PDA

Bekijk de volledige versie : koop GEEN Revoy!



jorgen
01-12-2001, 14:21
Het lijkt te mooi om waar te zijn... en dat is het ook.
de Revoy 2200: regiovrije speler, ook geschikt voor MP3, VCD e.d. nu al voor fl 699,-
Maar...
Bij mij stoort ie op een aantal televisiekanalen. Ik heb van alles geprobeerd (2 verschillende televisies, aansluiten op ander stopcontact, andere SCART ingang, andere SCART kabel) het maakt geen verschil. Ondertussen heb ik zelfs de speler omgeruild, maar het probleem blijft.
Ondersteuning is er niet. De idioot die de telefoon aanneemt bij Revoy in Amersfoort (schijnt ook tevens eigenaar en enig werknemer te zijn) vindt de storing normaal. Volgens hem stoort de DVD-speler niet op RTL4 kanaal omdat dat 'digitaal' is.
Na wat rondbellen, blijken diverse leveranciers ondertussen gestopt te zijn of binnenkort te stoppen met levering.

Dus:

koop GEEN REVOY!

Ocram Porein
02-12-2001, 16:37
Kijk maar eens op kieskeurig.nl; een en al bagger wat de beoordelingen betreft (op een paar uitzonderingen na). Ik had hem bijna gekocht op de HCC, maar na het lezen van de reviews op kieskeurig.nl op de op internet aangesloten computers computer totaal, verstandig geweest en het niet gedaan. Je moet zoiezo al je vraagtekens gaan zetten bij hetgeen dat met veel poeha, en in grote getale wordt aangeboden op een beurs (niet alleen de HCC), meestal is het dan OF overjarig, OF van slechte kwaliteit. Ik ga nu voor de Pioneer DV 444, die wordt overal erg goed aangeprezen en is ECHT (hardware matig) regiovrij te koop voor net geen f800,- bij JVB.nl

(ik moet hem nog kopen, maar wacht daar mee tot in het nieuwe jaar, misschien dat ie dan wat goedkoper wordt)

Marco:D

System 3rror
02-12-2001, 16:42
(ik moet hem nog kopen, maar wacht daar mee tot in het nieuwe jaar, misschien dat ie dan wat goedkoper wordt)Of wat duurder door de invoering van de Euro! :p

Ik heb hem zelf ook zien staan op de HCC beurs, alleen die verkopers al... die wisten niet eens wat een scart kabel was!!
Laat staan dat ze dan verstand hebben van wat ze verkopen!