PDA

Bekijk de volledige versie : Dts Neo



Wim S.
21-01-2004, 16:17
Wat houdt Dts Neo nou eigenlijks in??

Albert Kostwinder
21-01-2004, 17:00
DTS NEO kun je vergelijken met Dolby Pro-Logic II en maakt uit tweekanaals stereo geluid 6.1 kanalen. :)

jokey
21-01-2004, 17:36
DTS NEO kun je vergelijken met Dolby Pro-Logic II en maakt uit tweekanaals stereo geluid 6.1 kanalen. :)
En dan dus niet volgens de richtlijnen van de Dolby Corporation maar van de fa. DTS; die gebruiken een iets andere manier van (de-)coderen.

Chickendorp
21-01-2004, 17:47
Logische volgende vraag:
Welke van de 2 geeft het beste resultaat, zowel wat betreft de plaatsing als de kwaliteit van het geluid?

Edwin V
21-01-2004, 19:01
Logische volgende vraag:
Welke van de 2 geeft het beste resultaat, zowel wat betreft de plaatsing als de kwaliteit van het geluid?
Hangt helemaal van de soort opname af. Ik weet 't niet zo uit m'n hoofd maar sommige 2.0 films klonken beter met DTS Neo dan met DPL II en andersom. En voor muziek vind ik DTS neo ietsie beter dan DPL II, maar ik gebruik beide daarvoor niet veel.

Albert Kostwinder
21-01-2004, 19:18
DTS NEO kun je vergelijken met Dolby Pro-Logic II en maakt uit tweekanaals stereo geluid 6.1 kanalen. :)
En dan dus niet volgens de richtlijnen van de Dolby Corporation maar van de fa. DTS; die gebruiken een iets andere manier van (de-)coderen.

Klopt! :) , maar ik zei ook "is te vergelijken met..." en niet "is als" haha

jokey
21-01-2004, 19:54
DTS NEO kun je vergelijken met Dolby Pro-Logic II en maakt uit tweekanaals stereo geluid 6.1 kanalen. :)
En dan dus niet volgens de richtlijnen van de Dolby Corporation maar van de fa. DTS; die gebruiken een iets andere manier van (de-)coderen.

Klopt! :) , maar ik zei ook "is te vergelijken met..." en niet "is als" haha Ik denk: ik zeg het er nog ff bij...

:mrgreen: