PDA

Bekijk de volledige versie : Zwart wit beeld



The Pikecatcher
06-02-2004, 23:10
Hallo allemaal,

Ik heb een pioneer 340 DVD speler.
Nou krijgt mijn vriendin vanavond voor haar verjaardag een gekopieerde dvd van Finding Nemo. Speelt ie hem zwart wit af!!!!

Weet iemand hoe ik dir kan verhelpen?

De speler is regiovrij, en is via een volledigge scart kabel verbonden met mijn tv.

Is ie misschien te kraken?

Ik heb het zelfde probleem gehad met zelfgemaakte video cd's dit probleem was verholpen toen ik een nieuwe verzie van pinnacle studio kreeg.

Aangezien het een verjaardags cadeau is zou ik hier graag heel snel wat aan willen doen.

Alvast bedankt,

Donny

Patrick G.
06-02-2004, 23:27
Lekker goedkoop zeg, een copietje als verjaardagscadeau. How low can you go....

Herjan
06-02-2004, 23:29
Ten eerste zou ik de DVD gewoon kopen en ten tweede weer Nederlands gaan studeren... :?

Eigenlijk moet ik dat laatste ook iets ontkrachten, aangezien je wel netjes een aanhef en afsluiting gebruikt...

The Pikecatcher
07-02-2004, 00:19
Het was een goed gebaar, mijn vriendin is er verschrikkelijk blij mee. Ze heeft de film nog niet gezien vandaar.

Enne ik zit nog op school ja. En een prof in de Nederlandse taal zal ik nooit worden nee.

Nathan Strik
07-02-2004, 09:18
Nou, het is maar waar je blij mee bent, de eerste die mij een gekopieerde DVD (gestolen waar) kado geeft gaat daar toch wel wat van horen hoor.

Het gaat om het gebaar, maar je geeft toch ook geen gestolen fiets kado omdat: "hij zo lekker goedkoop was".

Enfin... probeer het eens met een andere kabel zou ik zeggen. Finding Nemo is waarschijnlijk in het NTSC formaat en dat wil vaak het lekkerst in combinatie met een RGB Scartkabel. Het kan natuurlijk ook zijn dat je TV helemaal geen NTSC signaal ondersteunt en dan heb je dus gewoon dikke pech.

Tip: koop de officiƫle (legale) DVD als hij uitkomt in april en hou je voortaan verre van kopietjes. Oh ja, en gebruik voortaan a.u.b. de zoekfunctie van het forum want over zwart/wit beeld bij NTSC weergave bestaan al wat andere topics. Ik gooi hier een groot hangslot op.