PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis bioscoopstoelen!



Timothy
25-01-2004, 19:07
GRATIS BIOSCOOPSTOELEN!!!!!!

Wegens volledige renovatie van Apollo Delft kunt u op maandag 16 februari 2004 gratis bioscoopstoelen af komen halen vanaf 10.00 uur (170 stoelen beschikbaar).

Let op.... alleen maandag 16 februari 2004 vanaf 10.00 uur. Vooruitlopend bezichtigen en/of reserveren niet mogelijk.

Zie de site (http://www.merral-theaters.nl/cgi-bin/index.cgi) van Merral.

Leek me wel interessant voor een aantal van jullie. Doe er je voordeel mee.

Frank J.
25-01-2004, 20:26
hmm wel geinig, alleen hoe zien ze eruit? per 1 2 3 4 5?? weet iemand hier iets meer van?

Eddie
25-01-2004, 20:31
Die dingen zitten toch in de vloer vast? Keilbouten e.d.
niks voor een huurwoning, al-hoe-wel het me wel geinig lijkt om 2setjes van 3stoelen aan weerskanten van de muur te zetten.
....en dan nog... ...zit ik met vervoer :?

opstapelbare terras stoelen, lijkt me iets makkelijker 8)

Gerben van der Leun
25-01-2004, 20:57
kan iemand een foto van ze maken?

Timothy
26-01-2004, 08:21
Sorry mensen,

ik ken de zaal en stoelen ook niet, en woon er niet in de buurt. Ik kwam op die site om het programma van mijn eigen bioscoop te zien.

Ze zijn inderdaad niet voor iedereen weggelegd, maar ik heb al eerder mensen hier gezien die graag in hun kelder (ofzo) echte bioscoopstoelen wilden. Normaal wordt er volgens mij ook een redelijk hoge prijs voor gevraagd.

*Burp*
26-01-2004, 08:47
ik heb thuis ook een setje bioscoop stoelen staan.
gewoon vast gezet op een plank, niets in de vloer vastgezet. zo kan ik hem ook nog ergens anders neerzetten

Camille
26-01-2004, 16:13
ik heb thuis ook een setje bioscoop stoelen staan.
gewoon vast gezet op een plank, niets in de vloer vastgezet. zo kan ik hem ook nog ergens anders neerzetten

Zo heb ik het ook gedaan.
Mooie vloerbedekking op de plank, 4 balkjes aan alle kanten en nog 1 onder de stoelen en je zit geweldig. :wink: