PDA

Bekijk de volledige versie : Along Came Polly



Jeroen C
13-01-2004, 12:27
Nieuwe komedie met Ben Stiller en Jennifer Aniston.

Official site (http://www.alongcamepolly.com)
Trailer (http://www.apple.com/trailers/universal/along_came_polly)

Any thoughts?

miT
13-01-2004, 14:44
Lijkt me een weinig bijzondere romantische komedie. Misschien wel leuk, maar daar houdt het dan waarschijnlijk ook wel op ook.

chiwaicheung
13-01-2004, 23:13
Insgelijks

HiddeV
19-03-2004, 10:49
was inderdaad niet heel veel, af en toe een paar grappige momenten maar daar hield het wel mee op

Frank79
19-03-2004, 13:09
Hen hem gisteren gezien op dvd (!). Meegenomen uit Thailand. Vond het wel een vermakelijke film, niet voor in de bioscoop. Heb erg hard moeten lachen om sommige scenes.

birdie
21-03-2004, 17:32
Ik vond het weinig om het lijf hebben, heb em gister gezien, cast is goed,maar het verhaal is te vaak uitgekauwd.

vond er ook niets romantisch aan, eerder gewoontjes !!.

Dutch girl
24-03-2004, 13:49
Om een keer gewoon een zogenaamde grappige film te zien is Along came Polly wel leuk.Maar om nou echt te zeggen die ga ik zien en die moet ik zien is alleen waard als je Ben Stiller/Jennifer Aniston geweldig vindt.

Rob Eric Blank
25-03-2004, 08:08
Een aantal leuke scene's van Stiller, maar over het algemeen is deze film niet van het niveau van zijn overige films. Ik heb deze zaterdag in de bioscoop gezien en de film viel me eigenlijk best wel tegen. Jennifer Aniston vond ik ook niet echt geknipt voor de rol die ze in deze film vertolkt. Ze moet een "alternatief" persoon spelen en dat past haar helemaal niet.
Al met al een 5 uit 10. Misschien leuk om een keer op DVD te kijken, maar aanschaffen en naar de bios gaan raad ik af. Zelfs mn vriendin vond hem zwaar tegenvallen!

jeffos
25-03-2004, 14:07
Voor een avond naar de bios is ie wel te doen... gewoon gezellig :D

Harry B.
04-04-2004, 17:10
Laatst ook gezien en ik kan er kort over zijn: Zonde van m'n tijd :(

RemcoZ
27-04-2004, 23:03
Vanavond in de bios gezien samen met mijn vriendin. De film moest het niet echt hebben van zijn hilarische humor, maar wist me toch wel te boeien. Aardige film, maar verwacht geen tranen-in-je-ogen-van-het-lachen-komedie.

Robbie25jr
28-04-2004, 01:01
Along GOES polly lijkt me een betere titel.. Deze film laat ik lekker aan mn neus voorbij gaan :wink:

Kuin
28-04-2004, 13:29
geweldige film :D
heb helemaal krom gelegen
vooral door claude 8)

The Scratcher
29-08-2004, 12:11
Gisteravond samen met Secret Window gehuurd en moet zeggen in het genre zeker geen slechte film. De eerste 30 min ongeveer waren toch eigenlijk wel het leukste daarna werden de grappen wat minder helaas. Vooral Alec Baldwin vond ik een heel leuke komische bijrol hebben waarbij die wc scene echt hilarisch is. 8) Voor de rest toch ook nog een paar keer goed moeten lachen en vond de film lang zo slecht niet, duurt alleen wel erg kort. Als je dus van dit genre houdt is het beslist een leuke huurtip als tussendoortje...

Wizz-Art
29-08-2004, 14:44
Gisteravond samen met Secret Window gehuurd en moet zeggen in het genre zeker geen slechte film. De eerste 30 min ongeveer waren toch eigenlijk wel het leukste daarna werden de grappen wat minder helaas. Vooral Alec Baldwin vond ik een heel leuke komische bijrol hebben waarbij die wc scene echt hilarisch is. 8) Voor de rest toch ook nog een paar keer goed moeten lachen en vond de film lang zo slecht niet, duurt alleen wel erg kort. Als je dus van dit genre houdt is het beslist een leuke huurtip als tussendoortje...

Hier ben ik het wel mee eens is gewoon een leuke huurtip :wink: