PDA

Bekijk de volledige versie : MT Logic dvd speler vraagje... hulp aub :)



SilverFoo
06-02-2004, 16:20
Mijn ouwelui hebben een mt logic dvd speler gekocht (dat ding van de aldi ja). Nu is het geval dat wanneer ik em voor hen inzoom, dat er met koeieletters 2x in het beeld komt te staan. Ik weet echt niet hoe ik dat eruit moet krijgen. Ik kan er ook helemaal geen info over vinden op het web. Is er iemand hier die weet hoe ik het eruit krijg? Heb alles al nageplozen, boekje, internet etc...

Wie verlost mij van de 2x ergernis :(

AirWave
06-02-2004, 18:12
Ik denk dat je pech heb, en dat het er gewoon in blijft staan, overigens hebben meerdere dvd-spelers er last van voor zover ik weet in ieder geval ook Philips.

Succes

Thomas

Herjan
06-02-2004, 23:32
Waarom zoom je in? :confused:

SilverFoo
10-02-2004, 19:03
soms is het beeld zo klein dat ik het op mijn tv niet kan bekijken. Het is net alsof je door een brievenbus kijkt :P . Maar hier is geen oplossing voor?

Herjan
10-02-2004, 19:13
soms is het beeld zo klein dat ik het op mijn tv niet kan bekijken. Het is net alsof je door een brievenbus kijkt :P . Maar hier is geen oplossing voor?
Grotere TV kopen... :wink:

Johan van den D.
10-02-2004, 20:07
soms is het beeld zo klein dat ik het op mijn tv niet kan bekijken. Dan klopt er sowieso al iets niet lijkt me.
Ook op kleine tv, tjes moet je normaal kunnen kijken mits de kijk afstand normaal is natuurlijk.

Frank J.
10-02-2004, 21:19
schakel de ondertitels uit en je bent er van af :bier:
maar ik denk dat je je dvd-speler even goed moet instellen: beeldformaten (http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=6)
dus ik denk op 4:3 letterbox of 4:3 p&s (als ik het snap iig) of breedbeeld als je een breedbeeld hebt :wink:

GrTZ