PDA

Bekijk de volledige versie : Play.com Geen Regio 1 meer?



jeanreno
22-01-2004, 09:50
Een tijdje geleden was het makkelijk om op de site van Play.com in het Regio 1 gedeelte te "klikken". Nou kan het aan mij liggen, maar ik vind dit niet meer...weet iemand of Play in de tussentijd is gestopt met het aanbieden van Regio 1 DVD's? Of zoek ik verkeerd? :(

Jolling
22-01-2004, 11:29
http://www.playusa.com/.

jeanreno
22-01-2004, 11:46
THANX!!!

eet jij toevallig hoe dat zit met invoer/douane/bijkomende kosten bij het bestellen van Regio 1 DVD's?

Jolling
23-01-2004, 01:07
eet jij toevallig hoe dat zit met invoer/douane/bijkomende kosten bij het bestellen van Regio 1 DVD's?

Dit is wat Play USA erover zegt:
"If your delivery address is outside of North America you maybe subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; PlayUSA.com advises each customer to contact their local customs office for further information."

Voor zover ik weet komen er nooit invoerkosten bij maar ik heb alleen maar een paar regio 0 dvd's bij Play USA besteld, ik weet zeker dat er op dit forum mensen zijn die veel meer ervaring hebben met 't bestellen van regio 1 dvd's. Die kunnen je vast wat meer vertellen.

Harry B.
23-01-2004, 14:43
Geen regio 1 bij PLAY bestellen, veels te duur.

Squeezebox
28-01-2004, 08:40
Ik krijg sinds een paar weken geen enkele dvd meer binnen van Play.com terwijl ze wel zijn gepost.
Heeft iemand misschien dezelfde ervaring?

Hun regio 1 dvd's zijn volgens mij niet duurder dan hun regio 2 dvd's.
Je moet Canadese dollars wel omrekenen naar Engelse ponden.
Ik heb nooit invoerbelasting hoeven te betalen op regio 1 dvd's.

Coen P.
28-01-2004, 13:49
ik heb hetzelfde probleem...

het tempo van hun bezorging is idd drastisch omlaag gegaan, maar sommige pakketjes komen niet eens meer aan...

van mijn laatste 4 bestellingen zijn er 2 niet aangekomen, en ik wacht nog op 1 pakje...voor mij reden genoeg om voortaan alleen nog maar bij cd wow te bestellen, al is de service van play wel prima --> beide dvd's die niet aankwamen zijn opnieuw gezonden en nu wel aangekomen...

ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben, heb dus geduld met play, en als je ze na 2 a 3 weken nog niet hebt gewoon mailen naar info@play.com

gr. Coen

Squeezebox
28-01-2004, 14:08
Hoi Coen,

Bedankt voor je reactie.

Ik had al een mailtje naar info@play.com gestuurd.

Tevens heb ik een mailtje naar Selektvracht gestuurd
of ze daar iets meer wisten. Zij bezorgen pakjes vanaf
100 gram van Royal Mail.
Ze vroegen mijn adresgegevens en zouden
kijken of ze iets konden vinden.

Ik vond de service van Play.com altijd uitstekend en kan
mij bijna niet voorstellen dat de oorzaak bij hen ligt.

Groeten,
Hans

yuri
02-02-2004, 09:04
Bij Play duurt het de laatste tijd inderdaad langer, 3 cd's tegelijkertijd verzonden, 2 stuks na 7 dagen ontvangen de derde pas na 4 weken.
Het blijft een raadsel???????