PDA

Bekijk de volledige versie : Heeft iemand ervaring met het upgraden van zijn SUB?



Raymond187
01-02-2004, 10:30
Ik zit eraan te denken om mijn Rel Stadium II te upgraden met een Volt 12" die ook gebruikt wordt in de (Stentor en Studio) speaker erin.

Maar ik weet niet echt of het wel de moeite waard is qua prijs verhouding en het kwaliteits verschil.

En wat voor een verbetering zal het zijn aangezien alleen de speaker zal worden vervangen.

Ja je kan ook wel zeggen koop gewoon de Stadium III :D
Maar goed die kost 2300€ en dan zal ik mijne moeten verkopen en wat zal die opbrengen denk dat er niet meer dan 1000€ voor wordt gegeven :(

OF misschien beter om een Q serie erbij aan te schaffen voor HT only ,want dar gaat het mij eigenlijk om :D

De stadium II is voor audio ontworpen en niet voor HT zoals de Q serie vandaar ;)

Want wat kost een Q200 of eventueel een Q400 ?

Alvast bedankt voor je advies :D

Greetz,

Raymond

Johan van den D.
01-02-2004, 10:54
Ik zit eraan te denken om mijn Rel Stadium II te upgradenBen je nu niet tevreden dan ??
Wat mis je nu en wat verwacht je dat beter wordt ?

Raymond187
01-02-2004, 12:27
Ik zit eraan te denken om mijn Rel Stadium II te upgradenBen je nu niet tevreden dan ??
Wat mis je nu en wat verwacht je dat beter wordt ?


Ben zeker wel tevreden :D

Maar het kan beter :roll:

En dan bedoel ik het HT sub gedeelte zoals je weet is de Stadium II voor audio ontworpen.
En ik weet niet of het VEEL beter wordt met een Q200 erbij of een Upgrade naar een Volt 12" driver.

Als het niet de moeite waard is dan weet ik dat ik zal moeten w8 tot we gaan verhuizen en een grotere huiskamer hebben voor een ECHTE HT sub (SVS)
De huiskamer is nu te klein vind ik 5x6.

Heeft adiovision die subs staan ?in Dord.

Johan van den D.
01-02-2004, 16:28
En ik weet niet of het VEEL beter wordt met een Q200 erbijIk zal zelf niet met twee verschillende subs tegelijk gaan werken.

ECHTE HT sub (SVS)Dat is het zeker helemaal, wordt ook mijn volgende merk sub :wink:

De huiskamer is nu te klein vind ik 5x6.Groot genoeg voor een SVS.

Heeft adiovision die subs staan ?in Dord.Meestal heeft ie niet veel subs staan.
Misschien een stuk of drie verschillende maar je kan dan ook altijd nog even lang De Radiobeurs lopen als je toch bij Audiovision bent.
Die twee zaken bij elkaar hebben genoeg keuze ldenk ik zo.

Raymond187
01-02-2004, 17:04
Ze gaan niet tegelijk aan :D

1 voor als we een dvdtje gaan kijken en de ander voor audio :D

Hoop dat er nog iemand reageert die een ervaring heeft met een upgarde van zijn Storm of Stadium ,want dat zijn de enige REL ST subs die een upgrade kunnen krijgen.