PDA

Bekijk de volledige versie : The West Wing season 3



Biebs
24-01-2004, 10:19
In de UK komt het volledige derde seizoen van deze Amerikaanse topserie uit op 29 maart.

Iemand die meer weet over :
-Benelux release datum?
-Ndl subs op UK editie?
-Extra's?

Maar voorlopig lijkt me nog weinig van dat alles bekend...

Robbie25jr
24-01-2004, 15:22
Weet iemand of The West wing serie 3 ook op de site van Ro-Direct te bestellen is? Ik zie hem niet staan

Biebs
24-01-2004, 18:38
Is bij mijn weten tot nu toe enkel bij Play en Amazon uk in voorverkoop. Nog op geen enkele Benelux site zien staan.

JackRyan
25-01-2004, 11:43
Seizoen 2 kwam in Nederland op 10-10-2003 uit en in de UK kwam ie uit op 20-10-2003. Dus hopelijk komt ie dan Nederland ook snel uit.

En dan even wachten tot de Makro um heeft, want daar was seizoen 2 (met nl'se ondertiteling) zelfs goedkoper dan bij Play.com

Robbie25jr
06-03-2004, 23:51
Voor de makro moet je toch zo'n pasje hebben??

JackRyan
07-03-2004, 09:20
Voor de makro moet je toch zo'n pasje hebben??

Klopt.

Robbie25jr
07-03-2004, 17:23
Weet iemand wanneer The West wing season 3 in nederland uitkomt? Ik heb em al wel zien staan op DVD-HOME.NL. maar op de site van Free record shop nog niet

Biebs
07-03-2004, 21:37
Volgens dvd-home.nl :

19-05-2004 West Wing - seizoen 3 - eps. 1-3 (3 disc's)
19-05-2004 West Wing - seizoen 3 - eps. 4-6 (3 disc's)
06-10-2004 West Wing - seizoen 4 - eps. 1-3 (3 disc's)
06-10-2004 West Wing - seizoen 4 - eps. 4-6 (3 disc's)

'k hoop dat ze het tenminste terug in één box gaan op de markt brengen ipv in 2 aparte

Robbie25jr
07-03-2004, 22:24
Volgens dvd-home.nl :

19-05-2004 West Wing - seizoen 3 - eps. 1-3 (3 disc's)
19-05-2004 West Wing - seizoen 3 - eps. 4-6 (3 disc's)
06-10-2004 West Wing - seizoen 4 - eps. 1-3 (3 disc's)
06-10-2004 West Wing - seizoen 4 - eps. 4-6 (3 disc's)

'k hoop dat ze het tenminste terug in één box gaan op de markt brengen ipv in 2 aparte Die site bedoelde ik ook. Maar volgens de info daar zijn het 3 dvd's met elk 1 aflevering (Kijk hierboven maar) Lijkt me erg onwaarschijnlijk, want dan heb je 23 dvd's nodig voor een compleet seizoen, of zie ik iets verkeerd??

Biebs
09-03-2004, 10:00
Die site bedoelde ik ook. Maar volgens de info daar zijn het 3 dvd's met elk 1 aflevering (Kijk hierboven maar) Lijkt me erg onwaarschijnlijk, want dan heb je 23 dvd's nodig voor een compleet seizoen, of zie ik iets verkeerd??

Ja dat is volgens mij gewoon een foutje, ze zullen terug (net als bij de eerste 2 seizoenen) 2 boxen uitbrengen met 3 dvd's waarop elk 4 eps dus 12 per box.

Aangezien de 2 aparte boxen op één dag uitkomen veronderstel ik wel dat ze net als de 2 laatste boxen in één grote box gaan zitten.

Spijtig wel dat de uk editie geen nl subs heeft want bij deze serie heb ik die wel nodig. Die specifiek politieke termen zijn makkelijker te begrijpen als ze vertaald worden naar het nederlands/belgisch equivalent.

Robbie25jr
09-03-2004, 16:26
Die site bedoelde ik ook. Maar volgens de info daar zijn het 3 dvd's met elk 1 aflevering (Kijk hierboven maar) Lijkt me erg onwaarschijnlijk, want dan heb je 23 dvd's nodig voor een compleet seizoen, of zie ik iets verkeerd??

Ja dat is volgens mij gewoon een foutje, ze zullen terug (net als bij de eerste 2 seizoenen) 2 boxen uitbrengen met 3 dvd's waarop elk 4 eps dus 12 per box.

Aangezien de 2 aparte boxen op één dag uitkomen veronderstel ik wel dat ze net als de 2 laatste boxen in één grote box gaan zitten.

Spijtig wel dat de uk editie geen nl subs heeft want bij deze serie heb ik die wel nodig. Die specifiek politieke termen zijn makkelijker te begrijpen als ze vertaald worden naar het nederlands/belgisch equivalent.


Komen er nu WEL extra's op de dvd's?

Robbie25jr
09-03-2004, 16:28
Die site bedoelde ik ook. Maar volgens de info daar zijn het 3 dvd's met elk 1 aflevering (Kijk hierboven maar) Lijkt me erg onwaarschijnlijk, want dan heb je 23 dvd's nodig voor een compleet seizoen, of zie ik iets verkeerd??

Ja dat is volgens mij gewoon een foutje, ze zullen terug (net als bij de eerste 2 seizoenen) 2 boxen uitbrengen met 3 dvd's waarop elk 4 eps dus 12 per box.

Aangezien de 2 aparte boxen op één dag uitkomen veronderstel ik wel dat ze net als de 2 laatste boxen in één grote box gaan zitten.

Spijtig wel dat de uk editie geen nl subs heeft want bij deze serie heb ik die wel nodig. Die specifiek politieke termen zijn makkelijker te begrijpen als ze vertaald worden naar het nederlands/belgisch equivalent.


Komen er nu WEL extra's op de dvd's?

Biebs
09-03-2004, 17:35
Komen er nu WEL extra's op de dvd's?

Er is nog niks over bekend... Ik hoop van wel maar vrees van niet.

Robbie25jr
15-03-2004, 21:39
Komen er nu WEL extra's op de dvd's?

Er is nog niks over bekend... Ik hoop van wel maar vrees van niet.Ach. Ik koop hem niet voor de extra's, maar voor de serie. Ik heb nu net de vijfde aflevering van seizoen 2 gekeken, dus tegen de tijd dat ik over de helft ben wachten er dus weer bijelkaar 30 afleveringen op me. Dus ik hoop dat niemand hier spoillers plaatst, want ik ben echt verslaafd aan de serie. Het spannendste gedeelte van beide serie's tot nu toe was de schietpartij aan het einde van het eerste seizoen. ik baalde echt toen de eerste reeks voorbij was;)

Pieter Kleine
08-04-2004, 22:54
Ik zie op verschillende sites vermeld staan dat West Wing seizoen 3 in de UK Nederlandse ot zou hebben. Kan iemand dit bevestigen?

JackRyan
09-04-2004, 08:58
Ik zie op verschillende sites vermeld staan dat West Wing seizoen 3 in de UK Nederlandse ot zou hebben. Kan iemand dit bevestigen?

Ik zag idd net op DVDprofiler dat zowel de Nederlandse, Noorse en Engelse versie met dezelfde EAN-code worden aangegeven.

Eens even een mailtje sturen naar Play om te vragen welke EAN-code de versie heeft die zij aanbieden.

Biebs
09-04-2004, 10:31
Ik zie op verschillende sites vermeld staan dat West Wing seizoen 3 in de UK Nederlandse ot zou hebben. Kan iemand dit bevestigen?

Dat zou leuk nieuws zijn, hoef ik niet tot half mei te wachten. Maar bij play staan alleszins geen Nedl subs vermeld :( en die zijn meestal toch volledig in het vermelden van de subs. Op blackstar staat dan wel weer dat er nedl subs zijn...

Pieter Kleine
09-04-2004, 10:38
Play is op het punt van het melden van ot minder betrouwbaar dan blackstar. Ik heb regelmatig meegemaakt dat ze vermelden Nederlandse ot, maar ho maar. Maar ik heb de box gewoon besteld bij play. Dvdprofiler heeft een scan van de UK-versie waarop duidelijk staat Dutch subtitles.

Biebs
09-04-2004, 11:01
Play is op het punt van het melden van ot minder betrouwbaar dan blackstar. Ik heb regelmatig meegemaakt dat ze vermelden Nederlandse ot, maar ho maar. Maar ik heb de box gewoon besteld bij play. Dvdprofiler heeft een scan van de UK-versie waarop duidelijk staat Dutch subtitles.

Ik probeer dit ook eens na te gaan in de profiler maar ik krijg enkel de Nederlandse dvd's te zien :evil: hoe kan ik dit veranderen dat ik ook de UK uitgaves zie? ...thx!

Biebs
09-04-2004, 11:09
Play is op het punt van het melden van ot minder betrouwbaar dan blackstar. Ik heb regelmatig meegemaakt dat ze vermelden Nederlandse ot, maar ho maar. Maar ik heb de box gewoon besteld bij play. Dvdprofiler heeft een scan van de UK-versie waarop duidelijk staat Dutch subtitles.

Ik probeer dit ook eens na te gaan in de profiler maar ik krijg enkel de Nederlandse dvd's te zien :evil: hoe kan ik dit veranderen dat ik ook de UK uitgaves zie? ...thx!

Ok...tis me toch gelukt. Er staat idd 'dutch' tussen de subtitles... dat zal dus wel kloppen zeker. 'k Denk dat'k hem ook maar ga bestellen :D

Biebs
14-04-2004, 13:44
'k Heb de serie vandaag in de bus gekregen, inderdaad mét Nederlandse ondertitels.

JackRyan
14-04-2004, 16:52
'k Heb de serie vandaag in de bus gekregen, inderdaad mét Nederlandse ondertitels.

Dank u, dat is goed nieuws.

Biebs
15-04-2004, 09:42
'k Heb gisteren naar de eerste afleveringen gekeken. 'k Was een beetje ontgoocheld, het is wel 'widescreen' maar niet 'anamorphic widescreen'... Soms vallen de ondertitels daardoor buiten beeld :evil: (als ze bovenaan staan bij 'credits') 'k Begrijp niet waarom ze die kleine moeite niet gedaan hebben. Zouden de widescreen versies in de VS wel anamorf zijn?

De verpakking is alleszins mooier, wel spijtig dat de eerste twee seizoenen bij ons in zo'n lelijke verpakking verkocht zijn. In de VS zijn de verpakkingen allemaal in de nieuwe, mooie lay-out.

Ach we zullen ermee moeten leren leven dat er altijd maar weer nieuwe edities van dvd's op de markt zullen blijven komen :roll: .

Robbie25jr
15-04-2004, 11:36
DIe verpakking van het eerste seizoen is idd een beetje te veel "Stars and stripes"maar de verpakking van het tweede seizoen vind ik wel tof

Biebs
15-04-2004, 11:54
DIe verpakking van het eerste seizoen is idd een beetje te veel "Stars and stripes"maar de verpakking van het tweede seizoen vind ik wel tof

De verpakking van 1 & 2 is bij mij beide met 'stars & stripes'...

Robbie25jr
15-04-2004, 12:58
bedoel je de tweede box met aflevering 12 t/m 22 van seizoen 1? elke seizoen van The West wing bestaat namelijk uit 2 boxsets met drie dvd's. en de boxsets van het tweede seizoen verschillen van die van het eerste seizoen

Biebs
15-04-2004, 14:35
bedoel je de tweede box met aflevering 12 t/m 22 van seizoen 1? elke seizoen van The West wing bestaat namelijk uit 2 boxsets met drie dvd's. en de boxsets van het tweede seizoen verschillen van die van het eerste seizoen

Bij mij is WW S1 & 2 telkens één grote box met twee kleine boxen erin, elk met 3 dvd's.

http://www.proxis.be/IMG4/04/49/72/4497241L.jpg en http://www.proxis.be/IMG4/04/49/72/4497222L.jpg

Het derde seizoen is één box met 6 dvd's en heeft dezelfde vormgeving als alle seizoenen in de VS hebben :

http://images-eu.amazon.com/images/P/B0001ACJNK.02.LZZZZZZZ.jpg

Al bij al is de Amerikaanse uitgave duidelijk véél beter...

Serie 2 komt daar uit in Anamorphic widescreen, wat bij ons bij seizoen 3 zelfs het geval niet is :evil: en er staan ook extra's op, bijvoorbeeld deze bij seizoen 1. Europa blijft weer eens in de kou staan :evil:


Commentaries from Aaron Sorkin, The West Wing Creator and Director Thomas Schlamme on five key episodes, including the "Pilot," "What Kind Of Day Has It Been," "Take This Sabbath Day," "In Excelsis Deo" (featuring additional commentary from Co-Executive Producer/Director Alex Graves) and "Celestial Navigation" (with Co-Executive Producer/Director Chris Misiano joining Sorkin and Schlamme)
Cast and crew interviews
"The Primaries" and "The West Wing Inauguration" - in-depth making-of documentaries
Exclusive, behind-the-scenes footage from The West Wing's first season, including "Capital Beat" and "Sheet Music"
Deleted scenes not incorporated into any of the 22 episodes from The West Wing's first season
"Gag Order" - a collection of outtakes and bloopers
"Off the Record" - outtakes from various cast and producer interviews

Biebs
15-04-2004, 15:15
Het wordt nog beter :roll: blijkt dat het Amerikaanse boekje bij de uitgave zit. De UK editie heeft namelijk 6 dvd's en het boekje spreekt over 4 dvd's met 'special features' op de 4de disc. Van enige audio commentaar of special features is evenwel niks te merken.

De special features vermeldt :
-a property master's story
-the chief of stuff
-deleted scenes
-gag order

'k Begin dit meer en meer een rip-off te vinden. Schandalig gewoon.

Robbie25jr
15-04-2004, 16:37
ja. maar je blijft ze kopen om dat je weten hoe het afloopt, omdat ze in de laatste aflevering van het seizoen altijd een cliffhanger hebben

Biebs
15-04-2004, 18:05
Da's juist, de serie is heel goed & net daarom had ik op z'n minst een goeie dvd-release verwacht. Spijtig... Gelukkig is het nog altijd beter dan moeten wachten tot het ooit op tv komt in Vlaanderen & zonder reclame.

Robbie25jr
15-04-2004, 18:25
In nederland WORD het niet eens meer uitgezonden

Biebs
15-04-2004, 20:10
In Vlaanderen heeft Kanaal Twee de eerste twee reeksen uitgezonden. Waarschijnlijk zou de derde reeks dit jaar uitgezonden worden maar daar is nog niks concreet over te vinden.

Pieter Kleine
16-04-2004, 19:22
Heb de box nu ook binnen. Heb ook even snel een aflevering bekeken in verband met het nieuws dat de breedbeeld serie niet anamorphic is uitgevoerd. Maar direct het slechte nieuws, op mijn projectie-tv kan ik het beeld niet verschuiven. Dit betekent dat als ik inzoom op het beeld de ondertiteling merendeels van het beeld afschuift. Er is een modus waarbij mijn toestel automatisch inzoomt. maar helaas daar valt de ondertiteling ook weg. Ofwel veel breedbeeldbezitters die voor ondertiteling gaan moeten dus film noodgedwongen in een 4: 3 modus bekijken. Op een 109 cm tv is dat minder erg maar ..... Warner Bross: heel erg bedankt. (=.

Hans De Bisschop
16-04-2004, 19:44
Voor zover ik weet is The West Wing gewoon in het standaard TV formaat, zijnde 1,33:1 opgenomen en is het ook de bedoeling dat je de serie zo ziet. DUS GEEN BREEDBEELD.

Hier is denk ik iets gelijkaardigs aan de hand als bij Buffy The Vampire Slayer. Daar is men ook overgeschakeld opd e originele breedbeeld master, waarvan het nooit de bedoeling was dat die uitgezonden werd of zelfs het daglicht zag. Want aan beide zijkanten zag je dan allerlei ongewenst materiaal opduiken. Ofwel heeft men een deel van boven en onderkant van het beeld gematte ... wat zo mogelijk nog erger is :-S

Ook wat betreft de verpakking voor de Benelux heb ik nog mijn twijfels hoor, zou me sterk verbazen dat die dezelfde is als de US versie.

Hoe men hier ineens bij breedbeeld komt is me een erg groot vraagteken ...

Pieter Kleine
16-04-2004, 19:49
Het derde seizoen van de serie hebben we in breedbeeld.

Robbie25jr
16-04-2004, 22:46
Wat ik wel grappig vind is dat in amerika nu pas het eerste seizoen op dvd is:) Nederland, belgie, engeland en duitsland schijnen de enige landen te zijn waar binnenkort het derde seizoen al uitkomt..

Robbie25jr
25-04-2004, 02:04
Benieuwd of het nu wel goed gaat. Bij seizoen 2 waren er problemen met de levering ( De dvd's waren uitverkocht, en het bedrijf die ze maakt deed moeilijk) Ik had de dvd box besteld op 21-12-003 en ik kreeg ze pas rond 20-02. Ik hoop dat dat nu beter gaat :)

JackRyan
02-05-2004, 18:03
RTL4 begint weer met het uitzenden van West Wing!!!

Namelijk zaterdag 8 mei om 22:00. Ze beginnen waar ze gebleven zijn, namelijk bij seizoen 2.
Wel mooi, ondanks dat ik seizoen 2 al op dvd heb

Steve Muller
25-01-2005, 12:44
Welke raden jullie mij aan te kopen :?:

De R2UK versie met NL subs of de gewone R2NL editie die volgens mij breedbeeld is maar niet anamorph. Echter is de UK versie volgens mij 4:3 :?

http://images.play.com/covers/481203m.jpg

Hans De Bisschop
25-01-2005, 12:59
Beide versies zijn non-anamorfisch breedbeeld.

Pieter Kleine
25-01-2005, 19:29
Maar seizoen 4 is gelukkig wel anamorpic enhanced.