PDA

Bekijk de volledige versie : Als geld geen rol speelt...



foley
16-01-2004, 19:25
Wat zouden jullie dan voor home cinema set kiezen thuis?

Ik ben benieuwd naar jullie voorkeuren voor merken, installaties en opstellingen.

:wink:

Sander Haarmans
16-01-2004, 19:31
Qua geluid zou ik dan voor Parasound gaan, en voor elk kanaal een aparte eindversterker.

Albert Kostwinder
16-01-2004, 20:09
Als geld geen rol meer zou spelen is de lol er volgens mij snel af..... begeren is vaak mooier dan hebben.... :)

Maar ik zal het niet nalaten een aparte zaal naast mijn vrijstaande huis te bouwen met meerdere subwoofers, monoblokken, meerdere dipolaire surroundluidsprekers en een projectie van ongekende kwaliteit op een bescheiden scherm van minstens 4 meter doorsnee. En dat alles vanuit huis door een lange gang te benaderen.... maar hhhmmm de meeste dromen zijn bedrog.. !?

chino
16-01-2004, 20:09
Een hele Meridian opstelling lijkt me wel wat, in de What Hifi stond es zo'n setje van rond de 100.000 Engelse Ponden :shock:
Een dvd-speler, een processor, 7 actieve speakers en 2 subs.....

Hilde
16-01-2004, 20:15
Als ik veel geld had en als geld geen rol zou spelen, kocht ik een villa met een zwembad :D

In de huiskamer zou ik dat een grote platte LCDscreen breedbeeld TV kopen met een hele DVDhomecinema installatie en ook een DVD-recorder

Reinbo
16-01-2004, 20:29
Barco D-Cine premiere DP-100
http://www.barco.com/digitalcinema/en/products/product.asp?element=1721

D-VHS speler
DVD speler en versterkerset van McIntosh o.i.d.
(Ik zou eens moeten uitzoeken wat de beste geluidsinstallatie ter wereld is, maar een 7.1 set met losse eindversterkers en actieve boxen lijkt me wel wat. :wink: )

F*ck Flatscreens 8)

Eddie
16-01-2004, 20:34
Een hele Meridian opstelling lijkt me wel wat, in de What Hifi stond es zo'n setje van rond de 100.000 Engelse Ponden :shock:
Een dvd-speler, een processor, 7 actieve speakers en 2 subs.....
LOL, 1 eindtrap van Mark Levinson ligt al rond die prijs.

En McIntosh?
Heb ik gehad, incl de hoogrendement luidprekers van AR.
binnen een half jaar de tweeters naar z'n grootje. Op de center en rear had ik een Yamaha processor aangesloten.

Ik zal kijken of ik daar een foto van kan plaatsen

Felix
16-01-2004, 21:15
Als ik schatrijk was dan zou ik de mensen van Dillon Works inhuren om voor mij een leuk bioscoopje te ontwerpen.

http://www.dillonworks.com/portfolio/starwarstheater/index.html

foley
16-01-2004, 22:28
Ik zou voor de volgende set kiezen:

BeoVision 5 (102 cm plasma)
BeoLab 2 (850 W subwoofer)
BeoLab 5 (2500 W frontspeakers)
BeoLab 6000 (rearspeakers)

http://www.bang-olufsen.com/sw732.asp

Lex v/d Moolen
16-01-2004, 23:07
Als ik schatrijk was dan zou ik de mensen van Dillon Works inhuren om voor mij een leuk bioscoopje te ontwerpen.

http://www.dillonworks.com/portfolio/starwarstheater/index.htmlYeah me too!
En dan voor mij in Lord of the Rings Style :D

En onderstaand is ook wel 'aardig'

http://www.ac2.jp/user01.html

Mike Philippens
16-01-2004, 23:53
Als geld echt geen rol speelt, ga je toch niet meer 'prutsen' met DVD spelers en TV'tjes? Koop dan meteen een echte bioscoop. Net zo makkelijk. Uiteraard met bijbehorende geluidsapparatuur. En natuurlijk THX gecertificeerd... Ik denk dat ik dan ineens heel veel vrienden heb... :roll:

Renny Collard
17-01-2004, 00:33
Als geld geen rol speelt werd ik Film Producer! En natuurlijk mijn eigen bioscoop 8)

Lex v/d Moolen
17-01-2004, 00:47
Als geld echt geen rol speelt, ga je toch niet meer 'prutsen' met DVD spelers en TV'tjes? Koop dan meteen een echte bioscoop. Ik vind de beeldkwaliteit van bioscopen lang niet zo scherp en mooi als DVD op beeldscherm. Ik ben in Metropolis Antwerpen geweest en daar heb ik tot nu toe het mooiste biosscherm gezien, maar toch zie je overal krassen en haren.

Reinbo
17-01-2004, 04:52
Als geld echt geen rol speelt, ga je toch niet meer 'prutsen' met DVD spelers en TV'tjes? Koop dan meteen een echte bioscoop. Ik vind de beeldkwaliteit van bioscopen lang niet zo scherp en mooi als DVD op beeldscherm. Ik ben in Metropolis Antwerpen geweest en daar heb ik tot nu toe het mooiste biosscherm gezien, maar toch zie je overal krassen en haren.

Ik ben ooit (2 keer) in Cannes geweest, de grote zaal van het Palais du Festival, ik kan je verzekeren zoiets wil je WEL. :wink:

Lex v/d Moolen
17-01-2004, 09:53
Als geld echt geen rol speelt, ga je toch niet meer 'prutsen' met DVD spelers en TV'tjes? Koop dan meteen een echte bioscoop. Ik vind de beeldkwaliteit van bioscopen lang niet zo scherp en mooi als DVD op beeldscherm. Ik ben in Metropolis Antwerpen geweest en daar heb ik tot nu toe het mooiste biosscherm gezien, maar toch zie je overal krassen en haren.

Ik ben ooit (2 keer) in Cannes geweest, de grote zaal van het Palais du Festival, ik kan je verzekeren zoiets wil je WEL. :wink:Maar toch ben je afhankelijk van het filmmateriaal wat je krijgt.
Maar ja, als geld geen rol speelt kan je waarschijnlijk ook een eigen spoel krijgen die niet van bios naar bios verhuist. Of zelfs de master print :mrgreen:

Johan van den D.
17-01-2004, 10:59
Helaas speeld geld wel een grote rol :( ...............................maar dromen mag altijd natuurlijk :wink:

Toch zou ik het vrij simpel houden.
Speakers van de Nautilus serie, overige apparatuur van Parasound of Lexicon.
Projector......een CRT maar dan een 9 inch.

Ik zal er best wel komen denk ik wanneer ik de postcode loterij wint :wink:

Gerwin Wilterdink
17-01-2004, 11:04
2 fronts B & W Nautilus 804
1 Center B & W HTM-2
2 rear B & W Nautilus 805

Subwoofer Rel Storm 3

Receiver Marantz SR9300

Dvdspeler Marantz DV-8400

Cdspeler Marks Levinson No.390S

Tv Pioneer PDP-43 / PDP-504