PDA

Bekijk de volledige versie : ga je voor de film of voor de extra's?



Michiel Offerman
03-12-2001, 16:33
Bij de aanschaf van een dvd komt soms dat twijfelmoment. Er staan (heel veel) extra's op die de dvd interessanter maken dan dat de film eigenlijk is.
Wat te doen in zo'n geval? Hoewel je de film niet geweldig vind, neem je 'm dan toch mee vanwege de extra's/beeld/geluid of laat je 'm lekker in het rek liggen voor degene die 'm wel wil hebben?

Of andersom natuurlijk: je vind het een geweldige film, maar verder als een scene-index gaan de extra's niet. Wat doe je in zo'n geval?

Olaf M.
03-12-2001, 16:37
Wat denk je zelf ?

Ik ga natuurlijk voor de film, die extra's zijn zoals de naam al aangeeft: extra.

Je gaat een film toch niet kopen voor de extra's, of ben ik nou achterlijk ?

PM
03-12-2001, 16:38
een dergelijke thread loopt al volgens mij...

Tom van den Hout
03-12-2001, 17:03
Originally posted by PM
[b]een dergelijke thread loopt al volgens mij...

Zeg dat wel zeg, dit is niet de eerste keer dat iemand dezelfde thread begint. Ik vind dit dus echt wel irritant worden.
Er zit toch een ZOEKFUNCTIE op!

Michiel Offerman
03-12-2001, 17:13
Zeg dat wel zeg, dit is niet de eerste keer dat iemand dezelfde thread begint. Ik vind dit dus echt wel irritant worden.
Er zit toch een ZOEKFUNCTIE op!

Ja ik kan natuurlijk ook 1,5 uur me de pleuris gaan zoeken naar een oude thread. Maar mocht ik hier onwillig mensen mee gekwetst hebben, dan bied ik bij deze mijn excuses aan.

PM
03-12-2001, 17:24
er is bijvoorbeeld deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2028&highlight=extra) thread en deze (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2009&highlight=extra)

Ik heb t maar ff voor jullie opgezocht

Wazige
03-12-2001, 18:34
Ten eerste voor de film, ik kijk de extras eigenlijk nooit. heb net wel weer pearl harbor special edition gekocht. weet eigenlijk nie waarom. lol.

Tom van den Hout
03-12-2001, 18:37
Originally posted by PM
[b] er is bijvoorbeeld deze thread en deze

Ik heb t maar ff voor jullie opgezocht

Zie je nou wel dat het niet zo lang duurt :D

Maarja laten we er maar over ophouden, enne; excuses aanvaard :D

Tom van den Hout
03-12-2001, 18:43
Sorry dat ik zo reageerde, maar werd er op dat moment even strontziek van. Ik had er al een aantal gezien vandaag.

Raskel
03-12-2001, 19:14
Het is inderdaad soms vervelend om te zien dat iemand "alweer" een thread opent dat al 1000 keer aan bod is gekomen, ook betrap ik mezelf er wel eens op. Misschien is het gewoon gemakzucht of bij sommigen onwetenheid aangezien de mensen die zo'n threads openen vaak nieuwkomers zijn (zoals ik). In ieder geval op on-topic the blijven, extra's zijn meegenomen maar de film is (uiteraard) het belangrijkst!

Henk Heideveld
04-12-2001, 11:41
Ja, maar je wilt er meestal graag actueel of online even over kletsen. Oude threads doorlezen is natuurlijk bij dit interactief medium niet het leukst. Ik vind het niet zo erg dat nieuwkomers met oude vragen komen afzakken. Dat is min of meer logisch

Reservoir Dog
04-12-2001, 13:50
Daarin moet ik je gelijk geven, zolang het niet om oude probleemgevallen gaat die terug opduiken moet dit kunnen. De meningen kunnen ondertussen wel al veranderd zijn en je bent toch niet verplicht om elke thread te lezen. Staat het je niet aan, laat hem dan links liggen.

Om dan ook nog wat te zeggen over de extra's : leuk meegenomen vind ik, maar het gaat mij toch nog steeds om de film. Liever minder extra's en de DVD wat goedkoper. Maar een goedkope prijs en veel extra's is natuurlijk veel leuker !! :D

athome
04-12-2001, 13:52
De meeste mensen gaan voor de film en niet voor de extra's. Waarom lees ik dan vaak dat een film zonder of met weinig extra's eigenlijk altijd een mindere film is.

Ik heb ook liever een DVD zonder extra's zeker als dit resulteert in een lagere verkoopprijs.

De prijzen in nederland zijn gewoon schandalig hoog.

Kijk eens in Australie hier zijn veel films nederlands ondertiteld en vaak nog tevens regio 2 ook. Dat voor de helft van de centen. De verzendkosten zijn ook nog een laag.

Wazige
04-12-2001, 14:04
Dan moet je ze daar kopen, in autralie he. Das dus verder geen probleem.