PDA

Bekijk de volledige versie : Les Triplets de Belleville



Cloud
15-01-2004, 22:42
Bij dvdzone is die al te koop.
http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=127671

Is dit nu de Nederlands/Vlaamse uitgave van de film? Of wordt het enkel in Franstalig België verkocht? Want de dvd is Nederlands ondertiteld maar de dvdcover is volledig in het Frans.
Ik heb hem ook nog niet in de winkel zien liggen.

sleepyhollow
22-01-2004, 08:25
De DVD is volgens Play.com pas vanaf 26 januari te koop. Bij Amazon.co.uk hebben ze hem ook alleen verkopen ze hem onder de naam Belleville Rendez-vous.
http://images-eu.amazon.com/images/P/B00011FXHS.02.LZZZZZZZ.jpg

Tortured_Soul
22-01-2004, 10:51
www.fnac.com verkoopt een franse 3disc versie voor €29,99.

Tortured_Soul
27-01-2004, 15:26
Ik heb mijn exemplaar van Les Triplettes de Belleville vandaag ontvangen van dvdzone2.
De cover is volledig in het frans, maar als je de DVD afspeelt krijg je het filmpje van Afilm te zien en kun je kiezen tussen franstalige of nederlandstalige menu's.

Ik heb de film nog niet bekeken maar een Nederlands/Vlaamse uitgave zal volgens mij gewoon dezelfde disc bevatten met een andere cover.

Cloud
27-01-2004, 16:45
Heb ergens gelezen dat A-Film die op 18/3 uitbrengt.

Ik ga toch nog even wachten, misschien wordt de A-film versie wat goedkoper.

Hilkmann
29-01-2004, 19:24
Kan je ook in Nederland de Belgische dvd bestellen ?
Ik heb een hoop gehoord over deze film , is hij echt goed ?
En is er evt. misschien iemand die deze wil ruilen ?
Bedankt ! 8)

Teun van Beijsterveldt
23-02-2004, 02:01
Ik heb mijn exemplaar van Les Triplettes de Belleville vandaag ontvangen van dvdzone2.
De cover is volledig in het frans, maar als je de DVD afspeelt krijg je het filmpje van Afilm te zien en kun je kiezen tussen franstalige of nederlandstalige menu's.

Ik heb de film nog niet bekeken maar een Nederlands/Vlaamse uitgave zal volgens mij gewoon dezelfde disc bevatten met een andere cover.

Is die versie die jij besteld hebt bij dvdzone2 met een jewelcase of een keepcase ? want als ik die versie opzoek in dvdprofiler (EAN 5414218904831) dan staat erbij dat het een jewelcase is. Laat verder nog graag even weten wat je van de uitgave vindt, beeld/geluid etc. Weet iemand trouwens hoe de Regio 0 versie (regiovrij) is ? (te bestellen bij cdwow) is dit ook een goede uitgave?

EricO
23-02-2004, 11:16
Onder EAN 023965-345622 staat de "engelse" Tartan R0 editie van Belleville. Keep case. Heb er niets over te klagen. Taalkeuze's is echter niet zooo vreselijk belangrijk voor deze film: [spoiler:212170e47c]De film is vrijwel zonder gesproken woord. Alleen de radioreporter tijdens de Tour de France wordt engels ondertiteld, maar kun je ook als ruis laten rusten. Aangekomen in Belleville worden enkele woorden gebruikt in het engels, maar n.m.m. kun je contextueel het gezegde makkelijk interpreteren als je per sé NL subs nodig had gehad.[/spoiler:212170e47c] De film moet het echt hebben van de visualisatie, niet van een [spoiler:212170e47c]Woody Allen-achtige neurotische vader[/spoiler:212170e47c]vis zoals in een zekere andere Oscar-nominatie. Die overigens óók een mooie film is, daar niet van.

Tortured_Soul
23-02-2004, 11:40
Is die versie die jij besteld hebt bij dvdzone2 met een jewelcase of een keepcase ? want als ik die versie opzoek in dvdprofiler (EAN 5414218904831) dan staat erbij dat het een jewelcase is. Laat verder nog graag even weten wat je van de uitgave vindt, beeld/geluid etc. Weet iemand trouwens hoe de Regio 0 versie (regiovrij) is ? (te bestellen bij cdwow) is dit ook een goede uitgave?

De DVD zit heel zeker in een transparante keepcase, geen stomme jewelcase.
De EAN is idd 5414218904831.
Ik ben geen expert op het gebied van geluid en beeld, maar ik zie bij deze release zeker geen enkel probleem bij 1 van beide.

Enige minpunt is het gebrek aan extras hoewel het interview met de makers wel heel intressant is om te volgen.
Het interview duurt trouwens 34min 46sec het is zeker geen flut interviewtje van 5min.