PDA

Bekijk de volledige versie : ervaring met bestellen bij de www.goedkoopstedvd.nl?



jeroensloven
12-01-2004, 15:15
zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar iemand die ervaring heeft met bestellen bij deze site. ik wil namelijk the pianist SE daar bestellen voor 19.95.

alvast bedankt

Alisha
30-01-2004, 16:39
Die site kon ik nog helemaal niet, maar ik zie wel dat sommige DVD's daar wel stukken goedkoper zijn als waar ik altijd bestel ( dvdoutlet.nl )

Martin Stanneveld
14-03-2004, 21:44
Prima online dvd winkel, nog nooit iets mee gehad.

Kees Hoekerd
13-05-2004, 10:04
Dus deze site is wel betrouwbaar????(www.goedkoopstedvd.nl)

Ik zie er ook nog wat leuke aanbiedingen liggen inderdaad.

Aleen dit vond ik raar,dat las ik bij de voorwaarden:

We versturen (bijna) alles als gewone brievenbuspost (in een standaard envelop) dus thuis zijn is niet noodzakelijk. We rekenen slechts 1,19 euro als bijdrage in de verzendkosten per verzending, dus als je meer DVD's tegelijk besteld blijft het bedrag 1,19 euro. Je kan ook kiezen om je bestelling extra beschermd te laten verzenden. Vanwege de speciale verpakking (extra stevige luchtkussen envelop) en hogere verzendkosten bedragen de kosten hiervan 1,99 per verzending. (Let wel, we willen de verzendkosten laag houden en verzending op normale wijze gaat vaak zonder problemen, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen kies dan de optie 'Extra beschermd'.)

Dus je betaalt 1,19 voor normale verzending.Maar klopt het dat er dan geen luchtkussen in zit?Want dan gaat je dvd dus echt naar de malle moeren.Of is het wel een luchtkussenenvelop,alleen minder goed dan extra stevig? :?

Martin Stanneveld
13-05-2004, 16:47
Dus deze site is wel betrouwbaar????(www.goedkoopstedvd.nl)

Ik zie er ook nog wat leuke aanbiedingen liggen inderdaad.

Aleen dit vond ik raar,dat las ik bij de voorwaarden:

We versturen (bijna) alles als gewone brievenbuspost (in een standaard envelop) dus thuis zijn is niet noodzakelijk. We rekenen slechts 1,19 euro als bijdrage in de verzendkosten per verzending, dus als je meer DVD's tegelijk besteld blijft het bedrag 1,19 euro. Je kan ook kiezen om je bestelling extra beschermd te laten verzenden. Vanwege de speciale verpakking (extra stevige luchtkussen envelop) en hogere verzendkosten bedragen de kosten hiervan 1,99 per verzending. (Let wel, we willen de verzendkosten laag houden en verzending op normale wijze gaat vaak zonder problemen, maar als je het zekere voor het onzekere wilt nemen kies dan de optie 'Extra beschermd'.)

Dus je betaalt 1,19 voor normale verzending.Maar klopt het dat er dan geen luchtkussen in zit?Want dan gaat je dvd dus echt naar de malle moeren.Of is het wel een luchtkussenenvelop,alleen minder goed dan extra stevig? :?

Probeer het eens dan weet je het.

Kees Hoekerd
14-05-2004, 09:51
Probeer het eens dan weet je het.

Ja,dan kan ik het beter voor 1,99 doen.Maar je hebt makkelijk praten.Ik ga er toch pas over een pooske wat bestellen.Maar dan doe ik het wel voor 1,99.Ik kan het ze ook vragen :lol: .

Caledonians
14-05-2004, 10:11
Heb tot nu toe ook nooit geen problemen gehad bij goedkoopstedvd. Kan me alleen niet herinneren welke verpakking ik altijd kies want is alweer een tijdje geleden dat ik daar wat besteld heb. Als je zeker van je zaak wilt zijn zou ik voor de € 1,99 gaan.

Hayko de Boer
17-05-2004, 19:52
Regelmatig iets besteld bij goedkopstedvd. Levertijd prima.
Alleen bij de euro 1,19 verpakking al eens een dvd-case gehad die kapot was. De schijf was onbeschadigd, dus het hoesje maar vervangen (is dan ook weer een investering van een paar eurodubbeltjes).

Zelf zoek ik altijd door op deze sites of er meerdere leuke aanbiedingen zijn, dan worden verzendkosten vanzelf gedeeld.

rkrijger
18-05-2004, 20:48
Prima online dvd winkel, nog nooit iets mee gehad.

Euh, hoe weet je dan dat het een prima winkel is?!?! :shock:

rkrijger
18-05-2004, 20:49
Heb tot nu toe ook nooit geen problemen gehad bij goedkoopstedvd. Kan me alleen niet herinneren welke verpakking ik altijd kies want is alweer een tijdje geleden dat ik daar wat besteld heb. Als je zeker van je zaak wilt zijn zou ik voor de € 1,99 gaan.

Nooit geen problemen = altijd problemen ?!? :D

Martin Stanneveld
18-05-2004, 20:50
Prima online dvd winkel, nog nooit iets mee gehad.

Euh, hoe weet je dan dat het een prima winkel is?!?! :shock:

hahaha, op de lollige toer? :D

rkrijger
18-05-2004, 20:51
Prima online dvd winkel, nog nooit iets mee gehad.

Euh, hoe weet je dan dat het een prima winkel is?!?! :shock:

hahaha, op de lollige toer? :D

Och ja... :)

Mark de Jong
18-05-2004, 21:32
Betrouwbaar. Snelle levering en goede communicatie.

luca
04-09-2005, 17:45
Ik wil wel iets bestellen maar is er een andere mogelijkheid dan € 5.99 verzendkosten voor België? :?

luca
07-09-2005, 13:14
Ik wil wel iets bestellen maar is er een andere mogelijkheid dan € 5.99 verzendkosten voor België? :?

Niemand?

Caledonians
07-09-2005, 13:16
Ik wil wel iets bestellen maar is er een andere mogelijkheid dan € 5.99 verzendkosten voor België? :?

Niemand?

Als je dit zeker wilt weten kan je ze natuurlijk altijd een mailtje sturen toch?

Sander V.
07-09-2005, 13:38
Heb hier denk een paar jaar geleden mijn eerste DVD besteld en alles ging gewoon goed.

Kasper P.
09-01-2006, 22:25
Nog steeds goede ervaringen?

kazlatan
09-01-2006, 22:31
Ik heb ook nog geen problemen gehad met de winkel. Voordeel voor mij is dat ze hier in de stad zitten.
99% is op voorrraad en je krijgt altijd gesealde exemplaren.

Joost van Hoek
10-01-2006, 10:08
Deze winkel is okay. Ziet er wat amateuristisch uit, maar ze hebben wel een aardig snelle service.

aldersseven
12-01-2006, 10:50
ze hebben zoals sommige waarschijnlijk wel weten ook een winkel in hoorn,
ziet er ook een beetje goedkoop uit, maar dat is de prijs ook ;)

het is een combi van een telecomzaakje met dvd's, weet niet of het 1 eigenaar heeft.