PDA

Bekijk de volledige versie : mijn beginnersset



Mies
03-12-2001, 09:59
Ik kan heel kort zijn want ik ben nog niet zo lang bezig met geld smijten ;).

Ik heb vrijdag m'n Philips 82cm 9765 breedbeeld binnengekregen, super!
Daar zitten twee draadloze achterspeakers bij, zie ik meer als een bonus dan als een wow-effect.

De dvdspeler is nog steeds niet binnen grrr (goedkoop bestellen is lang wachten?), maar het wordt een pioneer 545 die nog regiovrij gemaakt moet worden.

Op de slaapkamer staat nu de 'ouwe' jvc met een oude pioneer versterker en sony cd speler (die stonden beneden).

groeten, Mies

(damn kan iemand deze ff verplaatsen naar de thread met apparatuur hieronder?)

Wazige
03-12-2001, 10:06
(damn kan iemand deze ff verplaatsen naar de thread met apparatuur hieronder?)

nee sorry, kan ik niet.:(

hoeveel dvd's heb je al?

Mies
03-12-2001, 10:36
nee sorry, kan ik niet.:(

hoeveel dvd's heb je al?

al twee hele dvd's :)
Ik had al een tijdje Southpark the movie, die heb ik op de computer gekeken.
Daarnaast heb ik een regio 1 versie van The Phantom Menace, die weiger ik op pc te kijken dus moet ik wachten tot de dvdspeler binnen is èn tot ie omgebouwd is .. bah! ;)

grtz, Mies

Wazige
03-12-2001, 11:42
Dat zou ik zeker ook doen, w8en met kijken van Starwars, want je moet die film zien met goed geluid!! Is echt mooi geluid bij die film. Ik heb hem ook, regio 2, en heb hem al gekeken alleen voor het geluid. Het gevecht tussen Obi wan, Qui gon en Darth maul is erg mooi!

Mies
03-12-2001, 12:39
Dat zou ik zeker ook doen, w8en met kijken van Starwars, want je moet die film zien met goed geluid!! Is echt mooi geluid bij die film. Ik heb hem ook, regio 2, en heb hem al gekeken alleen voor het geluid. Het gevecht tussen Obi wan, Qui gon en Darth maul is erg mooi!

Damn, ik heb net maar weer es een mailtje gestuurd naar die winkel.. als ik niet snel antwoord krijg dan bezorg ik ze wat telefoonterreur ;)

woohoo, hij wordt vandaag verstuurd! Dus morgen of overmorgen wordt het genieten!

Wazige
03-12-2001, 17:21
hehe ik wil wel meehelpen hoor, wat telefoontjes plegen:D
Wij dvd verslaafden moeten elkaar wel helpen natuurlijk in deze maatschappij.