PDA

Bekijk de volledige versie : There's Something About Mary (SE) [DVD]



Koen Koene
13-01-2004, 07:54
There's Something About Mary (SE) [DVD]

Een nieuwe uitgave van deze hilarische comedy van de gebroeders Farrelly.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1408)

hankey
13-01-2004, 08:38
het wachten wordt beloond! Ik vind dit echt een super film en heb de eerste uitgave nooit gekocht maar deze komt er binnenkort toch echt wel

Reginald
13-01-2004, 10:35
is goede komedie en heb hem nog niet en het ziet er wel een betere dvd-uitgave uit.
als het niet te prijzig is, wil ik wel overwegen om hem aan te schaffen.

johanluijkman
13-01-2004, 10:47
Koen, wat is posterisatie precies? Dit noem je bij de beeldkwaliteit.

Surya
13-01-2004, 11:13
Een van de geslaagdere rom/com's, maar Ben Stiller is echt wel TOTAAL niet geloofwaardig in de weenscene :D

Koen Koene
13-01-2004, 11:15
Koen, wat is posterisatie precies? Dit noem je bij de beeldkwaliteit.
Posterisatie is het verschijnsel waarbij kleurverlopen niet netjes als geleidelijk verloop worden weergegeven, maar als duidelijke 'discrete' overgangen (zoals bijvoorbeeld te zien op het twee screenshot bij de recensie). Zie het achtergrondartikel (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=13) over artefacting voor meer info.

johanluijkman
13-01-2004, 14:55
Koen, wat is posterisatie precies? Dit noem je bij de beeldkwaliteit.
Posterisatie is het verschijnsel waarbij kleurverlopen niet netjes als geleidelijk verloop worden weergegeven, maar als duidelijke 'discrete' overgangen (zoals bijvoorbeeld te zien op het twee screenshot bij de recensie). Zie het achtergrondartikel (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=13) over artefacting voor meer info.

THNX!!!

Marcel Rinia
13-01-2004, 19:54
Ik vind dit een van de betere comedy's ooit, ben ook zeker van plan om hem de kopen.

Mark de Jong
13-01-2004, 19:59
Zeker een leuke film en ben ook van plan 'em te kopen als ie niet te duur kost.

King Dingeling
13-01-2004, 20:27
Zeker een leuke film en ben ook van plan 'em te kopen als ie niet te duur kost.

ik denk rond de € 25 in de bekende winkels (FRS, Van Leest etc.)

Mark de Jong
13-01-2004, 20:57
Zeker een leuke film en ben ook van plan 'em te kopen als ie niet te duur kost.

ik denk rond de € 25 in de bekende winkels (FRS, Van Leest etc.)

Dan zal dat bij de Makro en MediaMarkt wel goedkoper worden, indien de prijs ook daadwerkelijk rond de €25 komt te liggen :)

RemcoZ
14-01-2004, 15:17
Vandaag heb ik hem zien liggen bij MM Rotterdam Centrum, en daar was ie €24,99.... :x
Hopelijk wordt ie nog wat goedkoper.

Erg leuke film die ik zeker ga kopen! Ik ben blij dat ik niet de normale uitgave heb gekocht :)

King Dingeling
14-01-2004, 17:06
Was net bij in Helmond bij de FRS (€ 29.99) en bij van Leest (€ 28.99)

Micoom
14-01-2004, 18:53
erg leuke film. Ik heb de oude uitgave, en die vond ik best goed. Ik vervang hem alleen als ik deze voor een heel zacht prijsje zie en in een goede bui ben...

jeanineshere
15-01-2004, 17:45
Goeie Comedy, maar toch zijn er betere te krijgen. 4,5 ster vind ik persoonlijk een beetje overdreven! :?

Danny Schouten
16-01-2004, 23:37
Misschien ben ik gek geworden, maar ik heb vandaag deze dvd gekocht en volgens mij heb ik een verkeerde versie gekregen.
Ik had de originele versie al eens gekocht maar deze versie is precies hetzelfde alleen de print aan de bovenkant van de disc is anders.
Echt alles is hetzelfde, de menu's, de extra's (trailer, audiocommentaar, behind the zipper docu en karaoke) en zelfs de irritant korte tijd dat de ondertitels in beeld staan.
Ik kan ook nergens een optie vinden om de extra scene's die zijn toegevoegd te selecteren.
Hebben meer mensen dit of heb ik weer als enige een foute dvd?

Everlast
17-01-2004, 07:18
Hey Danny, dat heb ik ook ontdekt bij mijn versie van de nieuwe dubbel DVD. Ik heb lang gezocht naar de tweede versie van de film, en naar de tweede commentaartrack, maar nix gevonden.
Erg balen!

Pat
17-01-2004, 07:46
Ik heb ook dat probleem. Hoewel de nummering van de discs (F3 25221CE.1 en .2) klopt, is er geen seamless branching en geen tweede audiocommentaar. Deze gaat zeker terug !! Ofwel vergis ik me, ofwel is dit de klote-release van het jaar. :-( :-( :evil:
Update :
Ik ben net terug van de winkel. Ze hadden er net een fax ontvangen waarin het probleem wordt onderschreven. De volgende levering zou de juiste DVD bevatten. "Gewoon nog even afwachten tot die binnen is en dan komen omruilen" is wat ik te horen kreeg. Da's dus wat ik ga doen. :)

Everlast
17-01-2004, 10:12
Goed onderzoek Pat! - bij welke winkel heb jij de DVD gekocht?

Pat
17-01-2004, 10:13
Goed onderzoek Pat! - bij welke winkel heb jij de DVD gekocht?
Bij de FRS (sorry, vergeten te vermelden hierboven). Te duur, natuurlijk :) , maar ik wou hem per sé hebben.

Everlast
17-01-2004, 10:18
YES, ik kreeg net bij mijn plaatselijke FRS hetzelfde te horen. Het probleem met deze DVD is inmiddels bekend bij het personeel, en de DVD kan worden geruild.

Pat
17-01-2004, 10:24
Kan je als je hem hebt kunnen ruilen hier eens iets laten weten (of een PM'etje) ? Ik zal hetzelfde doen. 't Is maar dat we weten wanneer de nieuwe levering er is. :)

Danny Schouten
17-01-2004, 10:42
Gelukkig, ik dacht al dat ik gek aan het worden was.
Dan zal ik ook effe bij mijn plaatselijke dvdboer vragen wanneer ik hem kan omruilen. :lol:

Everlast
20-01-2004, 15:04
*NEWSFLASH* *NEWSFLASH* *NEWSFLASH*

De DVD kan worden opgestuurd naar het volgende adres:

DVD Return Center
Antwoordnummer 6184
1380 WB Weesp

Met vermelding van naam, adres en woonplaats.

De correcte DVD zal zo snel mogelijk worden toegestuurd.


.

Pat
20-01-2004, 15:18
Ik ben net van de telefoon met de FRS en inderdaad, daar kreeg ik dezelfde info doorgespeeld. Bedankt !

mjik83
20-01-2004, 18:54
Enig idee wanneer dan de goede dvd gewoon in de winkel ligt??

Pat
20-01-2004, 19:01
Enig idee wanneer dan de goede dvd gewoon in de winkel ligt??
In de fax bij de FRS stond dat niet alle in de winkels geleverde DVD's de verkeerde disc bevatten en dus "gewoon in de winkel mochten blijven liggen". Alle nieuw geleverde DVD's zouden zeker de goede moeten zijn. Het beste is gewoon even langsgaan en verifiëren dat het de goede is (let op de "more" in de titel).

Danny Schouten
20-01-2004, 19:07
Moet je alleen de foute dvd opsturen of de complete set?

mjik83
20-01-2004, 20:19
Enig idee wanneer dan de goede dvd gewoon in de winkel ligt??
In de fax bij de FRS stond dat niet alle in de winkels geleverde DVD's de verkeerde disc bevatten en dus "gewoon in de winkel mochten blijven liggen". Alle nieuw geleverde DVD's zouden zeker de goede moeten zijn. Het beste is gewoon even langsgaan en verifiëren dat het de goede is (let op de "more" in de titel).

Bedankt voor de snelle respons. Had deze al voor kerst gevraagd maar was toen nergens te krijgen, zeker te maken met deze uitgave.

Pat
21-01-2004, 06:00
Moet je alleen de foute dvd opsturen of de complete set?
Alleen de foute DVD. Goed inpakken en naam en adres ook bij de DVD voegen (niet enkel op de omslag !).

Everlast
29-01-2004, 19:20
* UPDATE * UPDATE * UPDATE *

Vandaag is de vervangende DVD gearriveerd. Netjes verpakt in een ruime envelop.

Deze DVD lijkt er meer op. Goed werk!

Pat
29-01-2004, 21:05
Vandaag is de vervangende DVD gearriveerd. Netjes verpakt in een ruime envelop.
Deze DVD lijkt er meer op. Goed werk!
Bedankt voor de update !
Ik heb hem nog niet gekregen maar jouw bericht geeft me toch al wat hoop. :)

*** Update van 2 februari ***
Ik heb de vervangings-DVD nu ook ontvangen. Inderdaad netjes verpakt en ja, goed werk !

Sander Haarmans
29-04-2004, 16:10
Voor de liefhebbers, hij ligt nu bij de MM in Rijswijk voor €14,99 (niet te duur dacht ik zo) heb hem vanmiddag gekeken en het blijft een leuke film :D

Hrodbern
16-05-2004, 12:10
Twee weken geleden de SE versie gekocht bij de MediaMarkt (voor 19,99).

En het blijkt dat er dus nog steeds een groot aantal verkeerde versies van in omloop is. Kon hem uiteraard wel ruilen, maar om nou 20 van die doosjes te bekijken voordat je een goede hebt. Dus maar opgestuurd naar het boven vermelde adres.

Na 10 dagen kreeg ik dan de juiste versie :D

Het blijft een geweldige film, ik kan mij alleen niet zo snel voor de geest halen wat er nu nieuw is t.o.v. de vorige versie die ik ook al had.

Als je de vorige versie al had dan is dit dus geen aanrader, als je hem nog niet hebt: kopen! En probeer dan wel te kijken of er in de titel op het schijfje zelf wel het woordje "more" in de titel vermeld staat.

Florus
06-09-2005, 21:08
1 week geleden gekocht en ook ik ben de gelukkige bezitter van de verkeerde (1e) disc. Dat ze 1,5 jaar na initiele uitgave nog steeds in omloop zijn is op z'n zachts gezegd bizar. :shock:
Nuja, opsturen maar, dan. :roll:
Nog steeds blijven opletten dus als je deze film koopt. :!:

Tarkus
17-10-2017, 08:28
Leuke komedie met vooral een zeer goede Cameron Diaz.
Normaal is dit niet m'n genre, maar er zijn uitzonderingen, en deze is er wel een van.
Heb me niet verveeld met deze komische prent. :)