PDA

Bekijk de volledige versie : Godzilla [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:04
Godzilla [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=197)

Cade
10-08-2001, 02:44
Hele goede, spannende en knap in elkaar gezette film!! Ook zal je meerdere keren verrast worden door deze film (zoals wanneer je denkt dat ie afgelopen is: de credits muziek lijkt te starten en dan opeens... :) ). Een echte "zit-op-het-puntje-van-je-stoel-en-geniet" film.

Ik heb 'm voor het eerst in de bioscoop gezien en toen die op Video-CD uitkwam gelijk aangeschaft (DVD bestond toen nog niet, althans nog niet in ons kikkerlandje).

Rochan
14-10-2002, 01:27
Had de dvd een tijdje geleden geleend van een collega van mij. Heb genoten van de film en vond het best wel spannend. Heb de dvd nu ook aan mijn collectie gevoegd (2 weken geleden). Ik heb wel de R2 UK versie met NL subs, ik weet niet of er vershil is met de NL versie (heb mijn versie nog niet bekeken):D

Richard B.
21-09-2003, 01:58
De film is destijds volledig de grond ingeschreven maar dat is absoluut onterecht: het is gewoon een erg leuke, luidruchtige blockbuster met veel spectaculaire effects en een niet al te ingewikkeld verhaal. Goeie huurtip of kooptip als je van dit soort films houdt.

Erik Kaa
21-09-2003, 03:40
Ik heb me best vermaakt met deze film, ware het niet dat hij volgepakt zit met cliche's en ook het acteerwerk niet geweldig te noemen is.
Toch is hij het kijken waard door de overweldigende special effects.

Je moet van dit soort films houden, hij staat in ieder geval niet op mijn lijstje van snel aan te schaffen dvd's.

Gabriel B.
21-09-2003, 10:27
De film is destijds volledig de grond ingeschreven maar dat is absoluut onterecht: het is gewoon een erg leuke, luidruchtige blockbuster met veel spectaculaire effects en een niet al te ingewikkeld verhaal.
Idem ditto.

chimera01
21-09-2003, 14:59
Hoezo onbekende acteurs: Mathew Broderick en Jean Reno zijn alles behalve onbekend.
Ik moet zeggen dat ik mij kostelijk geamuseerd heb met deze film, de term popcornfilm is voor dit vehicel uitgevonden.
Veel mensen vinden dit genre films (popcorn) maar de grote hoeveelheid van kaskrakers zijn veelal films van dit genre.
Gewoon zitten en genieten.

Ron-G
01-03-2005, 13:56
Zo net klaar met mijn plafond en muren opnieuw voorzien van pleisterwerk :wink:, na het zien en vooral horen van deze film.

Een heerlijke popcornfilm, lekker genieten van beeld en geluid en waarempel een dun verhaaltje wat goed te pruimen is.

Jean Reno doet zijn werk uitstekend, maar is ook van mijn favourite acteurs, maar de film word naturlijk gedragen door Godzilla zelf, ik vond het in dit genre er allemaal top uitzien en overtuigend overkomen.

Had de DVD al een jaar liggen maar er niet aan toegekomen om te kijken op de een of andere vreemde manier, maar nu toch meer eens gedaan, en ik heb me 100% vermaakt, is leuk demo materiaal als er eens mensen naar je HT komen kijken en vooral luisteren, er zit een super soundtrack bij mijn speakers en vooral mijn sub stonden roodgloeiend na te dampen na deze film :wink: , wil je een avondje lekker vermaak en valt dit soort film's in je genre kijken en kopen die hap, ik had hem al voor weinig geld gekocht zal nu al wel helemaal goedkoop zijn.

Nogmaals heerlijk vermaak en in mijn ogen een topper in zijn genre, heb de film een 9 gegeven.

Ron kars
01-03-2005, 15:09
Best redelijke film, totaal ongeloofwaardig maar goed. ik vind de kleurtonen zeer mooi, de hele photography is stijlvol. acteerprestaties zijn goed genoeg. 7/10.

Stee de Houthakker
01-03-2005, 15:15
ik vind godzilla absoluut geen goede film, als er een slechte vorm van NEP is is het dat wel.

Richard B.
01-03-2005, 19:54
ik vind godzilla absoluut geen goede film, als er een slechte vorm van NEP is is het dat wel.
En de oorspronkelijke Godzilla-films zijn natuurlijk documentaires... :roll:

Ron-G
02-03-2005, 13:43
Stee de Houthakker schreef:
ik vind godzilla absoluut geen goede film, als er een slechte vorm van NEP is is het dat wel.



Natuurlijk is het verhaal totaal ongeloofwaardig en nep, maar daarom kan het nog wel overtuigend gebracht worden en ik vond het bij deze film er allemaal top uitzien, is gewoon heerlijk vermaak, en gezien het open einde mag er van mij wel een deel 2 komen.........

Johan van den D.
06-03-2005, 20:41
Gewoon een heerlijk film om te bekijken ondersteund door een stevig volume.
Tuurlijk is het geheel pure nep van het ergste soort maar ach, genieten kan je er zeker van.

Ron-G
06-03-2005, 21:57
:wink: helemaal mee eens j.vandendool............

Dennis Kuijper
20-07-2005, 20:57
Net weer even m,n HT alle hoeken van de kamer laten zien kwa geluid,want daar is deze film in de eerste plaats zeker goed voor.
Best een leuke popcorn film maar duurt eigenlijk een half uur te lang en wil soms teveel van het goede en heeft soms een paar storene elementen die de vaart eruit halen.De 2 echte sterren van de film die je eigenlijk maar weinig ziet in een film van dik 2 uur zijn Jean Reno en Godzilla zelf.
Kwa extra,s vind ik trouwens 4 bollen wel er veel,3 bollen zou het maximum zijn.Bij een film als deze zou je toch veel meer bonus matriaal verwachten.