PDA

Bekijk de volledige versie : MP3 Menu maken?



Richy
25-01-2004, 16:50
Hallo,

Na een middagje zoeken voor mijn vraag toevallig op dit forum beland en meteen bij mij favorieten gezet. :wink:

Heb al een beetje gezocht op het forum maar ben niet echt tegengekomen waarna ik op zoek ben.

Mijn vraag is eigenlijk is het mogelijk om misschien? softwarematig een mp3 menu te maken die ik op mijn dvd speler en tv kan afspelen? op mijn philips dvd speler krijg (1) track voor track op het scherm waardoor het lastig is om snel en eenvoudig nummers op te zoeken en zou dat dus graag anders zien zoals bij veel andere spelers al standaard is.

Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk uitgelegd heb.


Mvgr,

Richy.

Mike Philippens
26-01-2004, 11:33
Nee, gaat niet. Je kunt wel een DVD maken met muziek en een menu, maar dan zijn het geen MP3's meer en kun je er niet zoveel van op de DVD krijgen. Volgens de specificaties kan/mag DVD geen MP3 geluid bevatten, alleen DD, PCM, DTS e.d.

Een DVD met MP3's is gewoon een grote CD-ROM en hoewel een aantal spelers een MP3-DVD ondersteunen is een menu niet mogelijk. Alleen de fabrikant van de speler zou dergelijke functionaliteit in kunnen bouwen. Lijkt me op zich wel leuk, alleen zou de speler eerst de hele disc moeten scannen.

Azazel
26-01-2004, 12:04
Ik vroeg me af, als je nu een dvdr vol zet met .wav bestanden speelt de dvdspeler die dan wel af?

Richy
27-01-2004, 22:06
Het hoeft ook niet speciaal op een dvd-r maar mag voor mij ook op een cd-r?

Iemand suggestie`s?



Alvast bedankt.