PDA

Bekijk de volledige versie : Online besellen bij FRS



NiKo
10-01-2004, 19:17
Ik had onlangs online via Free Record Shop de Virgin Suicides bestelt/d. Gisteren kreef ik bericht dat ik hem kon gaan ophalen. Dus ben ik hem Eergisteren gaan halen.

Ik bestel wel vaker dvd's via frs en tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad daarmee, allemaal mooi verpakt enal.

Zie attachement voor hoe de dvd eruit zag. Covers gescheurd, lichte krassen op de dvd zelf (lukt me niet om hiervan een foto te nemen). En het schoonste vanal was dat er nog nieteens een plastiekske rondzat, dus wie weet wat die dvd allemaal al heeft meegemaakt...

Maandag ga ik ofwel mijn geld terugvragen of ze moeten me maar een NIEUWE dvd halen.

Zoiets kan nu toch niet, ik bestel iets nieuw en ik krijg verdomme iets vierdehands in mijn handen....
http://users.pandora.be/eforum/archive/archive1/frs.jpg

pavko
11-01-2004, 00:50
Leermomentje:

Als je iets bij FRS wilt kopen dien je dit artikel zéér zorgvuldig na te kijken...

jokey
11-01-2004, 13:20
Want wat staat er bij de arbeidsvoorwaarden van FRS:


Lenen
Naast een goed salaris biedt Free Record Shop je de mogelijkheid om producten te lenen. Het lenen van cd’s, video’s en dvd’s door samenwerkers heeft de volgende voorwaarden:

Er wordt alleen voor privé gebruik geleend;
Er worden maximaal 2 artikelen geleend;
Er wordt zorg gedragen voor een correcte administratie waarin duidelijk vermeld staat welke artikelen wanneer zijn meegenomen.

En niet iedereen is zuinig op geleende spulletjes...

madelon
11-01-2004, 21:44
maar dat zie je dan toch gelijk als je hem haalt? waarom heb je niet gelijk iets gedaan.
Wel lullig ja

Mark de Jong
11-01-2004, 22:04
Dat zou je inderdaad zeggen ja, maar zoiets is mij ook eens overkomen. Met Abre Los Ojos. Op het moment dat je 'em ophaalt doen ze 'em zo snel mogelijk in een tasje en geven ze 'em aan je mee. Je gaat er eigenlijk vanuit dat ie er goed uitziet en rekent af. Het leek zelfs wel een tiendehands DVD, zo slecht zag ie eruit.

Ik raad dan ook aan nooit iets bij de FRS te kopen, tenzij het gesealed is. Dat vraag ik tegenwoordig ook altijd (alhoewel ik er tegenwoordig maar 1x in de 3 maanden kom of zo, vroeger wel 5x per week).

Blaatmaster
11-01-2004, 22:28
online bestellen en op laten sturen is ook een mogelijkheid. Heb daarmee alleen nog gesealde producten ontvangen.

Jimmy

Headhunter
12-01-2004, 12:35
Dat is inderdaad wel schandalig, ja. Hoop dat je je geld terug krijgt!

Ik bestel af en toe online bij de FRS en haal de DVDs dan op in de winkel. Tot nu toe heb ik daarmee alleen nog gesealde DVDs gehad. Hopelijk blijft dat ook zo...

pavko
12-01-2004, 12:50
Helaas is er bij bestellen via internet en afhalen in de winkel geen garantie dat je daadwerkelijk gesealde/nieuwe exemplaren krijgt....

Meer dan eens gebeurd dat je gewoon een oud winkelexemplaar ontvangt. Die ik dan ook meteen geweigerd heb...

NiKo
13-01-2004, 16:54
Ze hebben een nieuw exemplaar voor mij in bestelling gehad en ik mag de oude gaan omwisselen + ze bieden hun excuses aan.

Voila, dan ben ik weer content.

madelon
13-01-2004, 17:41
das mooi!

pavko
13-01-2004, 19:46
Toch maar even het "nieuwe" exemplaar even nakijken.... ;)

JFC_
13-01-2004, 21:08
Beste Marcel,

In deze mail vind je de status van de bestelling die je op onze site geplaatst hebt:

article number artist title items ordered order status
130257 DVD SNATCH Snatch 1 verzonden
739464 DVD 10TH KINGDOM The 10th Kingdom 1 verzonden


ORDERSTATUS PER ARTIKEL:

Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:

"Reeds eerder geleverd": Dit betekent dat het betreffende artikel reeds in een eerdere zending aan je is verzonden.
"In bestelling bij onze leveranciers": Dit betekent dat het betreffende artikel is besteld bij onze leveranciers en binnen ongeveer een a twee weken aan je verzonden wordt. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
"Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt.

De producten die vandaag verzonden zijn kun je morgen vanaf 12:00 uur afhalen bij het filiaal.

Let op: wij houden deze bestelling maximaal vier weken voor je apart in de winkel. Daarna gaan de artikelen zonder verder bericht retour naar ons magazijn.


Bovenstaande tekst komt uit een mailtje van FRS dd 14 oktober 2003.
Ik moet ze nu NOG krijgen.
Jullie snappen zeker wel waar ze dat spul kunnen douwen als het ECHT eens binnen is...
(Misschien zien er daarom wel zo belabberd uit)

Nico de Graaf
14-01-2004, 17:56
Beste Marcel,

In deze mail vind je de status van de bestelling die je op onze site geplaatst hebt:

article number artist title items ordered order status
130257 DVD SNATCH Snatch 1 verzonden
739464 DVD 10TH KINGDOM The 10th Kingdom 1 verzonden


ORDERSTATUS PER ARTIKEL:

Van je order geven wij de exacte status van het bestelde artikel aan. De mogelijke status van een artikel is:

"Reeds eerder geleverd": Dit betekent dat het betreffende artikel reeds in een eerdere zending aan je is verzonden.
"In bestelling bij onze leveranciers": Dit betekent dat het betreffende artikel is besteld bij onze leveranciers en binnen ongeveer een a twee weken aan je verzonden wordt. LET OP: indien je het ontbrekende artikel binnen een termijn van 2 weken nog niet ontvangen hebt is er sprake van een leveringsprobleem bij onze leveranciers. Je order blijft uiteraard gewoon in behandeling en zodra het artikel bij ons op voorraad komt leveren we alsnog direct uit.
"Verzonden": Dit betekent dat het betreffende artikel vandaag aan je verzonden wordt.

De producten die vandaag verzonden zijn kun je morgen vanaf 12:00 uur afhalen bij het filiaal.

Let op: wij houden deze bestelling maximaal vier weken voor je apart in de winkel. Daarna gaan de artikelen zonder verder bericht retour naar ons magazijn.


Bovenstaande tekst komt uit een mailtje van FRS dd 14 oktober 2003.
Ik moet ze nu NOG krijgen.
Jullie snappen zeker wel waar ze dat spul kunnen douwen als het ECHT eens binnen is...
(Misschien zien er daarom wel zo belabberd uit)

Ben je al in de winkel wezen vragen dan?

JFC_
15-01-2004, 07:12
Al vier keer!
Antwoord: "nog niet binnen meneer, zodra het binnen is geven we u een belletje"

Nico de Graaf
15-01-2004, 15:35
Al vier keer!
Antwoord: "nog niet binnen meneer, zodra het binnen is geven we u een belletje"

Ik heb mijn exemplaar van de 10th kingdom op 2 november gekregen.(2dagen na mijn bestelling) Volgens mij is er iets fout gegaan met je bestelling. Je kan een contact formulier invullen bij het bestellingoverzicht in My Account.
Als je daar nog behoefte aan hebt natuurlijk. :lol:

In ieder geval is the 10th Kingdom al je moeite waard.