PDA

Bekijk de volledige versie : Romeo Must Die [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:00
Romeo Must Die [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=17)

Wesley
08-07-2002, 16:34
Waarom heb niemand commentaar gegeven op deze film? :confused:... het is een wereld film, met de wereldse actrice als Aaliyah (ook al IS ze geen actrice, maar ze kan er wel wat van!)... Jammer dat we haar moesten verliezen :(... en Jet Li natuurlijk, met zijn vechtkunsten... de special effex zijn ook niet mis, en die docu's... die zijn gewoon http://www.dvd.nl/forum/images/icons/icon14.gif

lieshout84
08-07-2002, 16:44
Heey,

kheb deze film deze week voor de eerste keer gezien.
Ik vond hem duszz zker wel goed, ga ik zeker nog een paar keer kijken.
Echt een aanrader.

Eddum
08-07-2002, 18:53
Ik heb 'm in bestelling, zal hem morgen wel hebben. Ben benieuwd.

Joost v.d. Ham
08-07-2002, 22:26
Zeker een aanrader,

heb deze film nu al een geruime tijd in mn collectie en ik denk dat ik hem morgen maar weer eens opzet:) ....

Oooh die muziek is zo relaxxd....:cool:

Rochan
08-07-2002, 23:35
Zeker een aanrader, lekker makkelijke film met veel actie, goede muziek en leuke humor:cool:

Matt D
09-07-2002, 14:47
het is zowat de slechtste film van jet li maar kom, het is nog doenbaar

Danielle Gerards
11-07-2002, 21:57
De scenes waarin de gebroken botten van Jet Li's tegenstanders worden gebroken zijn gejat (qua idee) van The Street Fighter uit 1975 eh 197x (x=0-9):D

HiddeV
23-07-2002, 00:40
Prima film, goed om je te vermaken. Extra's zijn ook OK.

robvanknegsel
19-05-2003, 15:29
Ik heb hem geleend van een vriend omdat die hem zo ontzettend goed vondt.
Na 20 minuten heb ik hem helemaal geƫrgerd afgezet (en de DVD bijna het raam uitgegooid), wat een flauwe neppe verhaalloze goedkope flutfilm!
Dit soort zogenaamde vechtkunst is dus helemaal niks voor mij.

Als gevaarlijke gangsters op je staan te schieten met echte kogels (en ze raken je gek genoeg helemaal niet ook al richten ze haarscherp) loop je er toch niet ongewapend op af om hem tig-keer met je voeten in zijn gezicht te schoppen (waarbij hij gewoon braaf blijft staan en gehoorzaam zijn klappen opvangt, zonder dat er vlekken ofzo op zijn gezicht komen).

Geen vreselijk goedkope Jet Li vechtfilms meer voor mij.
Ik kan die nepartiest niet meer horen of zien :evil: !
Driewerf bah!

Swanski
03-07-2003, 19:15
gister gezien.

redelijke verhaal, leuke actie en entertainment en Jet Li vind ik persoonlijk zelf best grappig in deze film :D

ik hem hem een 7 gegeven, MAAR vooral vanwege de dvd zelf, prima beeld en SUPERgeluid....hakt er lekker doorhen....

zeker de moeite waard vind ikzelf.

p.s. Anthony Anderson is ook weer grappig :lol: in deze film

Dennis Kuijper
22-03-2005, 00:24
Leuke actie film waar je geen brains maar een bak popcorn voor nodig hebt.Ik ben normaal niet zo martial arts fan,maar deze film vond ik wel ok.Dvd is ook ok kwa beeld met een lekkere geluidstrack en een aantal extra,s.