PDA

Bekijk de volledige versie : niuwe dvd,s



P.C.M. SCHOUTEN
02-12-2001, 11:18
ik heb als laaste pearl harboue en the usual suspects gekocht.
pearl harbour is qua acteren wel erg slecht maar dat wordt weer goed gemaakt door de usual suspects

YamYamRKK
02-12-2001, 12:25
Helemaal niet mee eens:mad::mad::mad:

De acteerprestaties in Pearl Harbour vind ik zeer goed en zeker die scené dat Rafe die kurk tegen zijn gebroken neus krijgt vind ik zeer grappig.:p:p:p

Dus geef jij maar een voorbeeld wat jij zo slecht eraan vond.

Wazige
02-12-2001, 14:23
Er bestaat al een thread waarin je kan vertellen welke dvd's je net hebt gekocht.

Mike Philippens
03-12-2001, 00:24
Helemaal niet mee eens:mad::mad::mad:
Tsjaaa...blijkt maar weer dat het voor iedereen anders is. Ik vond er persoonlijk geen moer aan. Voornamelijk door de spelers. Voor mij 'deden' de acteurs het niet: ik geloofde ze niet. Ook al is in het echt de kok achter het AA geschut gekropen: zoals Cuba Gooding het deed geloofde ik het gewoon niet. Terwijl die knaap heel goed kan spelen (in Instinct bijvoorbeeld). Ik weet niet wat het was, maar ik vondt het allemaal maar een stelletje grappenmakers. Als voorbeeld: Joaquin Phoenix in Gladiator of 8MM, of Anthony Hopkins in Silence of the lambs en Remains of the day, dat zijn acteerprestaties waarbij ik geloof dat het 'echte' mensen zijn die ik zie. Het zijn maar een paar voorbeelden; zo zijn er nog wel een paar. Maar dat geldt dus voor mij persoonlijk. Er zijn mensen die rijkhalzend uitkijken naar Costa! en dat kan ik met dus weer niet voorstellen. Maar die mensen vinden 2001 waarschijnlijk weer bagger. En dat mag best!

marcel
03-12-2001, 08:46
Maar die mensen vinden 2001 waarschijnlijk weer bagger. En dat mag best!
OOOEEIII Mike toch , met dat soort uitspraken moet je voorzichtig zijn. Ik heb eens verteld dat The Godfather niet mijn soort film is.
Nou mijn mailbox heeft nog steeds moeite om bij te komen.

hristov
03-12-2001, 09:06
Ik vond Pearl Harbor zowieso tegenvallen. De acteerprestaties vond ik nog wel redelijk, maar ik vond het verhaal ronduit tegenvallen.

1.Het liefdesverhaal had veel te veel de overhand.

**SPOILER**

Het was ook overduidelijk dat Rave terug zou komen!

Jammer!!

Mike Philippens
03-12-2001, 09:16
OOOEEIII Mike toch , met dat soort uitspraken moet je voorzichtig zijn. Ik heb eens verteld dat The Godfather niet mijn soort film is.
Ik vindt 2001 een wereldfilm... Ik zeg alleen dat smaken verschillen en er mensen zijn die een bepaalde film niet goed vinden. En dat mag best. Een van de domste redenen om een film 'goed' te vinden is omdat 'iedereen' dat vindt. Ik heb wel eens een opmerking gemaakt over een film en toen zei een vriend van me: 'maar dat is een cult-film'. So what ? Moet ik 'm daarom ineens leuk vinden ? Een film moet je aanspreken, het feit dat het echt gebeurd is, heel artistiek gefilmd is of wat dan ook speelt (voor mij dan) helemaal geen rol.
Bekentenis: Easy Rider vindt ik dus een but-film. Misschien moet ik 'm nog eens zien, maar toen ik 'm voor het eerst (en het laatst) zag vond ik er geen klap aan. Waarom zou dat niet mogen ?

marcel
03-12-2001, 09:22
Nou ja , ik vindt van wel , maar anderen schijnen daar moeite mee te hebben.

Mike Philippens
03-12-2001, 10:49
Nou ja , ik vindt van wel , maar anderen schijnen daar moeite mee te hebben.
Een typisch geval van pech dus...:D

Henk Heideveld
03-12-2001, 11:12
OOOEEIII Mike toch , met dat soort uitspraken moet je voorzichtig zijn. Ik heb eens verteld dat The Godfather niet mijn soort film is.
Nou mijn mailbox heeft nog steeds moeite om bij te komen.

Dat geeft helemaal niks. Het is spelen met je leven, maar het is niet ernstig om een van de massa afwijkende mening te hebben. Soms pleit dat zelfs voor je.
Ik zal je een ruig voorbeeld geven. In de tweede wereldoorlog liepen 44 miljoen Germans achter een idioot aan. Slechts een handjevol mensen zag het anders (en dus juist). Zij zaten als eersten in het concentratiekamp.
Geef gerust een goed onderbouwde afwijkende mening, maar schrik niet van de grijze massa. (die term bestaat niet voor niets.)

Henk Heideveld
03-12-2001, 11:16
Easy Rider vind ik dus een but-film. Misschien moet ik 'm nog eens zien, maar toen ik 'm voor het eerst (en het laatst) zag vond ik er geen klap aan. Waarom zou dat niet mogen ?

Ook de tijd kan soms zijn werk doen. Stunts van vroeger zijn nu echt niet indrukwekkend meer, etcetera.
Easy Rider vond ik toendertijd een dijk van een film. Zeer tijdgebonden. Als ik hem nu bekijk, denk ik bijna, hoe heb ik dat ooit interessant kunnen vinden.

bobby d
03-12-2001, 11:19
het probleem bij pearl harbor is niet dat de acteurs slecht zijn, het zijn inderdaad prima acteurs, maar de rollen zijn slecht geschreven. Ze moeten twee dimensionale cliche karakters spelen die hele slechte dialogen krijgen toegewezen.
Als acteur kan je dan weinig met zo'n rol. Een veelvoorkomend probleem bij Jerry Bruckheimer films. (behalve de Rock)
Neem als voorbeeld Nic Cage in Con air of Gone in sixty seconds, goede acteur maar in die films een afgang voor hem.