PDA

Bekijk de volledige versie : Sean Astin regisseert



Renny Collard
21-01-2004, 20:40
Het ziet ernaar uit dat LOTR acteur Sean Astin the Fantastic Four gaat maken. Één van die bekende strips uit de U.S. lijkt me een goeie uitdaging voor iemand die heeft kunnen zien hoe het moet.

Grant
21-01-2004, 21:10
En regisseren kán hij al, getuige 'The Long and Short of It'. Dit is een aardig werkje, te zien op de DVD van TTT. Maar ik neem aan dat hij voor 'Fantastic Four' uit een ander vaatje zal moeten tappen...

Lex v/d Moolen
21-01-2004, 21:16
En regisseren kán hij al, getuige 'The Long and Short of It'. Dit is een aardig werkje, te zien op de DVD van TTT. Maar ik neem aan dat hij voor 'Fantastic Four' uit een ander vaatje zal moeten tappen...Dat lijkt me ook. Een short film met eigen scriptje en 'geleend' personeel is wel wat anders dan een big budget comicverfilming...

Bob Hiemstra
21-01-2004, 21:28
Dit is nog niet zeker, Steven Soderbergh is ook in de running, dus het is nog afwachten wie het wordt.
Soderbergh will Clooney meebrengen als Reed Richards.

Het lijkt me wel een mooi project voor hem.

Niels Simons
21-01-2004, 21:30
t zou prachtig kunnen worden...

dit is toch wel een van de leukste strips na spiderman die ik ken...
ook lekkere onderwerpen die erin aangesneden worden en de meest fantastische battles(denkt aan galactus...)

ben erg benieuwd wat t uiteindelijk wordt,maar dan liever soderbergh als astin,bedoel die eerste heeft echt een naam he...

mazzel,niels

Richard B.
21-01-2004, 23:21
En regisseren kán hij al, getuige 'The Long and Short of It'. Dit is een aardig werkje, te zien op de DVD van TTT. Maar ik neem aan dat hij voor 'Fantastic Four' uit een ander vaatje zal moeten tappen...
Hij heeft nog wel meer geregisseerd, waaronder nog een tweetal korte films (waarvan er eentje zelfs genomineerd is geweest voor een Oscar!) en een paar tv-programma's. Zie http://www.imdb.com/name/nm0000276/ Tja, een volledige film is wel wat anders maar hij heeft dus wel een beetje een ondergrond.

Mike Philippens
21-01-2004, 23:48
En regisseren kán hij al, getuige 'The Long and Short of It'. Dit is een aardig werkje, te zien op de DVD van TTT.
Die staat dan zeker alleen op de 2-disc editie? Ik heb de 4 discer en ik heb geen extra fillempie gezien.

Richard B.
22-01-2004, 00:22
En regisseren kán hij al, getuige 'The Long and Short of It'. Dit is een aardig werkje, te zien op de DVD van TTT.
Die staat dan zeker alleen op de 2-disc editie? Ik heb de 4 discer en ik heb geen extra fillempie gezien.
Klopt: staat inderdaad enkel op de 2-disc (compleet met de 'making-of').

Thomas 32PW9527
22-01-2004, 15:25
Is nog niet zeker, weet ook niet of ie wel direct zo'n groot project op zich moet nemen.

Richard B.
22-01-2004, 15:31
Is nog niet zeker, weet ook niet of ie wel direct zo'n groot project op zich moet nemen.
Je moet ergens beginnen. Iedere filmmaker die zijn debuut maakt heeft daarvoor geen ervaring: Astin heeft dat nadeel tenminste niet omdat ie al korte films gemaakt heeft en als acteur ook het nodige van filmmaken heeft meegekregen.

Dennis Veldhuizen
22-01-2004, 20:25
hij heeft ook een episode v.d serie 'Angel' gedaan:
4x11: "Soulless" :)

Mike Philippens
22-01-2004, 20:54
Trouwens wel lachen: zijn (stief)vader is Gomez uit de (oude) serie The Adams Family. Mijn held!