PDA

Bekijk de volledige versie : DVDzone2.com



jdewolf
01-12-2001, 13:12
Weet iemand vanuit welk land DVDzone2.com zijn DVD's verstuurd? Heeft iemand ervaring met DVDzone2.com? Hoe lang duurt het gemiddeld voor je je DVD's in huis hebt?

Nathan Strik
01-12-2001, 14:55
Belgiƫ volgens mij...

Ik heb ooit een keer een DVD besteld en die duurde niet superlang voor hij aankwam, maar echt snel was het nu ook weer niet. Was wel lekker goedkoop.

Plus het feit dat ik van een andere DVD zelf moest vernemen via de site dat hij uit voorraad was, hadden ze me best even over kunnen mailen.
Als je zelf mailt krijg je echter wel gewoon netjes een mailtje terug, dus dat is weer een pluspunt.

Maar dat zijn dus mijn twee ervaringen met DVDzone2. Meer ervaring heb ik niet, omdat ik nu toch tegenwoordig bijna alleen maar Regio 1 spul koop.

Luad
01-12-2001, 17:25
Inderdaad, pakjes worden vanuit Brussel verstuurd. Heb tot nu toe vrij goeie ervaringen met deze site.

Ronin
01-12-2001, 21:09
Ik heb reeds vele bestellingen gedaan bij DVDzone2 en heb deze redelijk vlot ontvangen, zonder enige problemen.

Ik vind deze wel de goedkopere van de sites die ik ken...

en inderdaad ze komen van bij ons ;) (Belgie)

Het staat er ook bij in welke termijn ze normaal leveren, afhankelijk van de gekozen DVD.