PDA

Bekijk de volledige versie : DVD met MP3's ?¿



DVDPhreak
03-12-2001, 11:37
Vraagje...

Wie o wie weet hoe het zit met MP3 bestanden op een DVD :confused: ?¿

Een CD-R of CD-RW met MP3's worden door diverse DVD spelers prima gelezen :D ...

Is er een indeling waar je rekening mee dient te houden zodat een DVD speler hem wel kan lezen of is het gewoonweg niet mogelijk :mad: ?¿

DVDPhreak

Job Rijskamp
08-12-2001, 20:12
Is dat nodig dan? Als een DVD van 7GB wordt volgepropt met MP3's dan heb je wel laten we zeggen 120 uren of meer aan muziek! Wel ideaal voor in de auto, hoef je nooit meer van cd te wisselen al je favo nummers passen er op.

DVDPhreak
09-12-2001, 10:03
Job,

Wat ik bedoelde is, ik heb DVD's met MP3's, werken prima in de PC... :D
Alleen doen ze het niet in de verschillende DVD-Spelers (Revoy, Panasonic etc).. :mad:

CD-R's en CD-RW's werken prima :D

Is dit een tekortkoming van de speler(s) of zou het gewoon moeten werken met vol gedouwde DVD's ?¿

DVDPhreak

Job Rijskamp
09-12-2001, 11:02
Volgens mij ondersteunen de huidige DVD's spelers deze technologie niet en zul je moeten wachten tot er een speler komt die ze wel kan lezen net zoals met de MP3-discmans.

Heb jij dan al een DVD-brander? Hoe lang duurt zoiets wel niet om te branden en hoeveel gieg kan erop?

DVDPhreak
10-12-2001, 07:51
Job,

Heel simpel gezegd dus kan de huidige DVD Players (standalone) geen Data DVD's inlezen.... :(

Dan maar eens in het BIOS gaan duiken dan en kijken of die op te krikken is...

Maar euh, nee, zelf niet een DVD brander.. Een kennis van me wel.. Hij heeft een Dual sided burner gekocht, kan dus 2x 4,7 GB branden.. :D

Ik wacht tot de single sided dual layers komen, zal nog wel even duren :(

Thanks btw..

DVDPhreak