PDA

Bekijk de volledige versie : Galaxy Quest [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:04
Galaxy Quest [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=193)

WBFT
19-02-2002, 19:51
Geniale humor. Toen ik hem de eerste keer op "video" zag kon ik me helemaal doodlachen. Ik zag de DVD liggen had alleen geen geld bij me anders had ik m zeker meegenomen. Zeker een aanrader en die Tim Allen (als ik de naam goed heb) kan tot mijn verbasing nog goed acteren ook!

Nathan Strik
20-02-2002, 01:04
VRE-SE-LIJ-KE K#TFILM!!!

Ik heb zelden zo´n slappe hap gezien... alleen aan te raden voor hersendode mensen.

Je begrijpt dat ik enigszins teleurgesteld was in deze film... :D

ToolkiT
20-02-2002, 02:55
VRE-SE-LIJ-KE K#TFILM!!!

Ik heb zelden zo´n slappe hap gezien... alleen aan te raden voor hersendode mensen.

Je begrijpt dat ik enigszins teleurgesteld was in deze film... :D
Mmm ik moet ff naar de dokter om mijn hersens na te laten kijken denk ik ;)
Ik vond hem leuk eigenlijk... lekkere zet een genre voor *** film....

Nathan Strik
20-02-2002, 11:42
Ach, ik heb laatst "Dude, Where´s My Car" gezien en vergeleken daarmee valt Galaxy Quest nog wel mee... ;)

Maar ik had er meer van verwacht, zeker van Tim Allen.

ToolkiT
20-02-2002, 22:49
Ach, ik heb laatst "Dude, Where´s My Car" gezien en vergeleken daarmee valt Galaxy Quest nog wel mee... ;)

Maar ik had er meer van verwacht, zeker van Tim Allen.

Ik snap jouw smaak niet helemaal geloof ik, je find naked gun geweldig en deze films nix... OMHO zijn ze heel vergelijkbaar... allemaal flauwe humor...

Wat vond je van Road trip dan?

Nathan Strik
20-02-2002, 23:45
Wat vond je van Road trip dan? Road Trip was geniaal... ik heb gewoon een rare smaak wat comedies betreft... maar "Dude..." was gewoon niet grappig... bij Road Trip heb ik in een deuk gelegen...
Bij Galaxy Quest had ik niet eens een glimlach... :rolleyes: hangt gewoon veel van de grappen af dus...

ToolkiT
20-02-2002, 23:47
Road Trip was geniaal... ik heb gewoon een rare smaak wat comedies betreft... maar "Dude..." was gewoon niet grappig... bij Road Trip heb ik in een deuk gelegen...
Bij Galaxy Quest had ik niet eens een glimlach... :rolleyes: hangt gewoon veel van de grappen af dus...

De Bill and Ted films vindt je dan zeker ook nix?

WBFT
21-02-2002, 01:38
Bill & Ted lang geleden dat ik die gezien heb...
Vonnik vroeger echt humor.. Binnekort is kijken of dat nu nog zo is..

Nathan Strik
21-02-2002, 14:14
De Bill and Ted films vindt je dan zeker ook nix? Die vond ik vroeger geweldig... maar ik weet niet hoe ik ze zou vinden als ik ze nu terug zou zien.
Maar genoeg off-topic.

Richard B.
27-12-2003, 23:16
Ik zag hem vanavond op tv en vond hem weer geweldig grappig. Is er misschien iets mis met me? ;)

Coen Vermeer
27-12-2003, 23:32
Wat vond je van Road trip dan? Road Trip was geniaal... ik heb gewoon een rare smaak wat comedies betreft... maar "Dude..." was gewoon niet grappig... bij Road Trip heb ik in een deuk gelegen...
Bij Galaxy Quest had ik niet eens een glimlach... :rolleyes: hangt gewoon veel van de grappen af dus...

uhhm wacht even road trip geniaal? Oke ik vond road trip grappig dat zeker soms echt heel erg flauw maar hij was zeker leuk. Je favoriet naked gun is ook een favoriet van mij. Alleen ik ben eigenlijk geen fan van dit soorty flauwe humor maar toch vond ik galaxy quest zeker een vermakelijke film. Net niet genoeg om hem te kopen. Is geen groundhog day dat zeker niet.

chiwaicheung
31-12-2003, 03:39
De film is best vermakelijk. Echter had ik zelf wat meer van verwacht.
Alan Rickman speelt weer voortreffelijk in zijn rol. Laat hem maar de sarcastische figuur spelen.

nova6666
09-02-2005, 21:51
Aardige film voor een zaterdagavondje! Paar leuke grappen maar verder erg flauw.

Tarkus
28-07-2012, 12:22
Komedies zijn niet echt m'n ding, maar er zijn uitzonderingen en dit is er een van.
Bijzonder goed geslaagde satire op de Star Trek series.
De special effects zijn uitstekend, zelden gezien in een komedie.
En ook de cast is prima, met voorop Alan Rickman en Sigourney Weaver (bijna onherkenbaar als de blonde 'bimbo').
Dolle pret deze film. :-)