PDA

Bekijk de volledige versie : Hoeveel kan ik hier nog voor vragen?



scorpion69
22-01-2004, 19:01
Voor een Harman Kardon 3550 receiver in nieuwstaat en met nog ruim een jaar garantie? Heb zojuist een offerte binnengekregen van Eurohopper en die is zo scherp dat ik er echt serieus aan zit te denken mijn HK te verkopen en een Cambridge Audio Azur versterker aan te schaffen, om in de zomer uit te breiden met een receiver die wel pre-outs heeft.

jokey
22-01-2004, 19:07
Meen je dat nou?
En je bent (was?) zo enthousiast over je HK. :?

Heb je die Cambridge al wel beluisterd (icm jouw speakers)?

scorpion69
22-01-2004, 19:12
Meen je dat nou?
En je bent (was?) zo enthousiast over je HK. :?

Heb je die Cambridge al wel beluisterd (icm jouw speakers)?

Ben ik ook nog steeds! :wink: Ik ben alleen een grote muziekliefhebber en als ik dan een dedicated versterker hoor, begint het wel te kriebelen. :? Mijn 3550 heeft geen pre-outs, that's the whole problem. :( Mocht ik de versterker aanschaffen, dan ga ik in de zomer kijken naar een receiver die dat wel heeft.

Probleem is dus dat ik die Cambridge wel kan gaan luisteren, maar ik hem toch niet bij een hifi-zaak koop omdat het verschil tussen de offerte en de prijs bij een dealer zo ontzettend hoog is. Vind het lullig om dan bij een zaak uitgebreid te gaan luisteren en daarna doodleuk weg te lopen om hem via internet te gaan kopen. Zo eerlijk ben ik dan ook nog wel.

jokey
22-01-2004, 19:26
Meen je dat nou?
En je bent (was?) zo enthousiast over je HK. :?

Heb je die Cambridge al wel beluisterd (icm jouw speakers)?

Ben ik ook nog steeds! :wink: Ik ben alleen een grote muziekliefhebber en als ik dan een dedicated versterker hoor, begint het wel te kriebelen. :? Mijn 3550 heeft geen pre-outs, that's the whole problem. :( Mocht ik de versterker aanschaffen, dan ga ik in de zomer kijken naar een receiver die dat wel heeft.
Ah ok....ik was ook gewoon ff nieuwsgierig... :wink:


Maarre, qua prijs......tja....
Het is (helaas voor jou) eigenlijk een oud model, de nwe modellen zijn zoals je weet net geintroduceerd, en dat is natuurlijk niet echt gunstig voor de "2e-hands" prijzen.
Dat het een "oud" model doet absoluut niks af aan de kwaliteit maar toch......
Bovendien is de huidige (opruim)prijs natuurlijk beduidend lager als wat jij er een jaartje (?) geleden voor betaald hebt.

Dat zijn redenen waarom ik een receiver upgrade zo lang mogelijk uitgesteld heb; je verliest er toch een hoop op, maar als je het virus eenmaal te pakken hebt........ :wink:

Qua prijs roep ik niks, zoek dat zelf maar uit! :P
Succes met de beslissing(en)!

scorpion69
22-01-2004, 19:31
Bedankt voor je antwoord. :) Dat is dus ook de reden dat ik hem nu weg wil doen, vlak voordat de nieuwe modellen overal in de winkels staan. Met een beetje geluk kan ik er dan nog een redelijke prijs voor vragen. :wink:

Albert Kostwinder
22-01-2004, 19:31
De hk 3550 is voor € 459.-- te koop inmiddels... denk dat je aan een prijs van ca 60% van dat bedrag moet denken mits hij tip top is en met doos.. Kom ik op zo'n € 275.--. :)

scorpion69
22-01-2004, 23:21
Hmmm dat valt tegen. Dat zou echt kapitaal vernietiging zijn als ik dat zou doen. :( Dan wacht ik nog ff tot de zomer. Als ik een beetje spaar zou ik dan eventueel de HK 430 kunnen aanschaffen en das ook een mooie upgrade denk ik. :)