PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is een goede projectie tv?



redroxz
08-02-2004, 10:28
Wie kan mij vertellen wat een goede projectie tv is.Ik ben al gaan kijken maar ik vind het beeld wat flets van die tvs.Dus goede tips zijn welkom.

JCL
08-02-2004, 12:42
Wie kan mij vertellen wat een goede projectie tv is.Ik ben al gaan kijken maar ik vind het beeld wat flets van die tvs.Dus goede tips zijn welkom.

ik frees dat dat altijd zo is bj rear-projectie! Daarom zijn dat ook geen goede TVs (ookal heeft half Amirika ereen). Dan zou ik kijken naar een hele, hele grote CRT (b.v. Sony KV36FQ75 o.i.d.) of naar een plasma, maar die zijn kwalitatief ook niet geweldig. En grote LCDs duren nog wel ff voordat die betaalbaar en op normale grote zijn.

Johan van den D.
08-02-2004, 19:32
Wie kan mij vertellen wat een goede projectie tv is.Ik ben al gaan kijken maar ik vind het beeld wat flets van die tvs.Dus goede tips zijn welkom.Voor het mooie moet je deze tv,s ook in een verduisterde kamer bekijken.

Ettepet
08-02-2004, 20:33
Houdt rekening met het verwisselen van lampen. Dat kan namelijk nog een duur grapje worden!

Pieter Kleine
09-02-2004, 22:54
Heb zelf een projectie-tv. Beeld is helemaal niet flets. Kwestie van goede inregeling. Het laatste is heel belangrijk, is mijn ervaring. Als je een toestel koopt moet je die thuis in kunnen laten regelen. Anders niet kopen!

Johan van den D.
10-02-2004, 16:54
Kwestie van goede inregeling. Het laatste is heel belangrijk, is mijn ervaring. Als je een toestel koopt moet je die thuis in kunnen laten regelen. Anders niet kopen!En wanneer je m wel koopt is een ISF calibratie wel aan te bevelen. :wink:

Star_Fresh
10-02-2004, 17:12
Hebben we het over een beamer of iets anders.


Heb zelf een projectie-tv. Beeld is helemaal niet flets. Kwestie van goede inregeling. Het laatste is heel belangrijk, is mijn ervaring. Als je een toestel koopt moet je die thuis in kunnen laten regelen.



En wanneer je m wel koopt is een ISF calibratie wel aan te bevelen.

????????

Frank J.
10-02-2004, 17:19
Hebben we het over een beamer of iets anders.

uhm projectie tv staat zelf in de topic naam :roll: ....

Johan van den D.
10-02-2004, 18:05
En wanneer je m wel koopt is een ISF calibratie wel aan te bevelen.

????????
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=14

Pieter Kleine
12-02-2004, 22:04
Eén tip, koop in elk geval geen Samsung. Die willen niet bij je thuis het toestel calibreren. De mijne gaat nu terug naar Samsung, vanwege verkeerde beeldgeometrie. Hopelijk komt die weer goed terug.