PDA

Bekijk de volledige versie : HK 2550s



oskar
31-01-2004, 17:47
ik heb de receiver Harman/Kardon AVR 2550s gekocht met bijpassende dvd speler...ik heb hem net aangesloten maar ik kan een aantal geluidsmodes niet kiezen terwijl ik alles volgens mij goed heb gedaan, heeft iemand ervaring met deze receiever ??

Johan van den D.
01-02-2004, 10:57
Kun je het probleem wat uitgebreider en specifieker uitleggen.
Hoe is het aangesloten en welke geluidsmodes kun je niet kiezen.
Kortom, wat meer informatie graag.

El-Jorge
01-02-2004, 17:35
Een vriend van me had dit ook, na van alles uitgeprobeerd te hebben heeft hij toen maar de reciever gereset (ik weet trouwens niet of dit slecht is) en toen hij het daarna allemaal aansluitte deed alles het.

oskar
02-02-2004, 12:23
Een vriend van me had dit ook, na van alles uitgeprobeerd te hebben heeft hij toen maar de reciever gereset (ik weet trouwens niet of dit slecht is) en toen hij het daarna allemaal aansluitte deed alles het.

hoe moet ik hem reseten dan ?

ik zie dat jij hem ook hebt, dus jij zal het wel weten :D

Rob Eric Blank
02-02-2004, 21:15
Nooit een probleem mee gemaakt. FF handleiding doornemen.

El-Jorge
02-02-2004, 22:32
Een vriend van me had dit ook, na van alles uitgeprobeerd te hebben heeft hij toen maar de reciever gereset (ik weet trouwens niet of dit slecht is) en toen hij het daarna allemaal aansluitte deed alles het.

hoe moet ik hem reseten dan ?

ik zie dat jij hem ook hebt, dus jij zal het wel weten :D

Ik heb dus de gewone, en ik heb dus nergens problemen mee gehad.
Hoe graag ik je ook zou willen helpen, zou ik echt niet weten hoe je dat ding moet resetten, ik neem aan dat het ergens in de handleidimg staat, ik vraag het in ieder geval wel ff aan die maat van mij hoe hij dat gedaan heeft.