PDA

Bekijk de volledige versie : DVD recenties !!!!!



verbunt
21-01-2004, 15:33
Hallo,

Als er nieuwe DVD's uit zijn vinden de meeste mensen het fijn om eerst een recentie te lezen van personen die hem al hebben gezien en/ of gehoord. Er wordt uitgelegd hoe de kwaliteit van het beeld en natuurlijk het geluid is. Er wordt niet zo zeer gesproken over de inhoud van de DVD, dit is natuurlijk een persoongeboden smaak. Alle andere op- of aanmerkingen kunnen jouw aankoop positief en/ of negatief beïnvloeden, toch?

Zodoende zou ik jullie willen vragen om jouw eigen recentie van een bepaalde DVD (oud of nieuw) naar mij toe te zenden. Een afbeelding is niet nodig, dat wordt door mijzelf verzorgt.

Ik wil proberen zoveel mogelijk DVD-recenties te verzamelen. Stuur ze naar dvdtop5@thesurroundwebsite.tk of kijk op de website onder het menu: DVD top 5.


Alvast bedankt,

Maarten Verbunt

The Scratcher
21-01-2004, 20:48
Euhm, wil niet mierenneuken ofzo maar het is recensie en niet recentie! :wink:

Arnold van Oostrum
21-01-2004, 21:11
Je initiatief is leuk. Ook je website ziet er aardig uit. Één advies geef ik, check op taal- en spellingsfouten die te veel op je website voorkomen. Dat staat namelijk erg slordig.

Verder begrijp je denk ik wel dat DVD.nl al de plaats is waar alle mensen de recensie van een specifieke DVD uitgave kunnen lezen, met uitgebreide bespreking van inhoud en technische kwaliteit.

Alex van den Berg
21-01-2004, 21:24
En behalve spelvauten wordt.... eeeuh word ik op de saait ook nog wisselend aangesproken met je en u... Leuk initiatief maar het behoeft nog een hoop organisatie en uitwerking... ;)

En verder gooi ik op deze thread een slotje aangezien ik dit toch wel een beetje naar spam vind neigen... ;)