PDA

Bekijk de volledige versie : Buena Vista: Pirates of the Caribbean groot DVD-succes



Eric van Ballegoie
02-02-2004, 13:15
Buena Vista: Pirates of the Caribbean groot DVD-succes



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=1206)

Lesley
02-02-2004, 13:18
Was te verwachten!!
Vooral omdat hij voor minder dan € 20 in de winkel ligt. Wat natuurlijk erg netjes is voor een nieuwe film

Helaas kan ik niet op zulke dingen wachten en haal ze uit de UK als hij hier bijna 2 maanden later uitkomt...

Frank
02-02-2004, 13:27
Ik heb Pirates... ook uit Engeland geimporteerd (omdat ik niet kon wachten), maar de Nederlandse release is een mooie release geworden in een mooie slipcase en met een boekje waarin de inhoud van beide DVD's wordt weergegeven (hoewel het boekje een letterlijke vertaling is van de Amerikaanse release, dus geen vooruitblik op disc 1).

Indiana
02-02-2004, 13:35
Ik heb de nederlandse release.
En ben dik tevreden over deze film. Het is een leuke mix tussen humor, actie en vooral avontuur !!

(y)

bommetje
02-02-2004, 13:52
En een DTS-track op de DVD (y)

BASIL
02-02-2004, 14:16
En ..... met de logo THX (y)

Patrick Deckard
02-02-2004, 14:47
Als ze wat meer dvd's tegen een schappelijke prijs op de markt zouden brengen, zouden we berichten als deze meer te lezen krijgen...

X
02-02-2004, 14:49
Moet wel eerlijk zeggen dat het nieuws dat er gewerkt wordt een sequel niet als een verassing komt. In een uitgave van DVD Report las ik al eerder dat Pirates een trilogie zou worden...

Surya
02-02-2004, 14:54
Ik vond de extra's maar flauw persoonlijk. Maar de film is de moeite natuurlijk :D

Rolon
02-02-2004, 15:11
Maar de film is de moeite natuurlijk :D

Ja ik vind de film ook de moeite ;)

scheur
02-02-2004, 15:47
Eigenlijk zou ik me diep moeten schamen!!!
De film is al bijna een week uit , en nog heb ik hem niet in huis :oops:

chaos
02-02-2004, 15:49
Ik denk dat deze film gewoon goed in de markt is gezet. Een dubbel DVD voor minder dan 20 euro is natuurlijk niet verkeerd :).

BassFace
02-02-2004, 16:38
Ik vond de film eigenlijk best wel teleurstellend, ik had er veel meer van verwacht na alles wat ik overal las.

Jaap22
02-02-2004, 16:42
Het was idd wel een beetje te verwachten. De uitgave is prima, goed geluid, goede beeldkwaliteit en een zootje interessante extra's. De film heeft gewoon een hele grote doelgroep en is vermakelijk (nogmaals voor 90% aan Johnny Depp te wijten). Van mij mogen er meer van dit soort uitgaves/films komen!

(Disney)Tom Houben
02-02-2004, 16:47
Cool zeg! Ik merkte het in de winkel al, de dagen dat ik moest werken hebben we hem belachelijk veel verkocht (wat ik niet erg vind natuurlijk!) :)

Johan van den D.
02-02-2004, 17:22
ik had er veel meer van verwacht na alles wat ik overal las.Had er niet meer van verwacht maar wel geheel anders.
Vind het overigens een top film :wink:

JCL
02-02-2004, 18:03
Was te verwachten!!
Vooral omdat hij voor minder dan € 20 in de winkel ligt. Wat natuurlijk erg netjes is voor een nieuwe film

Helaas kan ik niet op zulke dingen wachten en haal ze uit de UK als hij hier bijna 2 maanden later uitkomt...

Waar kun je hem dan zo goedkoop krijgen?

Ludo Keeris
02-02-2004, 18:06
Was te verwachten!!
Vooral omdat hij voor minder dan ? 20 in de winkel ligt. Wat natuurlijk erg netjes is voor een nieuwe film

Helaas kan ik niet op zulke dingen wachten en haal ze uit de UK als hij hier bijna 2 maanden later uitkomt...

Waar kun je hem dan zo goedkoop krijgen?

Makro, Mediamarkt, Free Record Shop, Albert Heijn... ga zo maar door. Allemaal onder de 20 euro.

Milamber
02-02-2004, 18:09
Voor de mensen met een Lukas Klamer pas voor 15 euro exclusief BTW is ie te krijgen.

Kevin Baeckelandt
02-02-2004, 18:10
Was te verwachten!!
Vooral omdat hij voor minder dan € 20 in de winkel ligt. Wat natuurlijk erg netjes is voor een nieuwe film

Helaas kan ik niet op zulke dingen wachten en haal ze uit de UK als hij hier bijna 2 maanden later uitkomt...

Waar kun je hem dan zo goedkoop krijgen?
In de FRS met 10% korting kost hij maar 17.99€
Alle DVD's releases zouden op dezelfde manier moeten uitkomen, een mooi verzorgde release voor een goeie prijs

rtoonen
02-02-2004, 18:38
Leve de Appie. Kom ik nog eens van die Air-Miles af. (14,95 met 500 luchtmijlen).

(Disney)Tom Houben
02-02-2004, 18:45
Alleen dat "run op de posters" snap ik niet...

Dergert
02-02-2004, 19:11
Alleen dat "run op de posters" snap ik niet...

Denk dat ze de posters bedoelen waar de reclame voor deze dvd uitgave opstaat... ! ?

JCL
02-02-2004, 19:28
Leve de Appie. Kom ik nog eens van die Air-Miles af. (14,95 met 500 luchtmijlen).

morgen maar eens naar het bedrijf dat op de kleintjes let!! Dat is natuurlijk een geweldige prijs voor een geweldige film! Ik zat nog te twijvelen tussen een copietje of het orgineel (waarom staat elders uitgelegd). Maar voor deze prijs kan er geen copie meer tegen op!

chimera01
02-02-2004, 20:13
8) 8) 8)

Een goede film, uitgebracht in een goed pakket qua uitzien, beeld, geluid & een heel schappelijke prijs. Buena Vista heeft heel even de cynici de mond gesnoerd, als ze dit nou de norm maken zijn ze van al die zeurkousen af.

Terecht een bestseller.

Werner
02-02-2004, 21:20
Tja, als ze zo wat vaker topreleases als deze (DTS, veel extra's) tegen een schappelijke prijs (20 euro) zouden uitbrengen, dan zou de piraterij ook ineens een flinke klap kunnen krijgen. Immers, wie gaat dan nog de moeite doen om dan een ripje te downloaden als je voor dat bedrag zo'n net pakketje in onberispelijke kwaliteit kan krijgen?

Surya
02-02-2004, 21:32
Tja, als ze zo wat vaker topreleases als deze (DTS, veel extra's) tegen een schappelijke prijs (20 euro) zouden uitbrengen, dan zou de piraterij ook ineens een flinke klap kunnen krijgen. Immers, wie gaat dan nog de moeite doen om dan een ripje te downloaden als je voor dat bedrag zo'n net pakketje in onberispelijke kwaliteit kan krijgen?
Idd

RemcoZ
02-02-2004, 23:04
Logisch dat dit zo'n succes was. Mooie prijzen, mooie uitgave, mooie film! Op de releasedatum gelijk aangeschaft!

JCL
03-02-2004, 19:51
Jezus, de hele stad door gefietst (ik woon in de binnenstad van Deventer), eerst gebeld en toen hadden ze hem alleen nog maar in Colmschate. Voor de mensen die niet bekent zijn hier :wink: dat is 20 minuten fietsen :D

X
03-02-2004, 20:36
Jezus, de hele stad door gefietst (ik woon in de binnenstad van Deventer), eerst gebeld en toen hadden ze hem alleen nog maar in Colmschate. Voor de mensen die niet bekent zijn hier :wink: dat is 20 minuten fietsen :D

Zo zie je nog eens wat van je eigen omgeving JCL :wink:

Ragetti
04-02-2004, 20:16
ik heb hem al thuis liggen sinds 9 december want ik had hem op amazon uit USA besteld! dit is echt de beste film die ik ooit heb gezien en ken hem ookal bijna uit me hoofd!
bij de amerikaanse is het hoesje wat om de dvd zit een beetje anders. de dvd haal je dr van boven of onder uit en nie van de zijkant zoals de nl versie. en de letters "Pirates of the Caribbean" zijn nog zo speciaal gedingest net als die skull die in het midden zit en das ook bij de nl versie niet. en uuh in het menu zien sommige dingen er wat anders uit. zo dat was het wel geloof ik :D
wel jammer dat die poster nu niemeer in de tramhokkies hangen.. je wil nie weten hoe graag ik die had willen hebben :cry:

Johan van den D.
04-02-2004, 22:26
wel jammer dat die poster nu niemeer in de tramhokkies hangen.. je wil nie weten hoe graag ik die had willen hebben :cry:Die kun je gewoon bestellen en als ze over hebben kun je ze naar ik meen nog gratis afhalen ook.
Probleem is echter dat ik de naam van die site niet meer weet en hij ook niet meer bij mijn favorieten staat.
Wellicht wat zoek werk :roll:

Ragetti
05-02-2004, 15:39
Die kun je gewoon bestellen en als ze over hebben kun je ze naar ik meen nog gratis afhalen ook.
Probleem is echter dat ik de naam van die site niet meer weet

jah ik hoorde het maar ik weet ook nie waar
ik ga wel ff op inet zoeken :roll:

Mark Knoop
05-02-2004, 16:15
en de letters "Pirates of the Caribbean" zijn nog zo speciaal gedingest net als die skull die in het midden zit en das ook bij de nl versie niet.

Je bedoelt dat er reliëf in de slipcase zit? Dit is ook het geval bij de Nederlandse uitgave, hoor.

redroxz
08-02-2004, 09:34
ik vind de film goed en de dvd uitgave ziet er mooi uit.Het is natuurlijk goed dat er een dts track opzit,vind ik persoonlijk veel beter dan dolby digitall.Ik vind dat er nog veel te weinig dvds met dts uitkomen.Het klopt volgens mij wel dat het succes aan de prijs ligt en ik vind ook dat als de prijs van dvds naar beneden gaat er veel meer verkocht zouden worden :wink:

Johan van den D.
08-02-2004, 10:37
en ik vind ook dat als de prijs van dvds naar beneden gaat er veel meer verkocht zouden worden :wink:Ik heb toch wel het idee dat de dvd,s over het algemeen wel goedkoper aan het worden zijn.
Gaat dus de goede kant op.

Ragetti
08-02-2004, 22:05
Je bedoelt dat er reliëf in de slipcase zit? Dit is ook het geval bij de Nederlandse uitgave, hoor.
niet in de letters maar wel in het logo

Christiaan Sauer
08-02-2004, 22:25
En dat komt weer doordat de verpakkingen verschillend zijn.
De R1 heeft een kartonnen hoes waar de keepcase van boven in gaat, en de R2 heeft een verpakking waarbij je de keepcas vanaf de zijkant er in doet. Zoals bij beide regio's gebruikelijk is dus ;).

Ragetti
10-02-2004, 17:55
ja dat zei ik toch al