PDA

Bekijk de volledige versie : Boat Trip [DVD]



Koen Koene
19-01-2004, 10:41
Boat Trip [DVD]

Wat doen twee heteros op een gaycruise? Je ziet het in deze mislukte comedy.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1407)

Richard B.
19-01-2004, 10:49
Een blik op de hoes zegt eigenlijk al genoeg. De verdere beschrijving van het plot doet de rest: waarom worden dit soort films nog gemaakt?

Farley
19-01-2004, 14:14
Deze dvd mag niet meer gaan kosten dan 5 euro :lol:

Richard B.
19-01-2004, 15:12
Deze dvd mag niet meer gaan kosten dan 5 euro :lol:
Mijn kastruimte is veel te duur om ook nog eens geld te betalen voor dit soort dvd's. Ik wil huur ontvangen om deze te 'stallen'. En ook nog eens iedere maand dan. 8)

Surya
19-01-2004, 17:52
Wat die carrierekeuzes betreft: Cuba kloeg overlaatst in een interview dat hij niet anders kon dan deze films spelen, omdat zowat alle potentieel interessante hoofdrollen voor negers naar Will Smith gaan, en dat zijn agent hem niets anders kon bieden dan deze rommel...

Koen Koene
19-01-2004, 18:18
Wat die carrierekeuzes betreft: Cuba kloeg overlaatst in een interview dat hij niet anders kon dan deze films spelen, omdat zowat alle potentieel interessante hoofdrollen voor negers naar Will Smith gaan, en dat zijn agent hem niets anders kon bieden dan deze rommel...
Zoals reeds vermeld in de recensie... :roll: :wink:

Surya
19-01-2004, 18:41
Wat die carrierekeuzes betreft: Cuba kloeg overlaatst in een interview dat hij niet anders kon dan deze films spelen, omdat zowat alle potentieel interessante hoofdrollen voor negers naar Will Smith gaan, en dat zijn agent hem niets anders kon bieden dan deze rommel...
Zoals reeds vermeld in de recensie... :roll: :wink:
Wops :)

Lex v/d Moolen
19-01-2004, 19:13
Wat die carrierekeuzes betreft: Cuba kloeg overlaatst in een interview dat hij niet anders kon dan deze films spelen, omdat zowat alle potentieel interessante hoofdrollen voor negers naar Will Smith gaan, en dat zijn agent hem niets anders kon bieden dan deze rommel...
Zoals reeds vermeld in de recensie... :roll: :wink:Er was gisteren een in Filmspot ook nog een itemtje over Cuba en zijn nieuwste film, Fighting Temptations... Zelfde laken en pak. Alleen al de preview van een aantal seconden is tenenkrommend. En dat zijn dan meestal de betere scène's van een film. Brrrr. :shock:

Ronald Dassen
19-01-2004, 19:50
Tja, een sterk verhaal is het natuurlijk niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel vermaakt heb bij deze film

Grant
19-01-2004, 20:16
Zal deze film zeker niet kopen. Zien wil ik hem alleen vanwege de sympathieke Sir Roger Moore. Behoorlijke gore still trouwens (met dat worstje) van de bejaarde Bond. Gooding jr. blijft moeilijk om naar te kijken...

Elessar
19-01-2004, 22:21
De naam Cuba zegt al genoeg voor mij. Ik vond hem in Pearl Harbor al gruwelijk irritant.

detulp050
20-01-2004, 14:13
:oops: Ik heb eigenlijk best wel genoten van deze film. Geen kraker, geen topfilm, maar een leuke film om een avond mee door te brengen :D

King Dingeling
20-01-2004, 16:38
De naam Cuba zegt al genoeg voor mij. Ik vond hem in Pearl Harbor al gruwelijk irritant.

ik heb anders van m genoten in Men of Honor

puntje
25-01-2004, 22:29
het is idd niet een van de beste comedy films die gemaakt zijn.
Maar om hem een keer te huren is het wel een aardige film hoor.
Beetje flauwe humor maar dat mag.