PDA

Bekijk de volledige versie : Man on Fire



Jibbe Stuijts
09-01-2004, 23:43
Kijk naar trailer. Benieuwd of ie staaltje acteren kan herhalen uit Training Day. Vond em daar zeer overtuigend.Wel andere film, maar kan hier weer een sterk karakter mee wegzetten aan de trailer te zien.Tony Scott geeft ook altijd spectakel natuurlijk ... :mrgreen:

http://www.apple.com/trailers/fox/man_on_fire/large.html

HarryCallehan
11-01-2004, 22:31
Net de trailer gezien van Talking lives en nu deze... 2004 belooft
een goed jaar te worden :wink:

Leuke cast....
Denzel Washington en Chistopher Walken

HC

Albert Kostwinder
12-01-2004, 00:09
Ziet er goed uit......ben heel erg benieuwd! :)

aftermath
12-01-2004, 08:16
Denzel Washington speelt over het algemeen toch wel goed in films en de films zelf zijn meestal ook wel goed. Ik heb ook vertrouwen in deze. De trailer belooft in ieder geval veel goeds.

Martin Zuidervliet
12-01-2004, 09:29
Boring...

Camille
12-01-2004, 18:54
Op zich ziet het er wel aardig uit.

Er staat op de site: Only in Theaters, bedoelen ze daarmee dat hij niet op DVD komt? :? :shock:

aftermath
26-02-2004, 09:55
Na de teaser is er sinds vandaag een trailer uit:

Trailer:
QuickTime (http://mp3content01.bcst.yahoo.com/proot4/PubShare13/yahoomovies/13/5788965.mov), Super Hi-Res
QuickTime (http://mp3content03.bcst.yahoo.com/proot2/PubShare06/yahoomovies/11/5788940.mov), Hi-Res
QuickTime (http://mp3content01.bcst.yahoo.com/proot4/PubShare16/yahoomovies/10/5788938.mov), Med-Res
QuickTime (http://mp3content02.bcst.yahoo.com/proot1/PubShare04/yahoomovies/4/5788937.mov), Lo-Res

Windows Media en RealOne formaat (http://movies.yahoo.com/movies/feature/manonfire.html)

Ernest Hamstra
01-05-2004, 21:36
De eerste recensies zien er goed uit, ik ben benieuwd. Verder nog in deze film Christopher Walken (y), Marc Anthony en Mickey Rourke :shock: .

Daan de G.
02-05-2004, 02:35
Op zich ziet het er wel aardig uit.

Er staat op de site: Only in Theaters, bedoelen ze daarmee dat hij niet op DVD komt? :? :shock:

dat zeggen ze bij (bijna) elke film...

Daan de G.
25-07-2004, 23:21
zojuist gezien, wat een geweldige film!
Echt keihard en met een zeer goede vertolking van Denzel Washington! vergeet zijn Training day en laat je omver blazen door deze geweldadige thriller met een emotionele ontknoping!

Ik
26-07-2004, 23:21
hier sluit ik me bij aan

geniale film, hoewel iets te veel gebruik gemaakt van snel opeenvolgende camera angles

Wizz-Art
27-07-2004, 03:55
zojuist gezien, wat een geweldige film!
Echt keihard en met een zeer goede vertolking van Denzel Washington! vergeet zijn Training day en laat je omver blazen door deze geweldadige thriller met een emotionele ontknoping!

Nu raak ik zachtjesaan wel heeel nieuwsgierig :wink:

ThaHunk
27-07-2004, 14:16
zojuist gezien, wat een geweldige film!
Echt keihard en met een zeer goede vertolking van Denzel Washington! vergeet zijn Training day en laat je omver blazen door deze geweldadige thriller met een emotionele ontknoping!

Ik sluit me hier ook volledig bij aan. En inderdaad zijn de camera soms iets te snel... maar de film is boeiend tot het einde.

RemcoZ
03-08-2004, 09:37
In het vliegtuig op weg naar Canada gezien, en hij was zeker de moeite waard! Best spannend en behoorlijke actie. Als ie op dvd uitkomt kan ik hem denk ik niet laten liggen.

Philippe
03-08-2004, 09:44
Ga ik ook zeker kopen als hij op dvd uitkomt. Het sterke acteren van Washington en de visuele flair van Scott maken van deze film een topper.

John Sital
03-08-2004, 10:21
heb hem al besteld maar nog niks van gezien dus ben benieuwd.

Philippe
03-08-2004, 10:59
Soundtrack is trouwens van Harry Gregson-Williams, erg degelijke componist.

John Sital
05-08-2004, 08:31
gisteren gezien, topper, een van de beste films van dit jaar, en de beste rol van denzel tot nu toe.

Reginald
05-08-2004, 09:44
boek heb ik gelezen en was zeer goed en denzel ziet er in de trailer alleen al zeer goed uit qua acteerprestatie

tineke brunekreef
24-08-2004, 19:43
ik denk dat dit de beste film is met denzel, die man straalt zoveel uit dat ik soms het gevoel heb dat hij niet eens acteerd, echt een aanrader!!

Rogier Burghout
24-08-2004, 20:22
Inderdaad een erg sterke film. De film heeft wat moeite met de opbouw, maar de tweede helft maakt dat meer dan goed!

Daan de G.
24-08-2004, 20:36
ik vind de opbouw in deze film juist perfect, aangezien je zo de relatie tussen Denzel & Dakota ziet groeien die leiden tot de uitermate geweldadige 2e helft

little devil
28-08-2004, 16:15
ben ik het helemaal mee eens, dat samen spel tussen denzel en dakota is fantastisch!!
dit is een film voor in de collectie, helemaal omdat het een waargebeurd verhaal is vind ik het een heftige film[/quote]

Z-Man
28-08-2004, 16:49
Een van mn favoriete films dit jaar. Visueel top, Denzel speelt de sterren van de hemel en is een echte bad-ass. Je kunt duidelijk zien dat Tony Scott en Ridley Scott broers zijn, ze delen hetzelfde visuele talent. Ook de andere rollen van Dakota Fanning (een keer geen irritant kind-acteur), Christopher Walken, Radha Mitchell en Mickey Rourke is ook top. Raar dat deze film nog steeds niet in de bios draait in Nederland.

madelon
04-09-2004, 08:54
Wat een topfilm!!!!

Wizz-Art
04-10-2004, 17:55
Gisteren gezien en hij is Uber-vet gewoon! Denzel is duidelijk in vorm en na zijn prima werk in Trainingday, John Q, Out of Time en nu weer in deze film ben ik benieuwd wanneer die weereens in de prijzen gaat vallen.

Reginald
05-10-2004, 07:36
kan niet wachten tot ik hem kan gaan zien, beter dan training day hoop ik toch, ik neem aan dat die deze of volgende week binnenkomt

Mark de Jong
05-10-2004, 09:32
Goede film. Had er wat meer van verwacht (vooral door de titel dan; had een uitbarsting verwacht of zo, maar hij blijft vrij relaxed gedurende de hele film). Voor de rest vond ik het camerawerk op sommige momenten gewoon te shaky... Dat is wat minder. Maar perfect acteerwerk van Denzel en Dakota (y)
En daarom ook de moeite waard ;) 8)

Rickje
06-10-2004, 10:37
De film van het jaar.. uitstekende rol van Washinton en gewoon een prima actiefilm met een goed verhaal.

Alette1
17-10-2004, 22:32
Aanrader, sterke acteerprestatie van Denzel Washington!!!

Wizz-Art
17-10-2004, 22:59
Aanrader, sterke acteerprestatie van Denzel Washington!!!

Wanneer niet :P

Alette1
18-10-2004, 08:57
Die slag is voor jou :wink:

scheur
18-10-2004, 10:48
Wat een topper is dit zeg!!!!!
Voor mij is dit een van de grootste toppers van dit jaar!!!!

Wizz-Art
18-10-2004, 11:50
Wat een topper is dit zeg!!!!!
Voor mij is dit een van de grootste toppers van dit jaar!!!!

Voor mij ook...voor mij ook...voor mij ook!!! :P Helemaal wild ben ik ervan 8)

Rickje
19-10-2004, 18:00
Wat een topper is dit zeg!!!!!
Voor mij is dit een van de grootste toppers van dit jaar!!!!

Voor mij ook...voor mij ook...voor mij ook!!! :P Helemaal wild ben ik ervan 8)

Je bent er wel erg enthiousast voor deze film.. ik weet het het is gewoon een topfilm maar ik denk dat je hem nog wel vaker gaat kijken :wink:

Mich
13-11-2004, 19:17
Gisteren gezien.

Goede muziek.
Goede Opbouw
Verbluffende visuele stijl.
Schitterende acteerprestaties.
Toch één van de beste films van dit jaar en een aanrader voor alle actieliefhebbers.

Ga deze zeker kopen en ik hoop op een window van 4 maanden of een Australische release die ook voor ons te spelen is.

It is a good time to be a moviefan :)

Movie_G
15-11-2004, 20:00
Damn !! wat was dit een goeie film :D

Sander V.
15-11-2004, 20:21
Nu al te pre-orderen bij vanLeest voor €34,99 releasedatum: 30 april 2005 :shock:

Mich
15-11-2004, 20:24
Nu al te pre-orderen bij vanLeest voor €34,99 releasedatum: 30 april 2005 :shock:

Ik denk dat zowel prijs als datum naar beneden gaan.

Dacht eerder aan 22.99 en 15 maart 2005

Sander V.
15-11-2004, 20:44
Zal best ja maar dit (http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=454910) staat er nu al.


Dacht eerder aan 22.99 en 15 maart 2005

Waar heb je dat vandaan dan?

RVX
21-11-2004, 17:24
Wow wat een supergoede film, gisteren in Tilburg gezien.. Zoals we van Tony gewend zijn: snel gemonteerd en goede actie. Denzel Washington vind ik heel erg goed als Creasy. De muziek is ook heel goed, ik had het idee dat het een beetje een mix was van Gladiator, Spy Game en Black Hawk Down. Op het einde van de film zeggen ze alleen dat het waargebeurd is, of in ieder geval gebaseerd op een waargebeurd verhaal.... hoe zit dit nou precies want het lijkt me toch een beetje ongeloofwaardig gezien bepaalde actiescenes...? Verder maakt het me niet uit, een van de betere films die ik dit jaar heb gezien.

mark t
21-11-2004, 17:55
Op het einde van de film zeggen ze alleen dat het waargebeurd is, of in ieder geval gebaseerd op een waargebeurd verhaal.... hoe zit dit nou precies want het lijkt me toch een beetje ongeloofwaardig gezien bepaalde actiescenes...?Dat mag je met een behoorlijk pak zout nemen. Deze film is een remake van een eerdere, gelijknamige film. En daarin is het niet een ex-marinier in Mexico, maar een ex-CIA-agent in Italië. Ik heb niet het idee dat er -afgezien van het basisgegeven dat een meisje ontvoerd is- veel 'op ware feiten' gebaseerd is.

Reginald
28-11-2004, 11:41
vond het ook een zeer goede film heb hem dit weekend gezien, het boek heb ik ook gelezen maar dat vond ik persoonlijk toch beter en harder

Milan
29-11-2004, 23:21
Ik moet zeggen, na al dat opgegeil over die film hier gelezen te hebben viel 'ie me toch een beetje tegen. Ok, opbouw was aardig en behoorlijk leuke actiemomenten [spoiler:d2eae456f3]bom in kont e.d.[/spoiler:d2eae456f3], maar ik had 'm echt veel harder verwacht.

Geef mij maar Denzel in Training Day.

SKMbeat
02-12-2004, 20:57
Vandaag ook de film gezien. Zeer vette film. Topcast van oud (Christopher Walken) tot jong (Dakota) die sterk acteerwerk leverde. Wat een genot om Denzel Washington en Christopher Walken (de meest perfecte bijrolacteur) samen te zien acteren.
Sterk verhaal dat van begin tot eind boeide. Eerst een dramatische opbouw, vervolgens de actie,het knalwerk met een mooi gedenkwerkwaardig slot. Op het puntje van mijn rode pluchen stoel gezeten.

De muziekkeuze was sterk en gevariëerd,maar soms een beetje te veel afgewisseld. Eén van mijn klassieke pianostukken kwam er ook als een soort van leitmotiv in voor (Claude Debussy's Claire de Lune),maar daar mocht soms iets minder scheutig mee omgesprongen worden.Voor de rest bleef ook de harde latino-pianorock muziek me goed bij,een muziekstijl die ik via de Shield (serie) heb leren kennen en een zeer goede muzikale achtergrond vormt voor dit soort films die zich ook afspelen in Latijns-Amerika.

Tot slot kan ik alleen maar beamen wat veel voorgaande posters al hebben neergepend: één van de beste films van dit jaar.

Soldier2000
07-12-2004, 22:25
Net de film ook gezien, vind hem ook meesterlijk, en wat een acteer prestaties.

[spoiler:21f94bbcc6]Alleen wat jammer dat de hoofdpersoon weer op het einde dood 'moest' gaan[/spoiler:21f94bbcc6]

Mark de Jong
08-12-2004, 10:11
Net de film ook gezien, vind hem ook meesterlijk, en wat een acteer prestaties.

[spoiler:282f5a24a9]Alleen wat jammer dat de hoofdpersoon weer op het einde dood 'moest' gaan[/spoiler:282f5a24a9]

[spoiler:282f5a24a9]Ik zie dat liever dan die zoetsappige eindes... :roll: [/spoiler:282f5a24a9]

SKMbeat
08-12-2004, 16:40
Het klinkt misschien wreed,maar wat ik ook een beetje zwak vond was [spoiler:327ca5fa5f] dat het meisje toch bleek te leven[/spoiler:327ca5fa5f], zo Hollywood... Maar ja, je kan de bioscoopbezoekers natuurlijk niet getraumatiseerd naar huis laten gaan.

scheur
08-12-2004, 17:28
Het klinkt misschien wreed,maar wat ik ook een beetje zwak vond was [spoiler:c0910893ba] dat het meisje toch bleek te leven[/spoiler:c0910893ba], zo Hollywood... Maar ja, je kan de bioscoopbezoekers natuurlijk niet getraumatiseerd naar huis laten gaan.

Van mij had dit inderdaad ook niet nodig geweest, had het echt een harde ontknoping geweest.....

Reginald
08-12-2004, 22:40
inboek is dit niet zo, je moet hem maar eens lezen vond het echt de moeite

aernoutsnoek
16-12-2004, 22:36
Hee

Vet mooie film inderdaad. Heb alleen nog een vraagje. Ik vond het liedje in die disco zo cool. Waar hij dan die uitsmuiter opzoekt. Weet iemand welk liedje dit is en waar ik het kan downloaden?

Groeten aernout

Soldier2000
16-12-2004, 22:44
Net de film ook gezien, vind hem ook meesterlijk, en wat een acteer prestaties.

[spoiler:4f75716dae]Alleen wat jammer dat de hoofdpersoon weer op het einde dood 'moest' gaan[/spoiler:4f75716dae]

[spoiler:4f75716dae]Ik zie dat liever dan die zoetsappige eindes... :roll: [/spoiler:4f75716dae]

[spoiler:4f75716dae]Ik vond dit meer lijken van o, er zit een drama factor in dus de hoofdpersoon moet nog ff dood [/spoiler:4f75716dae]

martini
22-12-2004, 14:28
Net gezien. Goeie film. Moest het eerste half uur even wennen, maar dat ging snel over. Goeie muziek trouwens.

pavago
22-12-2004, 15:09
echt een prachtige film, zeer de moeite waard

Ydroj
23-12-2004, 16:07
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. IK vond het ook wel jammer dat [spoiler:80b400c990]hij dood moest op het einde![/spoiler:80b400c990] Maar zeker een goeie film!

SKMbeat
23-12-2004, 16:23
IK vond het ook wel jammer dat [spoiler:5ec125f1a5]hij dood moest op het einde![/spoiler:5ec125f1a5] Maar zeker een goeie film!

Ik hoor de spoilerpolitie al loeien in de verte, hahaha :wink:

RaymonE
23-12-2004, 19:51
hmm, vond man on fire een beetje zwarte rambo film,...
[spoiler:c12cfbf18e]man heeft psychisch trauma, krijgt het te verduren en neemt dan wraak op alles en iedereen,..[/spoiler:c12cfbf18e] vond dit 1 van Denzel's mindere films,... vanmiddag the Manchurian candidate gezien en die was weer TOP!

Chris W
23-12-2004, 21:11
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

Ydroj
24-12-2004, 09:26
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

Pepijn Wildbret
24-12-2004, 09:48
DANKJE PAARDENLUL!!!!

...And a happy new year! :mrgreen:

Chris W
25-12-2004, 21:29
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. [spoiler:113bbf986e]IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! [/spoiler:113bbf986e]Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

lees dan ook GVD eerst de STICKIES!!! voordat je ook maar IETS post.... nou is voor mij de verrassing er af

Ydroj
25-12-2004, 23:21
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. [spoiler:d4cbc14df2]IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! [/spoiler:d4cbc14df2]Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

lees dan ook GVD eerst de STICKIES!!! voordat je ook maar IETS post.... nou is voor mij de verrassing er af

ach kindje moet je nou huilen ? Ga nou heel die fucking film nou eerst maar eens kijken whiner! niks boeiends verraden....en lees dan ook niet mijn post helemaal als je ziet dat iets verraden gaat worden....MAAR GVD, beter hou je die grote bek ff van je dicht!

Chris W
26-12-2004, 00:14
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. [spoiler:ce47b1d4da]IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! [/spoiler:ce47b1d4da]Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

lees dan ook GVD eerst de STICKIES!!! voordat je ook maar IETS post.... nou is voor mij de verrassing er af

ach kindje moet je nou huilen ? Ga nou heel die fucking film nou eerst maar eens kijken whiner! niks boeiends verraden....en lees dan ook niet mijn post helemaal als je ziet dat iets verraden gaat worden....MAAR GVD, beter hou je die grote bek ff van je dicht!

Jonge... ga eerst films kopen, kom daarna kletsen. En als je me grote bek dicht wilt komen doen, raad ik je vooral aan ff langs hellevoetsluis te komen (y)

Wizz-Art
26-12-2004, 01:33
DANKJE PAARDENLUL!!!!

Helemaal mee eens (y)

Mich
27-12-2004, 21:52
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. [spoiler:85bf72421d]IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! [/spoiler:85bf72421d]Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

lees dan ook GVD eerst de STICKIES!!! voordat je ook maar IETS post.... nou is voor mij de verrassing er af

ach kindje moet je nou huilen ? Ga nou heel die fucking film nou eerst maar eens kijken whiner! niks boeiends verraden....en lees dan ook niet mijn post helemaal als je ziet dat iets verraden gaat worden....MAAR GVD, beter hou je die grote bek ff van je dicht!

Jonge... ga eerst films kopen, kom daarna kletsen. En als je me grote bek dicht wilt komen doen, raad ik je vooral aan ff langs hellevoetsluis te komen (y)

Helemaal mee eens. Zelfs een zwakzinnige moet toch weten dat men zoiets niet verklapt.

The Scratcher
12-02-2005, 11:30
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. [spoiler:8af96d2f51]IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! [/spoiler:8af96d2f51]Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

lees dan ook GVD eerst de STICKIES!!! voordat je ook maar IETS post.... nou is voor mij de verrassing er af

ach kindje moet je nou huilen ? Ga nou heel die fucking film nou eerst maar eens kijken whiner! niks boeiends verraden....en lees dan ook niet mijn post helemaal als je ziet dat iets verraden gaat worden....MAAR GVD, beter hou je die grote bek ff van je dicht!

Jonge... ga eerst films kopen, kom daarna kletsen. En als je me grote bek dicht wilt komen doen, raad ik je vooral aan ff langs hellevoetsluis te komen (y)

Helemaal mee eens. Zelfs een zwakzinnige moet toch weten dat men zoiets niet verklapt.

Tjonge jonge wat een fuckin wanker!!! :evil:
Zit ik hier net een beetje de meningen te lezen omdat ik hem vanavond wilde huren komt zo`n stomme rukker hier een beetje de clou verraden!!! Dankjewel EIKEL!!! :evil: :evil: :evil:

Snap niet dat het beheer nog niet heeft ingegrepen...

freaky
12-02-2005, 12:10
Zit bij mijn top3 van het jaar 2004, zeker weten. [spoiler:5ca885f2f4]IK vond het ook wel jammer dat hij dood moest op het einde! [/spoiler:5ca885f2f4]Maar zeker een goeie film!

DANKJE PAARDENLUL!!!!

jaja, rustig maar, ik ben new hier, ik weet ook niet hoe alles werkt, maar ik hou ook van jou hoor!

lees dan ook GVD eerst de STICKIES!!! voordat je ook maar IETS post.... nou is voor mij de verrassing er af

ach kindje moet je nou huilen ? Ga nou heel die fucking film nou eerst maar eens kijken whiner! niks boeiends verraden....en lees dan ook niet mijn post helemaal als je ziet dat iets verraden gaat worden....MAAR GVD, beter hou je die grote bek ff van je dicht!

Jonge... ga eerst films kopen, kom daarna kletsen. En als je me grote bek dicht wilt komen doen, raad ik je vooral aan ff langs hellevoetsluis te komen (y)

Helemaal mee eens. Zelfs een zwakzinnige moet toch weten dat men zoiets niet verklapt.

Tjonge jonge wat een fuckin wanker!!! :evil:
Zit ik hier net een beetje de meningen te lezen omdat ik hem vanavond wilde huren komt zo`n stomme rukker hier een beetje de clou verraden!!! Dankjewel EIKEL!!! :evil: :evil: :evil:

Snap niet dat het beheer nog niet heeft ingegrepen...

Nu weet ik het einde ook, en wou hem woensdag kopen maar nu weet ik v e r d o m m e het einde al... Bedankt hoor :evil:

Jeroen D
20-02-2005, 16:48
Geweldige film !!!
Dakota Fanning is echt een talent.........wat kan dat meisje nu al acteren zeg, ongelovelijk.

Kees Hoekerd
21-02-2005, 15:37
Gelukkig heb ik deze topic nooit gezien. :)

Vorige week gezien.Mooie film,soms wat druk camera werk,maar verder ok.De wraakacties van Denzel waren erg leuk.(y)

Misschien koop ik eens de 2 disc editie van man on fire,over een tijdje. :wink:

Over die mensen die hier spoilen en anderen,ik denk er wel eens over niet meer zulke topics te lezen.Aan mij is het einde van Collateral verraden,(en dat dankzij bol.com :evil: )

[spoiler:a5400ececb]net zon geval als bij Man on fire,alleen gaat in Collateral cruise dood.[/spoiler:a5400ececb]

marcok
21-02-2005, 19:44
Echt een prachtige film. heb de 2 dis editie thuis liggen :) wel 22 euro maar hij is het zeker waard. :P

mijn conclusie........


kopen :D:P

Z-Man
22-02-2005, 13:06
Jezus wat een vijandigheid hier. Er zijn wel meerdere MANNEN hier die VUUR hebben gevat, misschien een leuk plot voor Man On Fire 2. :lol:

Peedeepee
28-02-2005, 19:40
Man on Fire met Denzel Washington

Wat een perfecte film weer van deze meesteracteur. Qua hardheid nog net iets meer dan Training Day. Paar hardere scenes kwam weer naar voren hoe goed Denzel wel niet is. Goed verhaal, goed acteerwerk. Let op die leuke meid Dakota Fanning.

En oja, wat mij opviel: Mickey Rourke was maar 1 keer close up in beeld, in het begin met die sigaar in zijn hand... wat trilde hij zeg! Zenuwen lijkt me stug! Zal eerder zijn drankgebruik zijn ;-)

Chris W
01-03-2005, 08:56
Heb m gezien, en ondanks het gespoilde einde kon hij me toch nog vermaken. MAAR DIT HOUDT NIET IN DAT SPOILEN ZONDER TAGS IS TOEGESTAAN OF GEACCEPTEERD WORDT DOOR MIJ!

kruspe
15-03-2005, 18:45
is het trouwens de moeite waard om de 2 disc versie te kopen?
Of volstaat de 1 disc?

Mich
15-03-2005, 19:32
is het trouwens de moeite waard om de 2 disc versie te kopen?
Of volstaat de 1 disc?

:)

ik heb de 2disc gekocht omwille van de slipcase. Dus ja als je van mooie verpakking houdt ... doen hè :twisted:

kruspe
15-03-2005, 19:35
ik neem aan dat er ook veel meer extra's opstaan?

The Scratcher
15-03-2005, 19:38
ik neem aan dat er ook veel meer extra's opstaan?

Wat denk je zelf? :roll:

Linkie: http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1896

kruspe
15-03-2005, 19:39
ik neem aan dat er ook veel meer extra's opstaan?

Wat denk je zelf? :roll:

Linkie: http://www.dvdinfo.be/index-02.php?cat=1&Id=1896

ja... :wink:

Exxon
17-03-2005, 18:48
Ik heb de film nu 2x gezien en vind het een hele goede film.

Dat meisje heeft geloof ik ook al een keer in CSI en in CSI:Miami gespeeld, ze kan heel goed acteren vind ik.

scheur
17-03-2005, 19:36
Ik heb de film nu 2x gezien en vind het een hele goede film.

Dat meisje heeft geloof ik ook al een keer in CSI en in CSI:Miami gespeeld, ze kan heel goed acteren vind ik.

Dat meisje =Dakota Fanning
speelt in de volgende films:
I am Sam
Hide and seek
War of the worlds (Spielberg)
en waarschijnlijk nog een paar , maar daar kan ik even niet op komen.... :wink:

Renny Collard
17-03-2005, 20:48
Ik heb de film nu 2x gezien en vind het een hele goede film.

Dat meisje heeft geloof ik ook al een keer in CSI en in CSI:Miami gespeeld, ze kan heel goed acteren vind ik.

Dat meisje =Dakota Fanning
speelt in de volgende films:
I am Sam
Hide and seek
War of the worlds (Spielberg)
en waarschijnlijk nog een paar , maar daar kan ik even niet op komen.... :wink:

Cat in the Hat, Sweet Home Allabame en de serie Taken

Martin Stanneveld
22-03-2005, 21:33
topfilm 8)

chelk
22-03-2005, 22:22
Ik heb de film nu 2x gezien en vind het een hele goede film.

Dat meisje heeft geloof ik ook al een keer in CSI en in CSI:Miami gespeeld, ze kan heel goed acteren vind ik.

Dat meisje =Dakota Fanning
speelt in de volgende films:
I am Sam
Hide and seek
War of the worlds (Spielberg)
en waarschijnlijk nog een paar , maar daar kan ik even niet op komen.... :wink:

Cat in the Hat, Sweet Home Allabame en de serie Taken
Ik heb ze voor het eerst in Trapped gezien en toen viel ze mij al op.

Paul H.
13-04-2005, 10:48
Deze film gisteravond na het werk gezien. Vond het zekers een aardige film deed mijn qua stijl van filmen een beetje aan de serie The Shield denken.

En gelukkig geen zoetsappig hollywood verhaaltje bij deze film dat kan ik wel waarderen.

Demon
06-03-2006, 21:09
Ik zit nu Deze film op te kijken
Even pauzen Drank bij vullen wc enz. :)
Maar wat een superfilm is dit! :)

wolfrolf
14-03-2006, 09:46
Gisteren deze gechecked, en ik vind em errug goed! Uitstekend acteerspel van Denzel en een vet verhaal!

raymond koene
26-04-2006, 08:03
Gisteravond gekeken en ik vraag mij af waarom ik 'm al niet eerder gekeken heb. Wat een geweldige film met dito acteerprestaties van Fanning en Washington. Vond het ook wel wat hebben dat de film in Mexico Stad plaatsvindt, heb nog weinig Hollywood films gezien die zich daar afspelen. Het verhaal begint rustig en eindigt heftig. Voor mij is dit zeker een van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb! Een aanrader dus!

Jordy van Buel
21-02-2008, 22:10
Even een vraagje over deze film. Was vandeweek op t.v. en heb hem toen wederom zitten kijken want het blijft een superfilm. Nu kan ik me echter herinneren dat, toen de DVD uitkwam en ik deze huurde, de film op bepaalde momenten gebruikt maakt van 'extra' ondertiteling of quotes die er uit werden gelicht door ze midden in het scherm te plaatsen.

http://www.underconsideration.com/speakup/archives/MoF_16.jpg

De versie die vandeweek op t.v. was, had deze helemaal niet. Weet iemand of de versie met aparte (en in mijn ogen vele malen mooiere) ondertiteling op de Nederlandse koop DVD staat? Ik weet niet of het verschilt van de huur DVD namelijk.

Pascal Barroso
21-02-2008, 22:39
Ik heb het net even nagekeken op mijn 1-disc versie maar in de scene hierboven ontbreekt ook de tekst.

Patrick van den Hul
22-02-2008, 07:23
En ik heb de 2disk en heb deze tekst ook nog nooit gezien. Kan niet uitsluiten dat het misschien een optioneel iets is.

Vind het trouwens eerder een beetje jammer, dan mooi.

Jordy van Buel
22-02-2008, 13:25
Hmm, toch vreemd aangezien de Huur DVD dit wel had. Het zou inderdaad ook een optionele functie kunnen zijn. Zal het binnenkort eens nakijken/vragen. Bedankt!

Daan de G.
23-02-2008, 20:55
Het zit wel degelijk in de UK versie geloof ik, maar bij de Nederlandse versie is dit weggehaald ivm Nederlandse ondertiteling...
Ik heb de film namelijk wel met de hardcoded ondertitels gezien( UK) en in de NL versie zit dit weer niet...

Martin Z.
24-02-2008, 13:13
Zou dit echt wat toevoegen aan de film? Ik denk het niet (voor mij dan) maar ik zou het moeten zien :-)

Jordy van Buel
24-02-2008, 15:08
Het voegt wel degelijk iets toe ja aan de film.. het legt gewoon meer nadruk op wat er gezegd wordt en daarnaast ziet het er ook gewoon stijlvol uit. :)

Earendil
25-02-2008, 18:25
Prachtige film! Zeer goed gespeeld door Denzel, 1 van zijn beste rollen!