PDA

Bekijk de volledige versie : The Warriors (1979) ook in regio 2?



AladdinSane
20-01-2004, 22:08
Yo people,

Weet iemand of The Warriors ook in Regio2 verkrijgbaar is in Nederland?? Deze film is echt vet!! Erg old-school, maar wel goed.
Voor diegene die deze film niet kennen, check onderste link:

http://www.imdb.com/title/tt0080120/

Acinony
20-01-2004, 22:24
Deze is al lang uit, heb hem al een hele tijd in me collectie.
Superfilm !!

Alleen jammer dat het niet de orginele lange versie is, met de intro voordat de film begint.

nu € 12,99 bij de FRS (http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=70233) ( ik heb er nog € 31,99 voor betaald..grrr ) :evil:

AladdinSane
20-01-2004, 22:29
Deze is al lang uit, heb hem al een hele tijd in me collectie.
Superfilm !!

Alleen jammer dat het niet de orginele lange versie is, met de intro voordat de film begint.

nu € 12,99 bij de FRS (http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=70233) ( ik heb er nog € 31,99 voor betaald..grrr ) :evil:

Ja joh??? :shock: Shit, dan moet ik het maar zo snel mogelijk checken. Hoe is de kwaliteit verder van de DVD qua geluid, beeld, extra's etc. etc.??

Acinony
20-01-2004, 22:36
Ja joh??? :shock: Shit, dan moet ik het maar zo snel mogelijk checken. Hoe is de kwaliteit verder van de DVD qua geluid, beeld, extra's etc. etc.??
De kwaliteit is prima voor een oudere film, geluid is jammer genoeg mono en er zitten geen extra's op.

Puur en alleen voor de film gekocht, hopend op een betere versie.

raampie
20-01-2004, 22:42
Goeie film! Jammer van de spec's en het andere begin. Heb hem dus maar ge-divxed. :oops: Maar als er ooit een betere versie komt is ie de mijne.

AladdinSane
21-01-2004, 09:24
Ja joh??? :shock: Shit, dan moet ik het maar zo snel mogelijk checken. Hoe is de kwaliteit verder van de DVD qua geluid, beeld, extra's etc. etc.??
De kwaliteit is prima voor een oudere film, geluid is jammer genoeg mono en er zitten geen extra's op.

Puur en alleen voor de film gekocht, hopend op een betere versie.

Oei, das wat minder ja. Hmmm... :roll: nu ga ik twijfelen of ik 'm echt ga halen. De film is echt goed. Ik heb 'm al gezien. Als ik 'm ga kopen, wil ik een goede versie met alles d'rop en d'raan. Mono valt me wat tegen. Maar ja, dan wacht ik maar op een special edition ofzo....als die ooit uitkomt.

Acinony
21-01-2004, 09:35
Oei, das wat minder ja. Hmmm... :roll: nu ga ik twijfelen of ik 'm echt ga halen. De film is echt goed. Ik heb 'm al gezien. Als ik 'm ga kopen, wil ik een goede versie met alles d'rop en d'raan. Mono valt me wat tegen. Maar ja, dan wacht ik maar op een special edition ofzo....als die ooit uitkomt.
Als die er ooit komt..... maar in de tussentijd heb je dan toch die slechte versie, kan je iig de film kijken.
voo die 13 euro hoef je het niet te laten, toch ?

MAD
21-01-2004, 09:43
Je kan eventueel ook de UK versie kopen. Deze is exact gelijk en heeft ook NL subs. Hij was onlangs bij Play.com nog 6,99 GBP (€10,14) maar hij is nu weer verhoogd in prijs naar 9,99 GBP.

De beeldkwaliteit is overigens ook niet om over naar huis te schrijven, kwalitateit videoband! Maar ik denk niet dat er voorlopig een betere versie komt (ook de R1 versie is van gelijke kwaliteit), dus ik heb hem gewoon aangeschaft. Als er iets beters komt gaat hij gewoon weer in de verkoop.

Acinony
21-01-2004, 09:54
Je kan eventueel ook de UK versie kopen. Deze is exact gelijk en heeft ook NL subs. Hij was onlangs bij Play.com nog 6,99 GBP (€10,14) maar hij is nu weer verhoogd in prijs naar 9,99 GBP.

De beeldkwaliteit is overigens ook niet om over naar huis te schrijven, kwalitateit videoband! Maar ik denk niet dat er voorlopig een betere versie komt (ook de R1 versie is van gelijke kwaliteit), dus ik heb hem gewoon aangeschaft. Als er iets beters komt gaat hij gewoon weer in de verkoop.
Weet jij of de regio 1 soms wel de lange intro heeft ?

AladdinSane
21-01-2004, 09:55
Wel zonde dat zo'n goede film niet flink is opgepoetst door de filmmaatschappij! :evil: Eigenlijk wel schande!! Het is een cult-hit!
Ik weet nog toen ik 'm voor het eerst zag... ik had de hele film met verbazing gekeken en ik had ECHT genoten! Simpel, maar erg spannend!

Acinony
21-01-2004, 10:04
Wel zonde dat zo'n goede film niet flink is opgepoetst door de filmmaatschappij! :evil: Eigenlijk wel schande!! Het is een cult-hit!
Ik weet nog toen ik 'm voor het eerst zag... ik had de hele film met verbazing gekeken en ik had ECHT genoten! Simpel, maar erg spannend!
Vooral die groep honkballers met beschilderde gezichten - dat waren mijn favorieten - TOP !

AladdinSane
21-01-2004, 10:13
Wel zonde dat zo'n goede film niet flink is opgepoetst door de filmmaatschappij! :evil: Eigenlijk wel schande!! Het is een cult-hit!
Ik weet nog toen ik 'm voor het eerst zag... ik had de hele film met verbazing gekeken en ik had ECHT genoten! Simpel, maar erg spannend!
Vooral die groep honkballers met beschilderde gezichten - dat waren mijn favorieten - TOP !

Die honkballers waren f*** cool ja!!! :twisted: Hoe ze daar ook stonden, in een halve kring! hahaha! Die film moet gewoon ff gehyped worden. Dat is ie zeker waard!!

MAD
21-01-2004, 10:38
"The Waaaarrrioors did it!" :D

Het slot op het strand was ook wel cool...

Volgens mij is de videoclip van Beat It (Michael Jackson) ook flink gejat van deze film (gezien dit nummer komt van het album Thriller dat pas in 1982, drie jaar na de film The Warriors werd gereleased!). Zelfde soort gangs, zelfde soort opbouw ('s avonds komen ze naar buiten alle alle hoeken en gaten). Ze hadden zomaar in The Warriors kunnen spelen. ;)

Acinony
21-01-2004, 10:58
Wat bij mij altijd een tijd bij blijft na weer een keer de film kijken is als ie met die flesjes tegen elkaar tikt: "Waarrrriioorssss come out to plaayyiiyyaahh..." 8)

AladdinSane
22-01-2004, 00:28
Ok ok ok jongens, ik heb 'm toch maar gehaald!! :twisted:
Ik ga 'm, denk ik, morgen maar (wéér) eens checken!!

The Warriors rulezzzzzz!!! :D

Swanski
22-01-2004, 11:50
ik heb hem ook, zkerz leuk

Timothy
22-01-2004, 12:30
Die honkballers waren f*** cool ja!!!

The Baseball Furies was ook mijn favoriet (Op de warriors na, natuurlijk ;)).


Volgens mij is de videoclip van Beat It (Michael Jackson) ook flink gejat van deze film

Wat dacht je van Fight Music van D12 (met Eminem)? Die volgt de film echt stap voor stap. Eindigt zelfs op het strand enzo. Erg leuke clip.

Ik zag the Warriors voor het eerst op Betamax. Dus al een flinke tijd geleden. Als ik hem nu voor het eerst zou zien moest ik waarschijnlijk flink lachen, maar omdat ik hem toen zooooooo vet vond, vind ik hem nu nog steeds te gek!

Ongelooflijk nu is wel, dat toendertijd een grote schietpartij tussen 2 bendes in de bioscoop bij deze film voor verschillende doden zorgde.

pavko
23-01-2004, 11:06
Ik kan mij deze film alleen maar herinneren van een uitzending van een plaatselijke TV-piraat....ruim 20 jaar geleden! Doordat de ontvangst zo slecht was leek het echt de hele tijd te sneeuwen ;). Ik was behoorlijk onder de indruk van deze film en ga hem binnenkort maar weers eens kijken.

Dennis Kuijper
26-10-2005, 11:08
Iemand ergens al wat gezien over de S.E. die morgen moet uitkomen.

Pietse
26-10-2005, 11:16
Ze gaan volgend jaar een remake maken.

Daarna zal er wel een duo release verschijnen neem ik aan.

Cor H.
26-10-2005, 17:40
Weer een remake?

Jeroen vS
17-11-2005, 19:41
Op Play.com is er een DC te krijgen. Komt ie er nog in Nederland?

Dennis Kuijper
17-11-2005, 21:36
Op Play.com is er een DC te krijgen. Komt ie er nog in Nederland?
Er stond een 2 disc S.E. gepland voor 27-10-2005,maar deze is uitgesteld tot ? :(

Jeroen vS
20-11-2005, 10:51
Heeft de UK versie ook Engelse Subs? Bij Play.com staat er niets vermeld over subs namelijk.