PDA

Bekijk de volledige versie : Hoesjes Friends serie 10



Indiana
03-02-2004, 19:19
Hoi ,

Ik spaar nu al geruime tijd de Friends DVD's.
Ben nu bij serie 9 en zit te wachten op serie 10.

Echter zijn serie 1 t/m 9 uit gegeven in van die kartonnen WB hoesjes.

Maar omdat Warner Brothers is gestopt met de verkoop van hun DVD's in deze kartonnen hoesjes en is overgestapt op de gewonen keep-cases (die van plasctic) ben ik een beetje bang dat ze serie 10 in deze plastic hoesjes gaan uitgeven.

Dit hoop ik echter niet, want dat zou anders behoorlijk lelijk staan naast 27 kartonnen hoezen. :(

Weet iemand toevallig hoe de verpakkingen van serie 10 eruit gaan zien ?? (van karton of plastic)

Aslvast bedankt !!

Ludo Keeris
03-02-2004, 19:42
Hoi ,

Ik spaar nu al geruime tijd de Friends DVD's.
Ben nu bij serie 9 en zit te wachten op serie 10.

Echter zijn serie 1 t/m 9 uit gegeven in van die kartonnen WB hoesjes.

Maar omdat Warner Brothers is gestopt met de verkoop van hun DVD's in deze kartonnen hoesjes en is overgestapt op de gewonen keep-cases (die van plasctic) ben ik een beetje bang dat ze serie 10 in deze plastic hoesjes gaan uitgeven.

Dit hoop ik echter niet, want dat zou anders behoorlijk lelijk staan naast 27 kartonnen hoezen. :(

Weet iemand toevallig hoe de verpakkingen van serie 10 eruit gaan zien ?? (van karton of plastic)

Aslvast bedankt !!

Het lijkt me inderdaad dat de nieuwe releases in de plastic DVD doosjes komen. Na The Matrix Reloaded is geen enkele nieuwe release meer in een snapper geweest. En de snappers (Best Buy DVD's) worden nu gedumpt bij de vleet!
Ik vrees voor je dat het niet 'lekker staat' naast je andere 27 DVD's :?

Alexander de Mol
03-02-2004, 19:49
Warner heeft (voor zover ik weet) ervoor gekozen om de laatste 3 Friends delen netjes in de good old snapper te stoppen.

Christiaan Sauer
03-02-2004, 19:50
Het lijkt mij ook niet meer dan logisch dan dat de laatste series gewoon als snappers worden geleverd. Het zou wel heel gek zijn als ze die opeens totaal anders zouden gaan doen. Zou gewoon slordig en niet netjes naar de klant zijn :).

jOzh
03-02-2004, 20:36
Het lijkt mij ook niet meer dan logisch dan dat de laatste series gewoon als snappers worden geleverd. Het zou wel heel gek zijn als ze die opeens totaal anders zouden gaan doen. Zou gewoon slordig en niet netjes naar de klant zijn :).

Tja, en ik vond het al zo slordig dat ze na seizoen 6 ineens allemaal verschillende soorten kleuren hoesjes uitbrachten. Dat staat ook al niet echt lekker :?

Indiana
04-02-2004, 00:39
Warner heeft (voor zover ik weet) ervoor gekozen om de laatste 3 Friends delen netjes in de good old snapper te stoppen.

Gelukkig , ik hoop het maar :D

Bedankt voor jullie snelle reacties !!

kruspe
04-02-2004, 00:51
Warner heeft (voor zover ik weet) ervoor gekozen om de laatste 3 Friends delen netjes in de good old snapper te stoppen.



lijkt mij ook verstandig als ze dat doen....krijgen ze anders weer gezeur dat ze weer over moeten stappen naar snappers!!! :wink: