PDA

Bekijk de volledige versie : Down with Love [DVD]



Arnold van Oostrum
05-02-2004, 11:05
Down with Love [DVD]

‘Liefde, nee dank je! Seks, ja graag!’

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=1432)

patrick1975
05-02-2004, 11:20
Lijk me een leuke 'zondagmiddagfilm' en ga hem zeker een keertje huren.

Richard B.
05-02-2004, 11:28
Ik heb het niet zo op dit soort 'concept-komedies'. Het kan best zijn dat ie wel leuk is om eens een keer te bekijken maar hij lijkt me niet interessant genoeg om zelf te bezitten.

Indiana
05-02-2004, 11:30
Ik heb nog nooit van deze flim gehoort. Issie eigenlijk wel in de bios geweest ? (hier in NL dan ..)

Maar het leuk mij opzich best een leuke film, het ziet er grappig uit,
en de acteurs staan me eigenlijk ook wel aan !

Richard B.
05-02-2004, 11:34
Ik heb nog nooit van deze flim gehoort. Issie eigenlijk wel in de bios geweest ? (hier in NL dan ..)
Yep. Eind september vorig jaar. Erg succesvol is ie volgens mij niet geweest.

Rob Eric Blank
05-02-2004, 11:37
Ewan Mc Gregor is toch wel een zeer goeie acteur, uiterst getalenteerd en Renee Zellweger mag er ook wel zijn. Toch een keertje huren denk ik, is mn vriendin ook weer blij.

Surya
05-02-2004, 11:40
De meningen over deze film zijn nogal verdeeld, maar ik wil 'm wel eens proberen

d-fens
05-02-2004, 12:10
Ik heb deze film vorig jaar september gezien in het vliegtuig op weg naar Mexico. Voor mij is dit de slechtste film van het afgelopen jaar, ik ben er letterlijk bij in slaap gevallen. Ik had een boon voor de verschijning van Renée Zellweger in Jerry Maguire, maar hier valt ze mijns inziens compleet door de mand. Niet mijn ding!

Richard B.
05-02-2004, 13:23
Ik had een boon voor de verschijning van Renée Zellweger in Jerry Maguire
???? :shock: :confused:

Wat bedoel je daarmee d-fens? Dat weet ik of ik de eer van mijn familienaam te hulp moet schieten. ;)

jeanreno
05-02-2004, 15:52
Ik had een boon voor de verschijning van Renée Zellweger in Jerry Maguire
???? :shock: :confused:

Wat bedoel je daarmee d-fens? Dat weet ik of ik de eer van mijn familienaam te hulp moet schieten. ;)

Volgens mij komt me die uitdrukking nog bekend voor uit oude Suske & Wiske strips (m.a.w. Vlaams taalgebruik), een boon hebben is volgens mij zoiets als een "crush on someone". Of om het in de woorden van onze eigen Assurancetourix te zeggen:...een beetje verliefd :wink:

Surya
05-02-2004, 16:52
Een boon hebben voor iets is toch iets anders dan een beetje verliefd zijn. Het is eerder iets toch wel graag hebben en er nogal positief bevooroordeeld over zijn... of zoiets...

Richard B.
05-02-2004, 22:18
Ah, ok. Nou het klinkt in ieder geval positief dus ik hoef geen vendetta uit te voeren ofzo. ;)

Mike Philippens
06-02-2004, 13:03
Een boon hebben voor iets is toch iets anders dan een beetje verliefd zijn. Het is eerder iets toch wel graag hebben en er nogal positief bevooroordeeld over zijn... of zoiets...
Dus het heeft niets te maken met een 'boner' ? :wink:

starbuck
06-02-2004, 13:24
Een boon hebben voor iets is toch iets anders dan een beetje verliefd zijn. Het is eerder iets toch wel graag hebben en er nogal positief bevooroordeeld over zijn... of zoiets...
Dus het heeft niets te maken met een 'boner' ? :wink:

dat was ook wat ik dacht...shame on my dirty mind :D

Surya
06-02-2004, 13:39
Tsss :D

Mike Philippens
06-02-2004, 14:19
Een boon hebben voor iets is toch iets anders dan een beetje verliefd zijn. Het is eerder iets toch wel graag hebben en er nogal positief bevooroordeeld over zijn... of zoiets...
Dus het heeft niets te maken met een 'boner' ? :wink:
dat was ook wat ik dacht...shame on my dirty mind :D
Met Renee Zellweger is dat niet zo'n schande, toch?

starbuck
06-02-2004, 15:42
Een boon hebben voor iets is toch iets anders dan een beetje verliefd zijn. Het is eerder iets toch wel graag hebben en er nogal positief bevooroordeeld over zijn... of zoiets...
Dus het heeft niets te maken met een 'boner' ? :wink:
dat was ook wat ik dacht...shame on my dirty mind :D
Met Renee Zellweger is dat niet zo'n schande, toch?

idd, ik was even "in de bonen" , maar ja eigen schuld "boontje komt om zijn loontje" :D

On-topic dan maar weer, ik ben toch wel erg benieuwd naar deze film, ik kan een film al waarderen als alleen al aan het tijdsbeeld goed aandacht is besteed, en als het over the top is, ach, ik heb ook om Ja zuster Nee zuster moeten lachen.

The Scratcher
08-02-2004, 09:42
Heb hem me gisteravond maar eens gehuurd en vond hem toch enigzins tegenvallen. Ik dacht dus vantevoren: jaren 60 setting, Zellweger, McGregor dat kan wel eens leuk zijn! Helaas, helaas!

De eerste 20 min had ik hem bijna afgezet zo`n crap vond ik het. Je gaat continu van het ene muziekje naar het andere zonder dat er fatsoendelijke conversaties plaatsvinden wat behoorlijk gaat irritiren. Zellweger komt hier niet verder dan wat stomme ooohs en aaahs en wat stomme gemaakte truttige bekkentrekkerij en een ongelooflijk aanstellerig en gemaakt loopje. McGregor heeft ook de hele film last van een zwaar overdreven kunstmatig loopje en een wel erg zwaar over the top irritant lachje.

De film wil té graag de films uit de sixties immiteren maar slaat door dit zwaar overdreven gedoe de plank eigenlijk volledig mis. Is dit nu een regelrechte flop? Dat wil ik nu ook weer niet zeggen, tenminste als je je door de eerste 20-30 min heen kunt worstelen want dan begint de film eigenlijk pas een beetje leuk te worden. Echter is de teneurstemming dan al gezet en is het te laat en te weining om de film nog te kunnen redden.

Misschien leuk om eens een keer op een wel heel regenachtige avond te huren anders.......forget it! :nono: :roll: