PDA

Bekijk de volledige versie : There's Something MORE About Mary S.E



Tim Weisselberger
12-01-2004, 10:59
There's Something MORE About Mary S.E van de Farrelly broertjes,

Deze extended' versie met 14 nieuwe scènes komt volgens diverse berichten as. woensdag uit (14-01), hier heb ik verder niets meer over vernomen (kan tevens niets vinden op het forum).

Weet iemand hier verder iets meer over? behalve dat het een 2 disc wordt.... i need the specs :D

maximus
12-01-2004, 11:04
There's Something MORE About Mary S.E van de Farrelly broertjes,

Deze extended' versie met 14 nieuwe scènes komt volgens diverse berichten as. woensdag uit (14-01), hier heb ik verder niets meer over vernomen (kan tevens niets vinden op het forum).

Weet iemand hier verder iets meer over? behalve dat het een 2 disc wordt.... i need the specs :D

http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=112529

maximus
12-01-2004, 11:08
sorry zie nu pas dat je regio 2 zocht

Tim Weisselberger
12-01-2004, 11:14
sorry zie nu pas dat je regio 2 zocht

wel... gvd! :lol:

Ik zie dat de specs van de r1 zowiezo al afwijken... 13 deleted scenes ipv. 14 ;)

En dan probeer je me ook nog de fullscreen edition aan te smeren... shame on u!!! :twisted:

Micoom
12-01-2004, 11:48
Een van de beste komedies ooit...
There's Something About Mary
The 2-Disc Special Edition
Unieke dubbel-dvd in prachtige box met ruim 3 uur aan extra's!

“De aller, aller, allerleukste komedie sinds de uitvinding van de film” (Veronica Magazine)

Eindelijk verschijnt de Special Edition van There's Something About Mary! Met veertien nieuwe, hilarische scènes (meer dan 3 uur!) is dit dé ultieme editie van een van de leukste komedies ooit!
Te koop vanaf 14 januari op dubbel-dvd in een luxe box.

Het verhaal
Ted, een uitslover op school, zou naar het schoolbal gaan met een van de populairste meiden van de school, Mary. Door een bijzonder vreemd ongeval ging dat afspraakje echter niet door... Dertien jaar later realiseert Ted zich dat hij nog steeds verliefd is op Mary en huurt hij een privédetective in om haar op te sporen. Maar ook de speurneus wordt verliefd op Mary en speelt Ted foutieve informatie door om hem van haar weg te houden. Toch weet Ted Mary te benaderen, en volgt de ene hilarische scène na de andere ....

De broertjes Farrelly doen het weer!
Het knotsgekke regisseursduo, de gebroeders Farrelly (‘Dumb and Dumber’, ‘Shallow Hall’, ‘Stuck on You’), is er ook deze keer in geslaagd om absurde humor en vertedering met elkaar te combineren in een wervelende komedie. Het duo behaalde met deze titel de MTV Award voor de beste film. Cameron Diaz kreeg de MTV Award voor het beste vrouwelijke acteerwerk. Zelfs de aftiteling is een feest om te bekijken. En dan spreken we nog niet over de grandioze scène met de ritssluiting… voor alle heren; oppassen geblazen!

Excellente cast
In de prima cast vinden we onder meer de lieveling van Hollywood terug, Cameron Diaz (‘The Mask’, ‘My Best Friends Wedding’, ‘Charlies’s Angels’). Zij vertolkt de rol van de beeldschone Mary die door vele stille en minder stille aanbidders tot het uiterste wordt achtervolgd.
Ben Stiller (‘Reality Bites’, ‘Empire of the Sun’, Meet the Parents) speelt de rol van een van deze aanbidders als de sullige klungel Ted.

IJzersterke soundtrack
De begeleidende soundtrack van de deze hilarische film is van topniveau. De score speelt een centrale rol en bevat songs van Jonathan Richman, waaronder de titelsong. Verder staan op de soundtrack The Dandy Warhols met ‘Every Day Should Be a Holiday’, The Lemonheads met ‘If I Could Talk To You’, Lloyd Cole met ‘Marga’s Waltz’ en natuurlijk de eindsong ‘Build Me Up Buttercup’ van The Foundations waarvan op de DVD een hilarische karaoke versie te vinden is .... .

The Farrelly Brothers
De nieuwste film van dit doldwaze duo, ‘Stuck on You’, draait vanaf eind januari in de bioscooop. In deze comedy schitteren onder meer Matt Damon, Greg Kinnear, Cher & Eva Mendes.

Productinformatie
Titel: There's something about Mary - Special Edition
Releasedatum: 14 januari 2004
Genre: komedie
Lengte: 115 min., bonustracks: ruim 3 uur!
Geluid: Engels, Frans: Dolby 5.1
Beeld: 16:9 | 1,85:1
Ondertiteling dvd: Nederlands, Frans, Engels

Extra's dvd:
Disc1
• 5 afspeelmogelijkheden
- Bioscoopversie
- Bioscoopversie met audiocommentaar Farrelly Brothers
- Bioscoopversie met audiocommentaar schrijvers
- Film met 14 verlengde scenes (seamlessly branched)
- Film met 14 verlengde scenes (seamlessly branched) met audiocommentaar Farrelly Brothers
• Teaser trailer ‘Stuck on You’

Disc2
• Featurettes:
- ‘Getting Behind Mary’ (43,24 min.)
- ‘Backstory’ (23,00 min.)
- ‘Comedy Central’ (23 min.)
- ‘Best Fights’ (3 min.)
- ‘Behind The Zipper’ (5 min.)
- ‘Puffy, Boobs & Balls’ (10 min.)
- ‘Around The World With Mary’ (5 min.)
• Interviews:
- ‘Exposing themselves: Cameron Diaz, Matt Dillon, Ben Stiller & Chris Elliott’ (14 min.)
- ‘Up A Tree with Jonathan Richman & Tommy Larkin’ (12 min.)
- ‘Frank & beans- A Conversation With W. Earl Brown’ (5,31 min.)
- ‘Touchdown – A Conversation Wi0th Brett Favre’ (5 min.)
- ‘Interview Roulet With Harland Williams’ (6 min.)
• Verborgen verrassing …
• Fotoalbum– ‘Marketing Mary’ (7 posters)
• Karaoke – ‘Build Me Up Buttercup’ (3 min.)
• Muziekvideo ‘Everyday Should be A Holiday’ (4,11 min.)
• Bloopers

:wink: (bron pers bericht van Fox op dvd-home.nl)

Tim Weisselberger
12-01-2004, 12:08
hier hebben we wat aan, thnx for the info... deze halen we dus woensdag

jokey
12-01-2004, 17:59
deze halen we dus woensdag
Ben ik ook van plan.
Is er al een pricewatch voor deze titel? (maw. waar ligt ie voor een leuke prijsje?)

Phydomir
12-01-2004, 18:03
als ik het goed begrijp zijn die 14 extra scenes dus gewoon in de film gezet, dus niet alleen als extra?

Tim Weisselberger
12-01-2004, 18:43
als ik het goed begrijp zijn die 14 extra scenes dus gewoon in de film gezet, dus niet alleen als extra?

jup: seamlessly branched

Koen Koene
12-01-2004, 18:46
Verwacht zeer binnenkort (waarschijnlijk morgen) onze recensie van deze titel...

ericmagielse
12-01-2004, 20:22
Vandaag dus deze dvd gekocht. Op de achterkant staat netjes vermeld dat de film verschillende afspeelmogelijkheden heeft. Ik kan echter alleen de originele versie op de dvd vinden. Iemand anders hier ook problemen mee??

RemcoZ
12-01-2004, 22:55
Ik denk dat ik deze maar eens aan ga schaffen. Zit al een poos te twijfelen of ik de gewone editie koop, dus dit is een goed excuus om deze film aan mijn collectie toe te voegen.

timbe
13-01-2004, 08:26
Vandaag dus deze dvd gekocht. Op de achterkant staat netjes vermeld dat de film verschillende afspeelmogelijkheden heeft. Ik kan echter alleen de originele versie op de dvd vinden. Iemand anders hier ook problemen mee??

Ik zit dus met hetzelfde probleem. De eerste disc heeft in de plaats van twee versies van de film en twee audiocommentaren dus enkel de bioscoopversie en 1 audiocommentaar. De eerste disc is dus gewoon een kopie van de versie die er al bestond van There's Something About Mary.
Benieuwd wat Fox hier aan gaat doen.......

Bobo
13-01-2004, 11:27
Staan de andere versies dan niet op disc twee? Als disc 1 het zelfde is als van de vorige uitgave, is de ondertiteling dan weer zo slecht (blijft maar kort in beeld)?

Koen Koene
13-01-2004, 11:33
Staan de andere versies dan niet op disc twee?
Nee, beide versies staan op disc 1. In onze recensie (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1408) staat een screenshot van het hoofdmenu van de eerste disc (screenshot 5). Ik neem aan dat het menu er bij degenen met de foutieve versie anders uitziet?

Bobo
13-01-2004, 11:41
Ik zag net de recensie en heb die ook gelezen, die 2DVD is anders, dat zag ik al aan de menuschermen. De foute versie was de 1DVD, maar ik weet niet of dat een produvtiefout was of dat ik de enige was met dat probleem. Heb 'm ook niet meer, ga binnenkort voor de 2DVD.

timbe
13-01-2004, 13:09
Staan de andere versies dan niet op disc twee?
Nee, beide versies staan op disc 1. In onze recensie (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1408) staat een screenshot van het hoofdmenu van de eerste disc (screenshot 5). Ik neem aan dat het menu er bij degenen met de foutieve versie anders uitziet?

Het menuscherm van de eerste disc op de special edition ( die ik heb) ziet er inderdaad anders uit dan diegene die hier in de recensie staat.

ericmagielse
13-01-2004, 14:48
Zijn er al mensen die een "goede" versie gekocht hebben, dus waar wel de verschilllende afspeelmogelijkheden op staan? Of is het bij alle dvd's verkeerd gegaan?

Cloud
15-01-2004, 22:34
Zag em vandaag liggen en wou die graag meepakken.
Maar als er echt een productiefout is dan wacht ik wel even.
Is er al iemand die verkeerde disc gaan ruilen of heeft Fox al een omruilactie gepland?

doolittle
28-01-2004, 18:22
Zag em vandaag liggen en wou die graag meepakken.
Maar als er echt een productiefout is dan wacht ik wel even.
Is er al iemand die verkeerde disc gaan ruilen of heeft Fox al een omruilactie gepland?

Het is idd een gekend probleem.
Omruilactie zou kunnen : http://www.dvd-home.nl/nieuws/nieuws.htm#7

Op forum van DVD-Home : http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=15086

Ben alvast bang aan het afwachten.
Ik heb hem online besteld.
Hopelijk heb ik meteen goeie versie (want die zijn er blijkbaar wel).

Guido van Thiel
03-02-2004, 20:03
Bij de Makro vandaag de goede versie gekocht!!! (21,42 euro)

mark03
07-03-2004, 10:01
Ik heb 'm vrijdag bij FRS gekocht, maar daar kreeg ik ook nog de oude versie... ik terug gegaan... hij ruilde 'm om maar hij wist niet zeker of het nu wel de goede was. Zoja, mooi zonee, moest ik 'm maar opsturen naar het DVD-return center.

Is dat een beetje te vertrouwen daar... als je je dvd daar heen stuurt?

En klopt 't dat de EXTRA disc (de 2e) geen nederlandse ondertitels bevat?

Frank
07-03-2004, 10:33
En klopt 't dat de EXTRA disc (de 2e) geen nederlandse ondertitels bevat?

Volgens de recensie hier op DVD.nl moeten de extra's te ondertitelen zijn. Zoals gebruikelijk bij Fox kun je deze alleen activeren door op de subtitles-knop van je afstandbediening te drukken. Je kunt ze dus niet via het menu activeren.

mark03
07-03-2004, 13:34
En klopt 't dat de EXTRA disc (de 2e) geen nederlandse ondertitels bevat?

Volgens de recensie hier op DVD.nl moeten de extra's te ondertitelen zijn. Zoals gebruikelijk bij Fox kun je deze alleen activeren door op de subtitles-knop van je afstandbediening te drukken. Je kunt ze dus niet via het menu activeren.

Goeie tip, wist ik niet :lol: direct ff proberen.

Daniël van Zanten
16-03-2004, 08:42
Ik heb 'm vrijdag bij FRS gekocht, maar daar kreeg ik ook nog de oude versie... ik terug gegaan... hij ruilde 'm om maar hij wist niet zeker of het nu wel de goede was. Zoja, mooi zonee, moest ik 'm maar opsturen naar het DVD-return center.

Is dat een beetje te vertrouwen daar... als je je dvd daar heen stuurt?

En klopt 't dat de EXTRA disc (de 2e) geen nederlandse ondertitels bevat?

Shit, ik heb hem dus ook gekocht. En ja hoor, de verkeerde versie.
Ik had deze thread echter nog niet gelezen :cry:

Iemand al ervaring met het opsturen naar het Return Center in Weesp?

Florus
14-06-2006, 15:32
Nog steeds niet terug gestuurd (compleet vergeten door omstandigheden) en ik vraag me nu af dit nog werkt.
Net even na veel zoeken het customer service lijntje van Fox gebeld (jaja, ze hebben er wel een), maar let op! die is alleen voor bedrijven en niet voor klanten van winkels (customer betekent toch ... ? :roll: .. juist!)
Het verhaal van de persoon aan de telefoon was dat ze een hoog service level hebben afgesproken met de winkels dus dat terugbrengen en omruilen zonder bon ook zou moeten kunnen. We gaan het eens proberen.
Iemand nog ervaringen met deze return service? :?:
of nog beter; een telefoonnummer of e-mail adres van deze toko, zodat ik kan checken of deze return service nog werkt?

evilll_nelus
14-06-2006, 21:52
Hmmm ja ***! Helemaal vergeten, ik heb die film ook zonder die extra scenes, maar ook helemaal vergeten er achterna te gaan..
Als je meer weet meld het dan even ;)

Florus
11-10-2007, 07:02
Beter laat dan nooit, maar ik heb inderdaad eind vorig jaar via de balie van de FRS een omruil actie via de leverancier kunnen regelen!
Was geen enkel probleem en was binnen een week geregeld.(y)

Doe er je voordeel mee.

Frank
11-10-2007, 10:53
Als het goed is zijn alle nu verkrijgbare exemplaren correct. Vorige week bij de Blokker nog een exemplaar gekocht en die was prima.