PDA

Bekijk de volledige versie : Hoge resolutie cover bruce almighty



R Klemkerk
28-01-2004, 15:46
Mocht iemand in het bezit zijn van een scanner en voor mij een hoge resolutie scan willen/kunnen maken van de nederlandse cover van bruce almighty zou dat perfect zijn.

Aangezien mijn cover aan gort is, (geen idee wat de vorrige eigenaar ermee heeft gedaan) ik heb er nu wel een lowres. covertje opzitten maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Kan iemand me uit de brand helpen.

en nee, het is geen kopie 8)

bewijs :lol: :lol: :lol:
http://www.chello.nl/~g.klemkerk/dvd.jpg

Johan van den D.
28-01-2004, 16:55
en nee, het is geen kopie 8)Weet je dat heel zeker...... :twisted: :wink:
Maar goed, het is inderdaad jammer als je cover er niet meer uitziet.

R Klemkerk
28-01-2004, 16:57
en nee, het is geen kopie 8)Weet je dat heel zeker...... :twisted: :wink:
Maar goed, het is inderdaad jammer als je cover er niet meer uitziet.
ja ik baal er ook een beetje van, die kerel had het er ook niet verteld, als ik dat had geweten had ik hem ook natuurlijk niet gekocht, maargoed.

via i-net zijn er alleen maar crappy resolutie covers te krijgen :(. niet echt wat ik zoek.

dus als iemand een mede dvd-gek uit de brand wilt helpen ben ik diegene eeuwig dankbaar 8) :D

malt
28-01-2004, 17:01
Lijkt mij wel een copie :P. En anders moet je ff op internet zoeken

R Klemkerk
28-01-2004, 17:02
Lijkt mij wel een copie :P. En anders moet je ff op internet zoeken

houd je mond AH collega :) is geen kopie :twisted:

HiddeV
28-01-2004, 17:25
-

R Klemkerk
28-01-2004, 17:30
voor mij hoeft het alleen maar een high res .JPG of .JPEG bestand te zijn. je hoeft hem niet uit te printen. dat kan ik zelf wel :)

HiddeV
28-01-2004, 18:07
voor mij hoeft het alleen maar een high res .JPG of .JPEG bestand te zijn. je hoeft hem niet uit te printen. dat kan ik zelf wel :)

via de mail opsturen bedoel ik :)

JCL
28-01-2004, 18:44
Ik heb wel een scan op 300 DPI, alleen moet ik er wel bijzeggen dat die van de videotheek is en ik daar alle nummer vanaf heb geshoped. Het is nog wel goede kwaliteit (uiteraard) alleen zie je nu bij het been van bruce op de voorkant een wit rondje (achtergrond is ook wit). Niet echt storend ofzo, alleen niet geheel waarheid getrouw.

Ik weet niet of ik dit van de crew hier mag aanbieden (het is uiteraard kostenloos!!!!), zo niet dan mijn excuses.

maximus
28-01-2004, 19:45
Mocht iemand in het bezit zijn van een scanner en voor mij een hoge resolutie scan willen/kunnen maken van de nederlandse cover van bruce almighty zou dat perfect zijn.

Aangezien mijn cover aan gort is, (geen idee wat de vorrige eigenaar ermee heeft gedaan) ik heb er nu wel een lowres. covertje opzitten maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Kan iemand me uit de brand helpen.

en nee, het is geen kopie 8)

bewijs :lol: :lol: :lol:
http://www.chello.nl/~g.klemkerk/dvd.jpg


heb je hier wat aan? http://www.cdcovers.cc/dvd_b.php

JCL
28-01-2004, 20:51
dat is allemaal veels te lage resolutie! Dan denk ik dat je beter af bent met die van mij. P.M. me maar ff voor de details

R Klemkerk
28-01-2004, 21:44
dat is allemaal veels te lage resolutie! Dan denk ik dat je beter af bent met die van mij. P.M. me maar ff voor de details

PM gestuurd. alvast bedankt!

m.v.g

Pieter Kleine
28-01-2004, 22:28
Desnoods kan ik je een hoge resolutie scan toesturen. Hij zit toch al op de harde schijf. Niet te onderscheiden van origineel. PM maar.

JCL
29-01-2004, 13:32
dat is allemaal veels te lage resolutie! Dan denk ik dat je beter af bent met die van mij. P.M. me maar ff voor de details

PM gestuurd. alvast bedankt!

m.v.g

mail gestuurd,

graag gedaan!

R Klemkerk
29-01-2004, 16:10
Thx alot :), maar ik heb hem toch niet geprint. ik had een High Res cover gevonden van de R1 versie. deze was 4mb en van uitstekende kwaliteit. dus ik heb deze maar gebruikt :) (ziet er bijna niks vanaf dat het een kopiehoes is)

toch heel erg bedankt!