PDA

Bekijk de volledige versie : Pulp Fiction



Rens Verhage
30-11-2001, 17:07
Al een tijdje op zoek, maar niet gevonden: wanneer komt er een R2 versie van Pulp Fiction uit?

Liefst met zoveel mogelijk extraatjes natuurlijk :)

Misschien een van jullie die het weet?

Dave
30-11-2001, 17:12
Ben ik idd ook heel erg benieuwd naar...

Edwin vd Ende
30-11-2001, 17:16
Bekijk ook de megelijkheid eens voor de regio 4 versie. Heeft een aantal extra's en is nog goedkoop ook. De enige regio 2 versie die er tot nu toe is komt uit de UK, maar die heeft bijna geen extra's en is behoorlijk aan de prijs.

Eric van Ballegoie
30-11-2001, 18:09
De regio 4 versie heeft wel zeer matige beeldkwaliteit en bovendien zijn de fields verkeerd opgenomen (flip on odd ipv flip on even, voor de geinteresseerden) zodat het voor progressive scan spelers niet mogelijk is om en een progressive plaatje van te maken. Maar goed, met een normale TV heb je hier geen last van. :)

Menno
30-11-2001, 18:53
Volgens mij is deze vraag al vaker voorbijgekomen...

Anyway, ik hou mijn centjes lekker in mijn zak want voor beide Tarantino klassiekers (Pulp Fiction en Reservoir Dogs) staat een Special Edition/10th anniversary edition in de planning...

De DVDs die er nu liggen hebben gewoon geen extra's... Aangezien ik beide al op VHS heb heb ik weinig zin om straks WEER een nieuwe DVD te moeten kopen...

bobby d
30-11-2001, 20:45
Er is zelfs een videoband uitgave met meer extra's als de dvd versie (ongeloofelijk eigenlijk), namelijk twee deleted scenes. De engelse dvd heeft nog niet eens een trailer.

Ik wacht inderdaad op de special edition, ook Reservoir Dogs en Jackie Brown, hopelijk met audiocomentaar van Tarantino himself.

Freddynl
02-12-2001, 16:04
Ik heb Pulp fiction in Amsterdam gekocht bij FAME,

Inderdaad geen extra's maar wel een KEI goeie DVD film hoor