PDA

Bekijk de volledige versie : Email afhandeling Play247 is treurig en onprofessioneel



Cenobite
01-12-2001, 15:57
De email afhandeling van Play247 ( www.play.com ) is ronduit treurig :mad: en onprofessioneel :mad: . Ik heb ze een week geleden een email gestuurd dat 2 PAKKETJES van mij zijn kwijt geraakt :mad: . Deze zouden 4 weken geleden verstuurd moeten zijn. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn email . Bij CDNOW / AMAZON / DVDPLANET heb ik antwoord binnen 1 of 2 dagen. Als dat niet heel snel beter wordt ga ik lekker ergens anders mijn geld uit geven. Wie heeft hier ook ( slechte) ervaringen mee ?

Rob Verhoeven
01-12-2001, 19:10
Hhmmm.....ik heb volgens mij soortgelijke problemen. Heb drie weken geleden een zeuven-tal DVD'tjes besteld bij play.com. Ik heb er tot op heden maar twee van mogen ontvangen terwijl ze volgens play.com al wel allemaal verstuurd zouden moeten zijn. :mad:

Zou het misschien kunnen zijn dat de douane roet in het eten gooit, wordt de boel door deze instelling wellicht vertraagd?:confused:

Het is in ieder geval goed k#t !

Volgende keer maar weer ergens anders bestellen !

Rob

Nathan Strik
02-12-2001, 01:55
Ik heb alleen maar goede ervaringen met de mailservice van Play 247. Een kennis van mij heeft echter wel wat problemen gehad en die heeft gewoon nog een keer zijn mail gestuurd. Daarna kreeg hij wel weer mail terug.
Misschien hebben ze problemen met hun mailsysteem, maar voor de rest ben ik heel erg tevreden over Play 247.

Peter Gloudemans
02-12-2001, 02:01
Ook ik heb een aantal keren wat besteld bij Play en heb daar geenzins klachten over. Nou moet ik wel zeggen dat ik steeds maar een DVD besteld heb. Het duurde ongeveer een dag of 4-5 voor ik ze binnen had. Op een mailtje naar Play had ik binnen een dag een reply. Ik kan me eerder voorstellen dat men bij de douane ook niet echt klantvriendelijk te werk gaat, zeker bij pakketten met meerdere DVD's.

Rob Pel
02-12-2001, 08:05
Ik snap niets van al die problemen met play.com
Ik heb daar nu alles bij elkaar zo'n 30 dvd-tjes besteld en alles netjes per stuk verpakt binnen een week ontvangen na de door hun opgegeven verzenddatum.

Bij een collega van mij duurde het 1x wel wat langer, maar die heeft na het sturen van een mailtje zelfs de dvd's opnieuw geleverd gekregen.

Wat mij betreft niets dat goeds over play.

Wellicht heb je een wat minder betrouwbare postkabouter in de omgeving???

Succes, Rob.