PDA

Bekijk de volledige versie : Sony LCD Projectie TV of toch maar Plasma



rakker
16-01-2004, 17:10
Hoi,
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen een Plasma of een LCD Projectie TV!
Een projector in de woonkamer krijg ik niet verkocht aan het vrouwtje :cry:
Plasma heeft het nadeel dat de levensduur kort is.(heb ik op een forum gelezen)
Maar hoe zit het met LCD Projectie?
Mijn interesse gaat naar de Sony KF 60 SX 300 LCD Projectie TV
Heeft er al iemand ervaring met dit toestel?
Zijn er aan dit toestel nadelen verbonden (duurzaamheid bvb enz...)?
Of zijn er betere alternatieven?
Aangezien dit toestel toch ook al een hoge kostprijs heeft had ik graag even jullie mening gekend

Johan van den D.
16-01-2004, 17:46
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen een Plasma of een LCD Projectie TV!Van deze twee zal ik voor de plasma gaan.
Er zijn zeker hele goede projectie tv,s maar die zijn zeer prijzig naar het schijnt.
Ik heb er dan ook nog geen gezien.
Wel normale betaalbare projecties gezien (zwager heeft er ook een) maar die hebben toch een matige beeld kwaliteit.


Een projector in de woonkamer krijg ik niet verkocht aan het vrouwtje :cry:Je moet hem daarom ook zelf kopen en niet je vrouw laten betalenhttp://users.pandora.be/eforum/emoticons4u/crazy/083.gif


Plasma heeft het nadeel dat de levensduur kort is.Schijnt allemaal heel erg mee te vallen

Pieter Kleine
24-01-2004, 23:05
Ik ben zelf voor een projectie-tv gegaan, afgelopen vrijdag. Heb her en der rond gekeken naar prijzen voor plasma's en die dingen zijn gewoonweg nog veel en veel te duur. En wat betreft beeldkwalititeit, heb vanavond gekeken naar FOTR en dat was heerlijk. Scherpe beelden met frisse kleuren. En dan de korte levensduur, ik heb een extra garantie voor 5 jaar gekocht. Tegen het eind van die periode zal er sowieso wel iets nieuws komen.