PDA

Bekijk de volledige versie : Draadloze boxen probleem philips



Mies
03-12-2001, 19:46
Hoi allen,

ik ben nu een paar dagen aan het spelen met m'n 32pw9765 breedbeeldje.
Ik heb al ergens eerder gelezen dat de (draadloze) boxen soms in een soort van slaapstand vallen en er niet meer uitkomen zonder de tv aan en uit hoeven te zetten. Nu gebeurt dat soms met de mijne ook :(.

Ik kan het echter niet met search vinden in het forum.
Weet iemand een oplossing om dit tegen te gaan?

Als ik naar het servicemenu ga (code 062596i+) dan krijg ik een boodschap defect module: dolby transmitter.
(de boxen doen het echter prima!)

plz help :(
Groeten, Mies

Jeroen Klaassen
04-12-2001, 08:58
Mies,

ik heb ook dit probleem.
Ik heb dezelfde Philips (nouja, ook 1 van de velen van Philips) breedbeeld televisies en heb ook deze boxjes erbij gekregen. Totale onzin kan ik je vertellen.
Ten 1e, onwijs slecht geluid.
Ten 2e, zoals je al zei, ze vallen om de haverklap uit.

Oplossing:
verander eens het kanaal (onderop de box met het groene lampje) En stel dit ook in op het menu van de TV. (kijk ff in de handleiding hoe je hier moet komen. Want om je nou te vertellen dat je de een na onderste knop van uiterst rechts moet inhouden en de 4 van boven schiet natuurlijk niet op!)

Succes hiermee!

Jeroen


p.s. Ik heb deze boxen lekker in de kast gegooid om stof te verzamelen! :p

Mies
04-12-2001, 12:01
Hey Jeroen,

ik zal het kanaal eens veranderen en kijken of dat helpt..

Thanks, Mies

Jeroen Klaassen
04-12-2001, 16:23
Mies,

laat je 't me weten als het is gelukt??

Als het nou niet lukt heb een ik laatste simpele oplossing:

flikker ze in de kast en sluit je TV aan op je versterker met een cinch kabel en luister gewoon via wat vaak betere boxen! (is niet erg moelijk om goeie speakers te hebben als je die Philips boxjes eerst gebruikte)

De Neel
04-12-2001, 17:52
Het is ook aan te raden om via het menu de juiste afstand tussen de tv en de boxjes in te stellen. Als de boxen op 10 meter staan en de tv "zoekt" op 4 meter, dan kan het wel eens een probleem geven....

(Ik heb zelf de Philips 32PW9615en nog nooit beschreven probleem gehad. Boxjes vallen wel eens stand-by als ze langere tijd niet aangestuurd worden, maar zodra ze weer nodig zijn doen ze het meteen...)

Jeroen Klaassen
05-12-2001, 12:11
Boxjes vallen wel eens stand-by als ze langere tijd niet aangestuurd worden, maar zodra ze weer nodig zijn doen ze het meteen...)

Ik blijf erbij dat het slecht geluid geeft en niet de moeite waard is ze te gebruiken!

Jeroen