PDA

Bekijk de volledige versie : Shouf Shouf Habibi



RemcoZ
26-01-2004, 09:53
Ik zag pas een voorstukje van deze film in de bioscoop, en ik vond het er erg grappig uitzien! Ben benieuwd of iemand deze film al gezien heeft en wat zijn/haar mening erover is.

Voor meer info en een trailer, zie: http://www.shoufshoufhabibi.nl/

pavko
26-01-2004, 10:01
Deze film kan een grote hit worden...

De trailer belooft veel goeds.

xandernijsten
26-01-2004, 10:21
Ook mij lijkt dit een melige film (beter als Fighting Fish :wink:). Alleen zag het beeld er vrij belabberd uit.

Wat zijn de drie verschilllen tussen ET en een Marokkaan?

HiddeV
26-01-2004, 10:46
trailer ziet er leuk uit nou de hele film nog.

Martijntje
26-01-2004, 12:37
Heb de film n paar weken geleden gezien, de eerste 20 minuten zijn leuk, daarna gaat het heel snel bergaf. De humor wordt minder, het verhaal te voorspelbaar en helaas te weinig Bridget in beeld...

Die grap over ET is inderdaad wel redelijk grappig, zeker als ie door n Marokkaan wordt verteld... :D

Raymond187
26-01-2004, 14:36
Ben wel benieuwd naar de film :D

Er spelen 2 maten van me in de film :D

Pietse
26-01-2004, 15:15
Komt Tanja Jes naakt in beeld, zo ja dan wil ik hemw el gaan zien

chimera01
27-01-2004, 12:16
Nou deze film komt al met publiek, de hele Marokaanse gemeenschap zal zeker gaan. Ik zelf zal ook gaan want wat ik gezien heb kon mij wel boeien.

Remco Out
28-01-2004, 09:48
Heb de trailer nu al een paar keer in de bios gezien en ben er wel benieuwd naar. Normaal ga ik eigenlijk nooit naar een Nederlandse film, maar daar moet dus ook maar eens verandering in komen. Ik ga er in ieder geval komend weekend heen.

Camille
28-01-2004, 10:59
Ik heb de trailer ook even bekeken op de site en ik vond het er best leuk uitzien.

Wellicht ga ik de film bezoeken.

Mike Philippens
28-01-2004, 11:12
De trailer ziet er inderdaad erg leuk uit. En behalve Tanja spelen er nog meer smakelijke dames mee. Het lijkt me een hilarische film.

chiwaicheung
28-01-2004, 18:40
Als ik de trailer zo zie, lijkt de film een combinatie van
Taxi
en
Jalla jalla .
In ieder geval hoop ik dat het niveau door de hele film net zo goed is als in de trailer.
Ik ga hem in ieder geval wel bekijken.

Tom van den Hout
29-01-2004, 00:25
Heb deze film een maadje geleden ofzo gezien en moet zeggen dat ik me goed heb vermaakt ! flink gelachen. Ik heb het wel gezien met de saaie hollywood films (once upon a time in mexico heeft dat vooral veroorzaakt ;o )(niet alle zijn saai trouwens ;p)
Misschien dat ik hem nog wel een x ga zien als de tijd ken vinden :D

Betamax
29-01-2004, 07:11
Lijkt me helemaal niks.
En of er knappe meiden in spelen heeft volgens mij niets met de kwaliteit van de film te maken.

Ricochan36
29-01-2004, 08:08
Jammer dat er na enkele goede nl films nu weer zoiets gemaakt wordt..

R

Christiaan Sauer
29-01-2004, 19:44
Ook mij lijkt dit een melige film (beter als Fighting Fish :wink:). Alleen zag het beeld er vrij belabberd uit.

Wat zijn de drie verschilllen tussen ET en een Marokkaan?

Dit is een dvd forum. Geen forum om de verschillen tussen ET en een Marokkaan duidelijk te maken. Ik ken hem overigens met 5 verschillen, dus hij zou nog incompleet geweest zijn ook :roll:.
Overigens is dit toch eindelijk weer eens een nederlandse film waar ik toch wel graag naartoe ga :). Het lijkt me gewoon een erg leuke film. Alleen idd dat beeld. Het is te hopen dat het beeld in de making off (ik neem aan dat je die gezien hebt?) vele malen slechter was dan in de bios. Maarja, als het een goede film is merk ik dat toch bijna niet meer.

Jaap22
29-01-2004, 20:34
Ook mij lijkt dit een melige film (beter als Fighting Fish :wink:). Alleen zag het beeld er vrij belabberd uit.

Wat zijn de drie verschilllen tussen ET en een Marokkaan?

Dit is een dvd forum. Geen forum om de verschillen tussen ET en een Marokkaan duidelijk te maken. .

Volgens mij bedoeld hij dat die grap in de film werd gemaakt. (?)

Betamax
29-01-2004, 20:50
Ik begrijp die opmerking ook niet zo.
Kwam dit tegen:


heb er totaal geen problemen mee dat zo'n vraag hier voorbij komt :). Waar moet je de vraag anders stellen ;). Het is toch een vraag over een dvd? En het is toch dvd.nl? ;).

Dat gaat hier dus ook op (al gaat het nu over een film).

Christiaan Sauer
30-01-2004, 10:03
Ook mij lijkt dit een melige film (beter als Fighting Fish :wink:). Alleen zag het beeld er vrij belabberd uit.

Wat zijn de drie verschilllen tussen ET en een Marokkaan?

Dit is een dvd forum. Geen forum om de verschillen tussen ET en een Marokkaan duidelijk te maken. .

Volgens mij bedoeld hij dat die grap in de film werd gemaakt. (?)

kweenie :). Vind het zelf gewoon geen leuke grap :). Had niet door dat de opmerking op een quote uit de film sloeg. Ik sprak voor mijn beurt :oops:. Niets gezegd dus ;).

appie1985
30-01-2004, 11:25
Wat zijn de drie verschilllen tussen ET en een Marokkaan?

1. Ik heb een eigen ov-kaart, ET niet.
2. Ik spreek de nederlandse taal beter dan ET.
3. Ik hou van Nederland! ET niet! :twisted:

Ricochan36
02-02-2004, 12:13
het schijnt in utrecht gezellig te zijn geweest in de bioscoop, een groep "jongeren" hebben de halve bioscoop verbouwd...nu ben je zelfs in de bioscoop ook al niet meer veilig..


R

chimera01
02-02-2004, 20:03
Nee joh je ziet het verkeerd, deze jongens toonde hun enthousiasme over de film, je brijpt hun cultuur gewoon niet, volslagen normaal in Marokko.

Tommy Brok
03-02-2004, 18:33
Nee joh je ziet het verkeerd, deze jongens toonde hun enthousiasme over de film, je brijpt hun cultuur gewoon niet, volslagen normaal in Marokko. :shock:
Zal een kaartje daar wel duur zijn :P

Niels Simons
03-02-2004, 18:35
verspilde moeite,zelfs als ie op tv komt zal ik em nog niet gaan kijken...

mazzel,niels

Niels Simons
03-02-2004, 19:42
Nee joh je ziet het verkeerd, deze jongens toonde hun enthousiasme over de film, je brijpt hun cultuur gewoon niet, volslagen normaal in Marokko.

Nou deze film komt al met publiek, de hele Marokaanse gemeenschap zal zeker gaan. Ik zelf zal ook gaan want wat ik gezien heb kon mij wel boeien.

das nou pcies de reden dak zon film nooit zou gaan kijken.

overigens,ik noem mij en de rest van de autochtone nederlanders toch ook niet de Nederlandse gemeenschap? Juist door die uitspraak,blijf je alle strubbelingen houden tussen verschillende rassen die het samen in nederland moeten gaan maken...

maar stel dat ik zon film zie en een stel marokkanen loopt daar de zaak te zieken,toch belachelijk?

mazzel,niels

RemcoZ
03-02-2004, 22:12
Nee joh je ziet het verkeerd, deze jongens toonde hun enthousiasme over de film, je brijpt hun cultuur gewoon niet, volslagen normaal in Marokko.

Nou deze film komt al met publiek, de hele Marokaanse gemeenschap zal zeker gaan. Ik zelf zal ook gaan want wat ik gezien heb kon mij wel boeien.

das nou pcies de reden dak zon film nooit zou gaan kijken.

overigens,ik noem mij en de rest van de autochtone nederlanders toch ook niet de Nederlandse gemeenschap? Juist door die uitspraak,blijf je alle strubbelingen houden tussen verschillende rassen die het samen in nederland moeten gaan maken...

maar stel dat ik zon film zie en een stel marokkanen loopt daar de zaak te zieken,toch belachelijk?

mazzel,niels

Ja, en door de film te boycotten omdat er marokkanen in spelen lost de strubbelingen natuurlijk op :? Klinkt erg logisch allemaal....

En wat het verbouwen van die bioscoop betreft gaat het natuurlijk om een incident, maar dat praat het uiteraard niet goed.
Je moet de film beoordelen om de film, en niet vanwege een stel randdebielen die een bioscoop verbouwen of om de achtergrond van de film.

Toen Fight club in de bioscoop draaide zijn er incidenten geweest waarbij mensen elkaar letterlijk dood sloegen, en die film heb je toch ook gewoon gezien?? Beetje consequent blijven.

Ricochan36
04-02-2004, 07:40
Toen Fight club in de bioscoop draaide zijn er incidenten geweest waarbij mensen elkaar letterlijk dood sloegen, en die film heb je toch ook gewoon gezien?? Beetje consequent blijven.[/quote]

Dat gebeurde anders niet in nederland.. en dit wel, en het zijn ook precies die jongeren die altijd voor overlast zorgen, en dat heeft met de opvoeding te maken.

R

Rotwang
06-02-2004, 08:13
Dat gebeurde anders niet in nederland.. en dit wel, en het zijn ook precies die jongeren die altijd voor overlast zorgen, en dat heeft met de opvoeding te maken

Nee, joh dat noemen ze hier vooroordelen en incidenten, je moet beter opletten en we horen blij te zijn met de multicultuur (die ons door de strot is geduwd)

:roll:

Maar, inderdaad, genoeg, ik ben het wel eens om niet te gaan omdat ik dan zeker weet dat een late voorstelling pakken wanneer hij al weken draait nog niet voldoende is om zonder in het geschreeuw, gebel en gepraat in de film te zitten.

Even inhoudelijk reageren. Het lijkt het mij geen slechte film wanneer ik sommige recensies moet geloven. Uniek is het wel en ergens geloof ik wel in een vorm van zelfreflectie kan relativeren en kan bijdragen aan een beter zelfbeeld. Ik denk alleen dat de ironie van de zelfspot de doelgroep zelf ontgaat en dat is jammer. Aan de andere kant vond ik dat Phileinne zegt sorry helemaal niet uitnodigend om te gaan, dan heeft deze film een grote aantrekkingskracht. Ik denk dat ik hem wel ga huren, want zien wil ik hem eigenlijk wel.

8)

Movie_G
04-08-2004, 15:47
Ik heb hem gezien in de bioscoop en ik hou helemaaaaaal niet van nederlandse films !!! maar ik vondt deze voor een ned. film best goed