PDA

Bekijk de volledige versie : welke speakers beste prijs/kwaliteit verhouding?



refused
01-12-2001, 12:03
Ik ben op zoek naar speakers (front, center, surround, bass) oftwel de hele mikmak....

De prijzen liegen er vaak niet om vindt ik persoonlijk, ik vroeg me dan ook af welke merk speakers het beste levert voor het betaalde bedrag (speakers van 1000 piek per stuk zijn voor mij geen optie).
De merken die ik ben tegengekomen die voor mij betaalbaar zijn, zijn:

- Yamaha
- Magnat (vector55se)
- JBL (Ti-600)

Zijn er nog meer merken die ongeveer evenveel kosten als deze 3 bovenstaande merken. Oftwel welke merken in dezelfde prijsklasse moet ik nog in beschouwing nemen?

En welke biedt de meeste prijs/kwaliteit verhouding.

Alles moet worden aangesloten worden op een Yamaha DD DTS receiver (5x100watt).

alvast bedankt,

Dunky
01-12-2001, 12:16
Met Magnat red je het wel hoor. Ikheb van Magnat 2 frontspeakers en een center.
Prijzen:
Magnat Needle 10 silver 299,=
Magnat Motion 80(onthou me de naam even weet het niet zeker) Frontspeakers (3 weg) a 199,= per stuk
Dit aangesloten op een Technics SA-DX 940S
Als subwoofer heb ik een jamo home-cinema versterker van 599,=
en 2 JBL satteliet speakers uit een setje

Gr DVDunky (http://communities.msn.nl/dvdunky)

RAW777
17-12-2001, 14:17
In het bezit zijnde van de Thomson SPL2000
5*100 Watt continue +sub, kan ik je vertellen dat het schitterende speakers zijn, en dan niet alleen het geluid!!!

Design is om te smullen, enige probleem is, ze zijn lastig te leveren, ik was de eerste in Nederland :) pronk pronk!!!
Complete set 1800 piekies!

Maar dan heb je ook wat!

bmateijsen
17-12-2001, 14:20
Kijk even op de site van Hobo.nl voor speaker set van Energy.

(ga naar producten en klik op het logo van Energy) Speakers van Engelse Makelij... en komen altijd zeer goed uit de test. (2499 NLG)

Speakers van Mordaunt short.. zijn ook prima.. laatst getest in de HVT (nederlands hi-fi blad)

Groet bjorn