PDA

Bekijk de volledige versie : Foute inlay The Longest Day



markiemark83
28-01-2004, 14:21
Ik geloof dat ik een probleempje heb. De inlay aan de binnenkant van de SE van The longest Day lijkt mij afkomstig te zijn van de film Patton. Is dit een bekende fout en wat moet ik hiermee aanvangen?

Alvast bedankt!

Mike Philippens
28-01-2004, 14:48
Ik geloof dat ik een probleempje heb. De inlay aan de binnenkant van de SE van The longest Day lijkt mij afkomstig te zijn van de film Patton. Is dit een bekende fout en wat moet ik hiermee aanvangen?
Naar de winkel terug lijkt me het meest logische. Wij kunnen 'm niet voor je omruilen... :wink:

Bas van Dijk
28-01-2004, 22:32
Ik geloof dat ik een probleempje heb. De inlay aan de binnenkant van de SE van The longest Day lijkt mij afkomstig te zijn van de film Patton. Is dit een bekende fout en wat moet ik hiermee aanvangen?

Alvast bedankt!

Is bij mij hetzelfde, zal wel een foute lichting zijn geweest...

gr,

Bas

Dennis V.
31-01-2004, 19:18
Ik heb die deze dvd ook pas gekocht, maar ik heb hem nog niet gekeken.

Op de inlay staan de chapters in 37 stukken, bovenin NL en daaronder Frans.

1e chapter: Stars & Stripes ....

Geen flauw idee of dit de inlay van Longest Day is .... wie kan me uit de brand helpen ?

Bas van Dijk
31-01-2004, 19:42
Ik heb die deze dvd ook pas gekocht, maar ik heb hem nog niet gekeken.

Op de inlay staan de chapters in 37 stukken, bovenin NL en daaronder Frans.

1e chapter: Stars & Stripes ....

Geen flauw idee of dit de inlay van Longest Day is .... wie kan me uit de brand helpen ?

Dat is dus de inlay van Patton en niet van The Longest Day, ik heb ook Patton en die heeft dezelfde inlay.
Zoals ik al zei is het volgens mij een grote levering van misdrukken geweest.

gr,

Bas

Dennis V.
31-01-2004, 19:44
Ok. bedankt, maandag gelijk maar ff terug naar de FRS ....

markiemark83
01-02-2004, 17:31
Ik heb dit dus inderdaad nagetrokken en het is als volgt. Na lang zoeken heb ik de mensen bij Fox kunnen bereiken. Zij zijn zelf nog niet op de hoogte van dit probleem. Bij de FRS trouwens ook niet. Daar hadden ze 2 dvd's met foute inlay en 1 met de juiste. Bij Fox hebben ze me toegezged dat ik de boel op kon sturen om te kijken of het idd fout is. Hopelijk lossen ze het netjes op.

MAD
01-02-2004, 17:39
Ik heb dit dus inderdaad nagetrokken en het is als volgt. Na lang zoeken heb ik de mensen bij Fox kunnen bereiken. Zij zijn zelf nog niet op de hoogte van dit probleem. Bij de FRS trouwens ook niet. Daar hadden ze 2 dvd's met foute inlay en 1 met de juiste. Bij Fox hebben ze me toegezged dat ik de boel op kon sturen om te kijken of het idd fout is. Hopelijk lossen ze het netjes op.

Ik heb ook een verkeerde. Vond het al zo raar dat de inlay een kleurenfoto was, terwijl de film zwart/wit is. Maar ik dacht nog: ach, er is ook een ingekleurde versie van, het plaatje zal daar wel vandaan komen.

Post even hoe het afloopt bij Fox en ook even het adres waar omgeruild kan worden.

Ernest Hamstra
01-02-2004, 18:07
Het vreemde is eigenlijk dat het niet gaat om een inlegvel, maar om de achterkant van de cover, die uiteraard wel goed is.

Ik ga niets opsturen, zo'n drama is het nu ook weer niet, ik lees die hoofdstukken toch nooit na. Wat ik wel gedaan heb is de doorzichtige Amaray keepcase vervangen door een zwarte, dan zie je het niet :wink: .

Dennis V.
01-02-2004, 18:45
Ok, dan wacht ik nog even met het terug gaan naar de FRS. Dat scheelt mij weer veel ergernis omdat ze je dan met een paar domme gezichten aan staan te kijken.
Ik wacht even op de reacties van Fox nav het contact van Markiemark83 ...

Keep us informed!

markiemark83
28-02-2004, 13:05
Jaja, onder het motto beter laat dan nooit is er dan eindelijk voor een oplossing gezorgd. Iemand van Fox heeft (uitermate keurig) een nieuwe inlay opgestuurd met bijbehorende brief.

Ik weet niet of ze er blij mee zullen zijn als ze dit voor iedereen moeten doen, maar dat is hun eigen fout :) Ik denk dat het makkelijker is het via bv. Free Record te spelen als je hem daar hebt gekocht. Die hebben toch iets meer macht.

WitteGijt?
28-02-2004, 14:54
dat is al de 2e fout met de dvd's van The Longest Day, bij ons op 't werk hebben we de hele boel terug moeten sturen omdat er ipv disc 1 en disc 2, disc 1 dubbel inzat.