten....... eerst maar september - november afwachten want niets is zeker totdat Lucas het officieel bekend maakt..... :wink:

Mike...
09-01-2004, 22:09
De huidige dvd's zijn al supergevuld dus ik denk dat eventuele nieuwe uitgaven qua extra's al niet zoveel zullen verschillen
Inderdaad, er valt weining aan toe te voegen.

OK, George vindt het leuk om aan zijn films nog wat te sleutelen, zie de Special Editions ;), maar ik geloof niet dat hij ooit nog wat gaat veranderen aan de prequels en ik geloof ook niet dat er andere versies van de DVD's komen.

Wel zal hij nog wat sleutelen aan de OT, maar grootse dingen zoals het vervangen van Darth Vader's gezicht in ROTJ (Hij zou Hayden's gezicht daar laten zien :roll: ) bijvoorbeeld, zijn toch wel wat overdreven. Wilde verhalen die thuishoren op TF.N. :D

Lex v/d Moolen
09-01-2004, 22:10
De huidige dvd's zijn al supergevuld dus ik denk dat eventuele nieuwe uitgaven qua extra's al niet zoveel zullen verschillen
Inderdaad, er valt weining aan toe te voegen.

OK, George vindt het leuk om aan zijn films nog wat te sleutelen, zie de Special Editions ;), maar ik geloof niet dat hij ooit nog wat gaat veranderen aan de prequels en ik geloof ook niet dat er andere versies van de DVD's komen.

Wel zal hij nog wat sleutelen aan de OT, maar grootse dingen zoals het vervangen van Darth Vader's gezicht in ROTJ (Hij zou Hayden's gezicht daar laten zien :roll: ) bijvoorbeeld, zijn toch wel wat overdreven. Wilde verhalen die thuishoren op TF.N. :DAllemaal geruchten die verzonnen en gevoed worden door de fans zelf :wink:

FrankGuthrie
09-01-2004, 22:35
De huidige dvd's zijn al supergevuld dus ik denk dat eventuele nieuwe uitgaven qua extra's al niet zoveel zullen verschillen
Inderdaad, er valt weining aan toe te voegen.

OK, George vindt het leuk om aan zijn films nog wat te sleutelen, zie de Special Editions ;), maar ik geloof niet dat hij ooit nog wat gaat veranderen aan de prequels en ik geloof ook niet dat er andere versies van de DVD's komen.

Wel zal hij nog wat sleutelen aan de OT, maar grootse dingen zoals het vervangen van Darth Vader's gezicht in ROTJ (Hij zou Hayden's gezicht daar laten zien :roll: ) bijvoorbeeld, zijn toch wel wat overdreven. Wilde verhalen die thuishoren op TF.N. :DAllemaal geruchten die verzonnen en gevoed worden door de fans zelf :wink:

Persoonlijk sta ik niet negatief tegenover dat soort geruchten, want eerlijk gezged er is eigenlijk teveel tijd geweest tussen die eertse 3 en de prequels. Ik zou die kleine veranderingen die rondgaan in de geruchten wel willen zien.

Maar ik wil geen geld besteden aan DVD's als er later een andere versie komt, want ik heb nu die LOTR:TTT box gekocht en hoor nu dat er een superbox komt, oke het is een gerucht, maar de logica dicteerd dat er een trilogie box komt, dat denk ik wel zeker. Van die extra's die erbij komen weet ik niet zeker maar als het waar is voel ik me een beetje genaaid.

Mike...
09-01-2004, 22:39
Allemaal geruchten die verzonnen en gevoed worden door de fans zelf :wink:
Vervelend toch, die fans. :lol: Ik doe er in ieder geval niet aan mee, ik post bij hoge uitzondering eens over dit onderwerp, maar meestal ga ik er met een grote boog omheen. Wel is het uitermate vermakelijk om al die verhalen te lezen. :lol:

En dan lees ik de verhalen op Forums.SW.com, de verhalen op TF.N zijn nog vele malen erger. :lol:


Ik zou die kleine veranderingen die rondgaan in de geruchten wel willen zien.
OK, nu wordt het tijd om een andere thread op te zoeken. :wink:

Ja sorry hoor, maar ik zie als Mod op de officiƫle site al genoeg discussies, ik kwam naar deze site om wat te ontspannen... :)

FrankGuthrie
10-01-2004, 00:41
Allemaal geruchten die verzonnen en gevoed worden door de fans zelf :wink:
Vervelend toch, die fans. :lol: Ik doe er in ieder geval niet aan mee, ik post bij hoge uitzondering eens over dit onderwerp, maar meestal ga ik er met een grote boog omheen. Wel is het uitermate vermakelijk om al die verhalen te lezen. :lol:

En dan lees ik de verhalen op Forums.SW.com, de verhalen op TF.N zijn nog vele malen erger. :lol:


Ik zou die kleine veranderingen die rondgaan in de geruchten wel willen zien.
OK, nu wordt het tijd om een andere thread op te zoeken. :wink:

Ja sorry hoor, maar ik zie als Mod op de officiƫle site al genoeg discussies, ik kwam naar deze site om wat te ontspannen... :)

Nee ik weet wat die veranderingen zijn, heb ik al gelezen, ik zou het willen zien, lees in de film, wat er verandert is.